Camping Village de Vacances La Guyonniere

Camping Village de Vacances La Guyonniere
8,5

47 tips over Camping Village de Vacances La Guyonniere

J., 18-4-2016

Het klimpark in st Julien des landes is leuk

Het strand bij Saint-Gilles-Croix-de-Vie is de moeite waard, met leuke golven, fijn strand een een boulevard.

Mocht je verblijf overwegen op deze camping let dan goed op de ligging van je verblijf ten opzichte van de zon. Sommige plaatsen zijn erg schaduwrijk.

J., 8-4-2016

mobile home huren? Kijk goed naar ligging ivm soms beperkt zon op de plek.

Het klimpark in St Julien des landes is erg leuk ook met jonge kinderen.

Strand bij Saint-Gilles-croix-vie is erg leuk met leuke golven en veilig voor kinderen. Ook erbij een kleine leuke promenade om lekker even wat te drinken of eten.

Het samen hardlopen groep olv Pierre is ook super. Snel contact ondanks dat er veel vaste gasten mee lopen. Wel enige loopervaring gewenst.

D. Bloemen, 3-9-2015

Heerlijk betaalbare pizza's en broodjes kebab in La Mothe-Achard.(15 minuten van de camping). Avenue Georges Clemencau "Delice Kebab".

Natuurlijk klimmen in het klimbos "Grand Défi".

We hebben een aantal aanbieders voor Village de Vacances La Guyonniere voor je op een rij gezet:

M Jong, 11-8-2015
Verschillende kustplaatsen in de omgeving van drukke stranden tot rustige stranden!!
marianbeeker, 29-6-2015

- Les sables D'olonne: leuk badplaatsje met allerhande winkeltjes en een mooi strand

- St Gilles Croix de Vie: mooie stranden op 20 min rijden van de camping. Aanrader met kleine kids, het loopt heel geleidelijk af

- La Roche sur Yon: op het Napoleonplein staan tijdelijk metalen dieren in water die je zelf kan besturen. Wij hebben hier flink wat lol mee gehad, ook erg leuk voor volwassenen!

Jollie, 18-1-2015

Kijk goed op plattegrond van de camping, hier kan je bijna zo goed als iedere plaats bekijken.

Hier zie je ook de plaatsen met minder of meer privacy en of je wel of niet dicht bij de dieren weiden zit.

Karin, 29-9-2014
Bij Chateau des Aventuriers in Avrille kun je een hele dag rondlopen, met 4 verschillende 'speur" tochten voor kinderen, geschikt vanaf 4 jaar. De klapper was het dinosaurusbos, met allemaal dino's en hun geluiden!
Marianne, 15-9-2014
Verschillende stranden zijn de moeite waard, afhankelijk van wat je zoekt. Wij zijn bij een wat ruiger strand geweest waar je niet kon zwemmen,maar wel klimmen en klauteren op de rotsen. We zijn ook bij de grand plage van St. Gilles le croix de vie geweest, zandstrand, zee om in te zwemmen en een boulevard. Bij de receptie kunnen ze je prima informeren. Bij de receptie is ook informatie te vinden over verschillende uitstapjes in de omgeving
Martijn, 31-8-2014
Iedere maandag en donderdag is er namens de camping een hardloop rondje van ongeveer 9 KM langs het meer. Voor zowel de gemiddelde als gevorderde lopers afwisselend asfalt en zand paden.
Sten, 28-8-2014
Het klimbos is een echte aanrader zit in saint jullien des landes, is 5 autominuten van de camping vandaan.