Camping Village de la Guyonnièrestersterstersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Julien des Landes (Vendee)

8.4Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Village de la Guyonnière voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Village de Vacances La Guyonniere is een ruim opgezette camping in de Vendée met een waanzinnig animatieteam. Het restaurant op de camping heeft lekkere, maar simpele gerechten en voor iedereen is er wat te doen met de bingo, live-muziek, talentenjacht en kinderdisco. Sportievelingen kunnen hun lol op rondom de camping met de mountainbike.

700 reviews over Camping Village de la Guyonnière

• 2019
    9Dennis17-08-2019

Voor de derde keer een top vakantie .

Voor de derde keer naar deze camping geweest, het was wederom geweldig. We hebben 3 kids (jongens) leeftijd 10, 13 en 16 jaar en we hebben het als gezin super gehad. Mooi zwembad, zeer mooie stacaravan 6 persoons. Vriendelijk personeel en er is veel te doen voor iedereen. Ook de visvijver op de camping is geweldig. Prima ligging. Ook het klimbos in de buurt is bij ons favoriet. De camping is zeker * sterren waard.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8AB17-08-2019

Heerlijk!

Wij hebben enorm genoten en onze zoon (7) vond het fantastisch! Wij verbleven in een stacaravan welke gunstig op het park gelegen was. Vriendjes waren zo gemaakt, iedere ochtend heerlijk gevoetbald.

Bij het restaurant heerlijk gegeten. Wij vonden de prijzen hier prima, kids menu €6.90 incl ijsje en voor volwassenen ongeveer €14,00 voor een gerecht. De snacks bij de snackbar vonden wij juist weer wat prijziger, de pizza's waren goed betaalbaar en lekker. Het betalen d.m v de armbandjes was ook ideaal!

Zwembad prima, wel erg druk en te weinig bedjes voor het aantal gasten en glijbanen niet heel spectaculair.

Wat wij echt hebben gemist was een lekkere stoel bij de accommodatie ipv plastic kuipstoeltjes. Waarin je iets relaxter (luier ;)) kon zitten.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Mark15-08-2019

Zeker nog een keer

Met een gezin van 4 (2 kids 6 en 3,5) twee weken op deze fantastische camping geweest. Alle cijfers die je ziet kloppen. Natuurlijk zijn er kritische punten, maar die wegen bij lange na niet op tegen de positieve punten.

Wij zaten in een 6 persoons sta-caravan welke dichtbij alle voorzieningen stond. Iedere ochtend kon je verse broodjes halen (acceptabele prijzen). Op ongeveer 15/20 min rijden zit een enorme supermarkt (super U) en er tegenover zit nog een grote Lidl.

Er zitten verschillende strandjes op 20/25 min rijden. Maar eigenlijk heb je alles op en rond de camping. Mooi groot binnen- en buitenbad, ook een groot meer met verschillende wateractiviteiten, mooie wandelroutes etc. Daarbij kan je op de camping nog fietsen/mountainbikes etc. Huren.

De wifi is gratis en zeer beperkt, 4G is prima te ontvangen. Voor de kids zijn verschillende speeltuinen en voor de tieners verschillende activiteiten via de animatie.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Stephan15-08-2019

Erg leuke gezinscamping! Sfeervol en prima voorzieningen

• 8H.n.15-08-2019

Wel abnormaal veel muggen gehad in de accommodatie. Zou wel goed kijken naar de bron hiervan.

• 8Eetgelegenheden

• 9Jeroen15-08-2019

Leuke vakantie gehad

Zwembad te klein. Wc’s in zwembad erg vies. Safari Lodge super! Broodjes in de ochtend lekker. Receptie niet altijd erg vriendelijk. Bar erg gezellig. Medewerkers mini club erg enthousiast

• 6Familie B.15-08-2019

Wel aardig maar niet nog een keer

Veel mensen klagen over wifi. Tja, als de camping in de middle of nowhere ligt, is het probleem meer het bereik dan de wifi. De ligging van de camping is niet ideaal. Boodschappen, strand, leuk plaatsje: het zit allemaal niet om de hoek. Voor de jeugd die op de camping verblijft betekent dat dan dus ook dat ze zich op de camping moeten vermaken. Met harde muziek in de toiletgebouwen, 's nachts rondhangen op de camping (met de nodige alcohol op), lukt dat prima. Mensen die in een stacaravan/cottage verblijven zullen daar weinig last van hebben. Faciliteiten zijn niet berekend op het aantal gasten: te klein zwembad, te weinig douches en toiletten. Pluspunt: grote plekken! Nadeel: mooie plekken zijn alleen te boeken als je hier al staat. Met andere woorden: vaste gasten (zijn er heel veel) boeken elk jaar voor de volgende zomer hun 'eigen' plekje. Als nieuwkomer heb je dus geen schijn van kans op een prachtige plek. Ponyclub top!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Kamperman14-08-2019

Top camping

Deze camping is zeker 5 sterren waardig! - mooie (nieuwe) en schone toiletgebouwen (incl. Wc papier). Voldoende douches/wc's ook. Nooit hoeven wachten. - ruime staanplaatsen - goed restaurant - mooi zwembad (alleen te weinig ruimte rondom het zwembad om te zitten/liggen) - om 23 uur is het stil - etc.

• 9Femmie14-08-2019

Prima camping

Gezellige veldjes met grote plekken. De douches met drukknop passen niet op een 5 sterren camping.

• 8Eetgelegenheden

• 8Wouter13-08-2019

Heerlijke camping waar we al jaren komen. Je vindt nergens zo’n ruime plaatsen om te camperen als hier; daarbij de Vendee is een prachtige streek met fijne zee en mooie fietsroutes langs de kust. De sfeer op deze camping is heel fijn, evenals de inrichting van het terrein en de voorzieningen voor kinderen. Het enige wat beter zou kunnen is de prijs/kwaliteit verhouding van het restaurant. We vonden de prijs best beschamend hoog voor hetgeen je krijgt. Het zijn simpele gerechten met friet en kinder menu’s met kipnuggets e.d. En we moesten ruim €86,00 afrekenen. Andere keren dat we uit eten gingen buiten de camping waren we 10 tot 20 euro minder kwijt en hadden we luxer gegeten.

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

47 tips over Camping Village de la Guyonnière

• pascal, 25-07-2012

Strand is niet erg dicht bij

• Bas, 12-06-2012

Waag een bezoekje aan Planete Sauvage. Dit dierenpark ligt op een uur van de camping rijden net onder Nantes. Verder zijn er ook nog enkele andere leuke uitstapjes!!

• Esther, 16-09-2013

Bij regenachtig weer is het Aquarium in La Rochelle een aanrader.

79 vragen over Camping Village de la Guyonnière

• Ivo, 07-11-2019

Komen hier ook veel nederlandse pubers?

Mijn zoon is 14 en vindt het leuk om tijdens de vakantie om te gaan met leeftijdsgenoten; 'chillen' wordt dat genoemd.. Zal mijn zoon hier naar alle waarschijnlijkheid Nederlandse pubers treffen???

• stef, 10-06-2019

tentharingen

wat voor een tentharingen kan je hier het beste gebruiken

• Sander , 23-03-2019

Plaats 59 of 93.

Wie kan ons helpen welke plaats we het beste kunnen kiezen. Plaats 93 is op een hoek en plaats 59 is op een ander veld maar meer ruimte. Deze camping kennen wij nog niet vandaar onze vraag.

Groet Fam. Blom

Camping Village de la Guyonnière info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • RokenToegestaan
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Afstand tot strand10 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa