Camping Yelloh! Village Château la Forêtsterstersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Julien des Landes (Vendee)

8.4Fantastisch

• 7.1Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Château la Forêt voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

275 reviews over Camping Yelloh! Village Château la Forêt

• 2019
    8Jessica28-08-2019

Mooi plek

Mooie plek in de Vendee, en de eigenaar van het kasteel is zón ontzettend leuke gastheer! Het personeel is erg aardig en doet altijd hun best om het naar je zin te maken. De camping is zeer kindvriendelijk én hondvriendelijk; voor onze twee Golden Retrievers was deze vakantie echt paradijs! Lekker zwemmen in het grote meer, rennen door het bos, en door alle kinderen, (eigenlijk door iedereen) op de camping geknuffeld en geaaid te worden. De stranden op korte rijafstand zijn ook fantastisch om te rennen en te ravotten. Ook onze twee tienerdochters hebben een topvakantie gehad en wilde niet meer naar huis.

• 7A20-08-2019

Receiptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie rustige omgeving en zeer vriendelijke personeel dat je altijd groette! Fijne stoelen om buiten te zitten.

Onze plek (306) was relatief klein vergeleken met andere plekken, waardoor we al vanaf het einde van de middag geen zon meer hadden. Wat betreft de stacaravan (Atlantica) hebben deze weinig ventilatie voor 's nachts. Verder willen we aanbevelen dat de verande een overkapping krijgt. Dit is zowel fijn bij zon als bij regen, want dan kun je buiten blijven zitten en worden de sotelen niet nat. Als de stoelen snacht nat waren geworden, kon je deze eigenlijk niet direct droog krijgen vanwege het textiel. Als laatste opmerking reden (zoals gewoonlijk) de golfkarretjes meestal veel te hard op e camping.

Al met al toch een fijne vakantie gehad

• 9Monique20-08-2019

Leuke camping

Leuke camping voor alle leeftijden. Geweldig klimpark en een zwembad voor alleen volwassenen. Jammer was alleen dat de hond van de eigenaar los mocht rondlopen op het terrein, overal zijn behoefte kon doen en onze hond lastig viel . Ondanks melding hierover waaruit bleek dat ik niet de enige was bleef de hond los rondlopen. Honden van de gasten moesten aangelijnd zijn.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Marco14-08-2019

Fijne vakantie

We hebben een fijne leuke vakantie bij jullie gehad. Op en om de camping heen is er veel te doen voor kinderen. De camping staat bij ons op het lijstje om er nog een keer naar toe te gaan

• 7Sjoerd08-08-2019

Mooie camping, maar douches onder de maat

Voor een 4 sterren camping in deze prijsklasse verwacht je goede douches, deze waren niet goed. Soms zelfs ijskoud, dan weer heet en erg klein.

• 7Harry05-08-2019

Na boeking en betaling niets meer ontvangen voor vertrek naar de camping, dat zou beter moeten.

• 6Eetgelegenheden

• 7Harry05-08-2019

• 6Eetgelegenheden

• 2018
    8M&M22-08-2018

Nette camping

Aantal toiletten mag wat meer zijn, verder een prima leuke middel grote camping.

Gereisd in augustus 2018

• 8M&M22-08-2018

Nette camping

Gereisd in augustus 2018

• 8Paula21-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Heerlijke camping bij kasteel. Rustig maar toch met enige vorm van animatie. De avond poolparty vonden ook mijn kinderen van 14 en 11 nog erg leuk. Groot klimpark grenst aan de camping. Superleuk om te doen. Apart zwembad voor 18+ nog nooit meegemaakt maar wel een prettig iets eigenlijk. Zwembad voor kinderen heeft drie glijbanen met pittige stroming erin waardoor mijn tieners er ook nog met plezier vanaf kwamen. Camping ligt dicht bij de kust en bij een leuk meer waar je watersporten kunt beoefenen. Ook fietsen kunnen op de camping worden gehuurd. Park Puy du Fou ligt rond het uur rijden en zo ook O’Gliss waterpark. Wij waren met hond die in een soort paradijs terecht leek te zijn gekomen. Natuur te over om op en naast campingterrein rond te lopen en zelfs in het laatste meer op het camping terrein toegestaan te zwemmen. Restaurant op de camping wordt gerund door (het lijkt) drie erg vriendelijke broers. Ook afhaal prima geregeld.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

1 tip over Camping Yelloh! Village Château la Forêt

• J.N. Visser, 23-04-2015

Het direct naast de camping gelegen klimpark is voor jong en oud uitdagend.

0 vragen over Camping Yelloh! Village Château la Forêt

Camping Yelloh! Village Château la Forêt info