Camping Yelloh! Village Château la Forêt

FrankrijkPays de la LoireSt. Julien des Landes (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Yelloh! Village Château la Forêt voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 274 reviews
+58/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 274 reviews
  • 8.1Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

285 Reviews over Yelloh! Village Château la Forêt

• 8Jorg24-08-2020

heerlijk gecampeerd op chateau de la foret

erg fijne tijd gehad, alleen animatie voor onze kleine kinderen (3 en 4 jaar) en voor onze tiener (13) viel erg tegen. Daar hadden we echt meer van verwacht

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Patricia24-08-2020

De paden hadden wat beter verlicht mogen worden, en de tent had wat schoner gemogen, ook moest ik bij de eindschoonmaak pannen schoonmaken die we niet eens gebruikt hadden. Verder leuke camping alleen jammer dat het zo rustig was, maar dat kwam door de Covid-19

• 8Ronald23-08-2020

Mooie camping; goed sanitair en altijd warm (heet) water voor de afwas/douchen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Jeanet18-08-2020

jammer dat speeltuin afgelegen ligt en is ook niet erg uitgebreid. Daarnaast was er geen kinderboerderij (of tenminste geen dieren om te knuffelen/aaien) in tegenstelling tot wat de site vermeld. Daarom vond ik het vooral voor de kleine kinderen wat tegenvallen

• 7Eetgelegenheden
  • 8Penny18-08-2020

We hebben een fijn verblijf gehad, echter heeft de hygiëne nog wel een puntje van aandacht (zeker in deze Corona tijden)

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Rob16-08-2020

Heerlijke week!

Rustige camping met een mooie ligging, vriendelijke dames aan de receptie en snelle service van de TD toen de stroom was uitgevallen. Top!

• 6Nina09-08-2020

Geen topper maar goed te doen

Grote camping! De camping ligt op een landgoed. De centrale gebouwen zoals receptie, bar, restaurant zijn gelegen aan een binnenpleintje. Dit doet enorm gezellig aan. Het zwembad met de glijbanen doet erg verouderd aan; persoonlijk leek mij de staat van de glijbanen niet zo best. Het sanitairgebouw waar wij gebruik van maakten vond ik niet super. Kleine hokjes, deed erg smoezelig aan en was op sommige momenten niet echt schoon. De wc's zijn voorzien van een dunne/instabiele bril waardoor je het gevoel hebt "van de wc af te glijden". De camping is gelegen aan een doorgaande weg, hiervan kun je hinder ondervinden. Er zijn mooie visvijvers aanwezig. De kampeerplaatsen zijn wisselend qua formaat. Er zijn grote plaatsen maar ook kleine plaatsen met een "onhandige"vorm. De camping was niet vol dankzij corona. Ik kan me voorstellen dat deze camping erg druk over zou komen als deze wel vol zou zijn.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Hanneke06-08-2020

Wat ons opviel was dat er niet gevoetbald kon worden op het grote veld, omdat het gras niet gemaaid werdt. Allemaal distels ertussen. Ook het bospad naar de meren was onbegaanbaar. Moest een doorn uit de poot van mijn hond halen. Er had echt meer gedaan kunnen worden aan het onderhoud en groen van de camping. Naast het meer stond berenklauw. Iets wat me voor kinderen en honden ook niet handig lijkt.

• 9Danielle04-08-2020

Een leuke rustige camping

Ivm de covid 19, was het erg rustig. Het gedeelte van de camping, met staanplaatsen is niet groot, maar je hebt grote plekken en dicht genoeg bij het nette sanitair. Bij de visvijver is het leuk karpers vangen. Bij het terras is er geregeld iets te doen, gezellig en sfeervol. Yvette van de receptie is erg behulpzaam en heeft leuke tips voor uitjes, genoeg te doen in de omgeving. Het adventure park heeft een groot klimbos met veel ziplijnen, erg gaaf.

• 9Susan02-08-2020

Mooie camping, prachtige ligging. Vanwege corona minder activiteiten hoorde we. Daar kan niemand wat aan doen. Ons verblijf chalet naar erge tevredenheid op mooi ruim p,ekje. Het plein (bar, restaurants, receptie) gezellig. Personeel allemaal erg vriendelijk

• 9Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar