79 vragen over Camping Village de la Guyonnière

• Ivo, 07-11-2019

Komen hier ook veel nederlandse pubers?

Mijn zoon is 14 en vindt het leuk om tijdens de vakantie om te gaan met leeftijdsgenoten; 'chillen' wordt dat genoemd.. Zal mijn zoon hier naar alle waarschijnlijkheid Nederlandse pubers treffen???

• stef, 10-06-2019

tentharingen

wat voor een tentharingen kan je hier het beste gebruiken

• Sander , 23-03-2019

Plaats 59 of 93.

Wie kan ons helpen welke plaats we het beste kunnen kiezen. Plaats 93 is op een hoek en plaats 59 is op een ander veld maar meer ruimte. Deze camping kennen wij nog niet vandaar onze vraag.

Groet Fam. Blom

• judith, 16-12-2018

welke plaats caravan

kan iemand vertellen van wie de stacaravans zijn die het dichtst bij het zwembad staan, is dat van camping zelf of van welke organisatie?

Mark, 03-08-2019

Wij hebben een stacaravan dichtbij de zwembad en hebben geboekt via toerkoop (reisbureau)

We hebben een aantal aanbieders voor Village de la Guyonnière voor je op een rij gezet:

Allcamps
    ACSI Eurocampings
    ACSI Eurocampings

• Anja, 14-12-2018

Mobile Home

Hoe zijn de Mobile Homes van Al Fresco?

• Kromhout, 04-11-2018

Sta caravan met airco

Zijn er op de camping stacaravans met airco?

• Susanne, 02-11-2018

Pubers?

Voor mensen die hier vaker zijn geweest. Zijn er ook voldoende kinderen van 12+ aanwezig? En kunnen die ergens voetballen oid? Ik hoor heel graag.

Lis , 06-01-2019

Hallo Suzanne Ja het is zeker een camping voor pubers.ik heb 2 knullen van 12 en 14 en die vinden het super.visvijver voetbalveld en savonds chillen met veel Nederlandse pubers bij de pooltafel.kortom genoeg voor pubers

• Gerben, 03-05-2018

MTB of wielrenfiets

Vakantie is geboekt. Eerste keer in deze omgeving. Nu twijfel ik of ik de wielrenfiets of de MTB meeneem. Graag hoor ik jullie fietservaring. Alvast bedankt!

Sandra, 20-06-2018

Mountainbike kan je huren inderdaad.

Wielrenfiets is erg leuk om mee te nemen, al blijven de Fransen wegen wel gevaarlijk. Maar je kan ook makkelijk richting kust fietsen daar zijn wel paden of met de georganiseerde wielren tocht van de camping mee gaan 2x per week.

Dee, 10-05-2018

Volgens mij zijn er mountainbikes te huur op de camping.

• Wendy GRENNINGLOH, 17-02-2018

weer

Hoe is het weer hier gemiddeld in augustus?

• Denise , 02-02-2018

Zwemmeer?

Wie weet of je in het meer kan zwemmen?

Wendy GRENNINGLOH, 17-02-2018

ALs je het grote meer bedoeld ik heb gelezen dat je daar niet mag zwemmen.

Patrick, 19-02-2018

Op dr camping zelf is een meertje waar je niet mag zwemmen en aan de rand van de camping is een groter meer met een strandje