Reviews over St. Laurent-de-la-Salle

L' Orangerie St. Laurent de-la-salle

Nas,
    1-7-2008

Zijn zojuist teruggekomen van een week in dit schitterende vakantiehuis. Voor wie op zoek is naar rust en privacy, comfort en een mooie omgeving is hier aan het juiste adres. Huis is zeer mooi en groot en van alle gemakken voorzien, grote tuin met daarachter een speelweide die wordt gedeeld met de bewoners van het naast gelegen vakantiehuis. Huis beschikt over een prive zwembad dat volledig is afgezet met een hek. Ideaal voor mensen met kleine kinderen. Het hele erf is overigens afgezet met een hek. Geen zorgen dus als de kinderen rondwandelen. Dichtsbijzijnde dorp (boulangerie en supermarkt) is ongeveer 10 km. Huis beschikt over 3 slaapkamers met 3 badkamers. Alleen jammer dat er is bezuinigd op een douchehaakje in de badkamers. Zowel huis als tuin(en) zeer goed onderhouden! Echt een aanrader!