Géén boekingskosten

Camping La Garangeoire

FrankrijkPays de la LoireSt. Julien des Landes (Vendee)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Garangeoire voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 80 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 80 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Aandacht voor het milieu op La Garangeoire Campsite. Niet alleen Nederlanders maar ook Fransen kamperen hier. Er wordt dan ook veel Frans gesproken. Een geschikte camping voor rustzoekers met kleine kinderen. Die kunnen naar het zwembad of de speeltuin. De staanplaatsen zijn ruim en groen. Wil je naar het strand? Daar sta je binnen 30 minuten.

80 Reviews over La Garangeoire

• 8P. van Dongen14-08-2022

Mooie ruime plekken, alg. update/onderhoud nodig

Mooie ruime plekken! We hadden niet veel schaduw op ons plek, wat fijn was geweest met warme weer wat we hadden, maar schaduwrijke plekken zijn er ook. Veel Engelsen en Ieren, tussendoor wat Fransen en Nederlanders, prima mix. Zwembad te klein voor aantal gasten. Sanitair redelijk schoon met fijne stortdouche. Restaurant voor een camping goed! Sfeer/aankleding over het algemeen kan veel gezelliger, vooral in garden shed. Ook wordt het tijd voor een algemene update/onderhoud. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jente09-08-2022

Fantastisch!

In Augustus hebben wij voor vier dagen op Castel camping la Garangeoire gestaan. Wat een prachtige camping is dit zeg! We hadden een kampeerplaats met gardenpack. Dit was een plek die volledig schaduw had, wat top was! Het sanitair was erg schoon. De douches waren fantastisch (regendouche en normale knoppen!). Zoiets hadden we nog niet gezien. Zwembad is mooi. Vaak is er wel een plekje te vinden. ‘S ochtends kon je in de winkel verse broodjes, baguettes en croissants halen. Dit was goed. Daarnaast hebben wij een avond pizza af gehaald. Ook deze was van goede kwaliteit. Verder is er veel op de camping te beleven (waterfietsen, golven, game rooms, zwembad, pony rijden etc.). De activiteiten ‘s avonds zijn ver weg van de plekken, waardoor er weinig overlast is. Wat ons betreft ook erg fijn!

Het personeel is ook heel aardig. Spreekt allemaal goed Engels en is echt bereid om je verder te helpen.

Voor ons zeker een aanrader!

• 9Kimbaie27-07-2022

Prachtig!!!

Deze camping is by far de mooiste camping waar we ooit zijn geweest. Aan alles is gedacht. Het sanitair is mooi, schoon en met normale douche knoppen en een regenvaldouche.

Er word enorm veel georganiseerd op de camping. De camping kent veel Engelse en Ierse gasten, waardoor al het entertainment in het Engels is ingericht. Dat vonden onze kinderen soms lastig.

De manage was top. De dieren stonden er keurig bij en de ritten waar leuk en uitdagend. Mijn dochter was soms hele dagen daar te vinden.

De omgeving kent veel leuke stranden. Wij gingen graag naar la paree, omdat je daar aan de ene kant lekker kan zwemmen en aan de andere kant konden de kinderen vissen.

Enige minpuntje. Ons plek stond erg ver van het badhuis. Terwijl plekken met privé sanitair dichtbij het badhuis stonden.

Het eten op de camping is boven het niveau van de meeste campingrestaurants.

• 8Fam. Hiddink24-08-2021

Fijne, gemoedelijke camping

Net terug van 2 weken vakantie op deze camping. Via Eurocamp hadden we de Azure caravan gehuurd, superschoon en vrij nieuw, maar je moet wel van harde bedden houden. Vriendelijk personeel overal, behulpzaam. De plekken, ook kampeerplekken, zijn ruim, veel schaduw. Bij het zwembad was er altijd wel een plekje vrij, mede omdat handdoekleggen verboden is, al was de badmeester wel een beetje overdreven streng. Strand is op 20 minuten rijden, wij vonden het strand bij Bretignolles (la Paree) echt een aanrader vanwege de rotsen, zodat je ook krabbetjes en garnalen kunt zoeken. Op 2 km van de camping zit een groot klimbos, erg leuk met voor iedere leeftijd allerlei parcoursen. Bakker en prima restaurant vind je in St. Julien les Landes, voor de rest moet je wel richting zee. SuperU en Lidl op 10 min rijden.Ook diverse wandelroutes vanuit de camping en ook bij meer (op 3km) kun je wandelen, vissen, kanoenWij vonden het een hele fijne camping!

• 10Fred24-08-2021

Super camping mooi gelegen aan een meertje.

Deze camping kwamen we bij toeval terecht, omdat de camping daar in de buurt die we als 1e optie hadden erg tegenviel. We zijn daar meteen omgedraaid.Deze camping is helemaal top. Alles klopt en ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We werden met een golfkarretje rondgereden naar de beschikbare plaatsen en mochten uitkiezen. Schoon sanitair en lekkere douches. Lekkere broodjes en brood in de ochtend. Afhaal eten helemaal goed en snel. Veel vakantiegangers uit Ierland toen wij er waren en een enkele verdwaalde Hollander op dat moment. (Eind juni begin juli)Het is nu 2021 en gaan er weer heen dit jaar. Doen eerst een weekje aan de zee en dan nog een week hier. Gr Fred

• 10Eetgelegenheden
  • 9Vanessa10-08-2021

Aanrader!

Zeer verzorgde camping, ondanks de grootte met een besloten sfeer! Inmiddels staat de derde generatie van de familie die eigenaar is aan het roer. Heel leuk te zien dat onze kinderen nu net zoveel plezier hebben gehad als ik, vroeger op dezelfde camping.Er is een animatieprogramma met de hele dag door activiteiten die goed aansloegen bij onze kinderen (9 en 10 jaar). Terrein is groot en mooi opgezet met waterfietsen, tennisbanen, bos, de meest efficiënte campingwinkel ooit, en vriendelijke medewerkers. Zandstrand op 15 minuten met de auto. Daarnaast veel te doen in de omgeving.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Anoniem01-10-2019

Mooiiiii maar niet eten in restaurant

Prachtige camping. Geweldig privé sanitair Wel maar 2 stuks op hele camping. Restaurant zeeeer slecht. Kwaliteit echt slecht.

• 2Eetgelegenheden
  • 9Annemieke28-08-2019

Een mooie camping

Een zeer actieve camping. Wat wordt hier veel georganiseerd zeg. De caravan Azure van touroperator was schoon. Ze stonden snel voor je klaar als je een vraag hebt voor touroperator. Een winkeltje en 2 restauranten zijn aanwezig. Wel veel Engelsen. Onze dochter had er helaas geen aansluiting mee. De Super U en Lidl zijn op 1 kwartier rijden van de camping vandaan in La Mothe Archand. Het strand is op 30 minuten rijden.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Willems25-08-2019

Top vakantie!

Leuke overzichtelijke camping met heel veel te doen voor onze kinderen (5&8jr): Animatie: Er is een animatieteam van de camping en van touroperator. Er is de hele dag van alles doen voor alle leeftijden en in ook in het nederlands. Omgeving: Veel mooie stranden in de buurten en veel supermarkten. Tip is het Klimbos op 5 min. Heel leuk voor het hele gezin. Zwemmen: Overzichtelijk zwembad, waar het niet druk is. Geen handdoekje leggen en leuke glijbanen. De lagoon is vooral voor de allerkleinste leuk. Accommodatie: Wij hadden een stacaravan van touroperator. Die van ons was wat ouder maar de meeste zijn heel modern. Eten en drinken: Drinken en ijs kun je halen in de poolbar. Pizza en patat zijn prima te betalen en te halen bij de takeaway. camping supermarkt is goed met heerlijke broodjes! Op deze camping zitten vooral (nette) engelse gezinnen en een paar NL. Wij hebben ons super vermaakt op deze hele verzorgde camping met alleen vriendelijkheid!

• 9Eetgelegenheden
  • 9fam. H.15-08-2019

Heerlijke vakantie op top camping

We hadden een hele ruime kampeerplaats vlakbij de faciliteiten. Toch hoorde je helemaal niks van muziek/geluid van animatie, bar, restaurant, het was heerlijk rustig. Er is zoveel sanitair op diverse plaatsen dat je amper iemand tegenkomt en het wordt 3 tot 4 keer per dag schoongemaakt. Leuke grote speeltuin waar onze kinderen van 6 en 8 zich uren in hebben vermaakt. Ook het zwembad is heerlijk, goede temperatuur van water, overzichtelijk en altijd wel een bedje beschikbaar. De camping is groot, maar door de gezellige straatje vonden wij dit niet echt te merken. Wat wij een groot pluspunt vonden is dat je een lege fles kan kopen met een qr-code waarmee je op diverse punten koud drinkwater (plat of bubbels) kon tappen. Scheelt enorm aan flessen, altijd koud water en je hoeft geen voorraad in te slaan. Diverse keren naar het strand geweest, leuke boulevard in de buurt. Wij komen graag nog eens terug.

Camping La Garangeoire info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar