Camping La Garangeoire

FrankrijkPays de la LoireSt. Julien des Landes (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping La Garangeoire voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 77 reviews
+58/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 77 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Aandacht voor het milieu op La Garangeoire Campsite. Niet alleen Nederlanders maar ook Fransen kamperen hier. Er wordt dan ook veel Frans gesproken. Een geschikte camping voor rustzoekers met kleine kinderen. Die kunnen naar het zwembad of de speeltuin. De staanplaatsen zijn ruim en groen. Wil je naar het strand? Daar sta je binnen 30 minuten.

Tonen op kaart

78 Reviews over La Garangeoire

• 8Fam. Hiddink24-08-2021

Fijne, gemoedelijke camping

Net terug van 2 weken vakantie op deze camping. Via Eurocamp hadden we de Azure caravan gehuurd, superschoon en vrij nieuw, maar je moet wel van harde bedden houden. Vriendelijk personeel overal, behulpzaam. De plekken, ook kampeerplekken, zijn ruim, veel schaduw. Bij het zwembad was er altijd wel een plekje vrij, mede omdat handdoekleggen verboden is, al was de badmeester wel een beetje overdreven streng. Strand is op 20 minuten rijden, wij vonden het strand bij Bretignolles (la Paree) echt een aanrader vanwege de rotsen, zodat je ook krabbetjes en garnalen kunt zoeken. Op 2 km van de camping zit een groot klimbos, erg leuk met voor iedere leeftijd allerlei parcoursen. Bakker en prima restaurant vind je in St. Julien les Landes, voor de rest moet je wel richting zee. SuperU en Lidl op 10 min rijden.Ook diverse wandelroutes vanuit de camping en ook bij meer (op 3km) kun je wandelen, vissen, kanoenWij vonden het een hele fijne camping!

• 10Fred24-08-2021

Super camping mooi gelegen aan een meertje.

Deze camping kwamen we bij toeval terecht, omdat de camping daar in de buurt die we als 1e optie hadden erg tegenviel. We zijn daar meteen omgedraaid.Deze camping is helemaal top. Alles klopt en ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We werden met een golfkarretje rondgereden naar de beschikbare plaatsen en mochten uitkiezen. Schoon sanitair en lekkere douches. Lekkere broodjes en brood in de ochtend. Afhaal eten helemaal goed en snel. Veel vakantiegangers uit Ierland toen wij er waren en een enkele verdwaalde Hollander op dat moment. (Eind juni begin juli)Het is nu 2021 en gaan er weer heen dit jaar. Doen eerst een weekje aan de zee en dan nog een week hier. Gr Fred

• 10Eetgelegenheden
  • 9Vanessa10-08-2021

Aanrader!

Zeer verzorgde camping, ondanks de grootte met een besloten sfeer! Inmiddels staat de derde generatie van de familie die eigenaar is aan het roer. Heel leuk te zien dat onze kinderen nu net zoveel plezier hebben gehad als ik, vroeger op dezelfde camping.Er is een animatieprogramma met de hele dag door activiteiten die goed aansloegen bij onze kinderen (9 en 10 jaar). Terrein is groot en mooi opgezet met waterfietsen, tennisbanen, bos, de meest efficiënte campingwinkel ooit, en vriendelijke medewerkers. Zandstrand op 15 minuten met de auto. Daarnaast veel te doen in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Anoniem01-10-2019

Mooiiiii maar niet eten in restaurant

Prachtige camping. Geweldig privé sanitair Wel maar 2 stuks op hele camping. Restaurant zeeeer slecht. Kwaliteit echt slecht.

• 2Eetgelegenheden
  • 9Annemieke28-08-2019

Een mooie camping

Een zeer actieve camping. Wat wordt hier veel georganiseerd zeg. De caravan Azure van touroperator was schoon. Ze stonden snel voor je klaar als je een vraag hebt voor touroperator. Een winkeltje en 2 restauranten zijn aanwezig. Wel veel Engelsen. Onze dochter had er helaas geen aansluiting mee. De Super U en Lidl zijn op 1 kwartier rijden van de camping vandaan in La Mothe Archand. Het strand is op 30 minuten rijden.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Willems25-08-2019

Top vakantie!

Leuke overzichtelijke camping met heel veel te doen voor onze kinderen (5&8jr): Animatie: Er is een animatieteam van de camping en van touroperator. Er is de hele dag van alles doen voor alle leeftijden en in ook in het nederlands. Omgeving: Veel mooie stranden in de buurten en veel supermarkten. Tip is het Klimbos op 5 min. Heel leuk voor het hele gezin. Zwemmen: Overzichtelijk zwembad, waar het niet druk is. Geen handdoekje leggen en leuke glijbanen. De lagoon is vooral voor de allerkleinste leuk. Accommodatie: Wij hadden een stacaravan van touroperator. Die van ons was wat ouder maar de meeste zijn heel modern. Eten en drinken: Drinken en ijs kun je halen in de poolbar. Pizza en patat zijn prima te betalen en te halen bij de takeaway. camping supermarkt is goed met heerlijke broodjes! Op deze camping zitten vooral (nette) engelse gezinnen en een paar NL. Wij hebben ons super vermaakt op deze hele verzorgde camping met alleen vriendelijkheid!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9fam. H.15-08-2019

Heerlijke vakantie op top camping

We hadden een hele ruime kampeerplaats vlakbij de faciliteiten. Toch hoorde je helemaal niks van muziek/geluid van animatie, bar, restaurant, het was heerlijk rustig. Er is zoveel sanitair op diverse plaatsen dat je amper iemand tegenkomt en het wordt 3 tot 4 keer per dag schoongemaakt. Leuke grote speeltuin waar onze kinderen van 6 en 8 zich uren in hebben vermaakt. Ook het zwembad is heerlijk, goede temperatuur van water, overzichtelijk en altijd wel een bedje beschikbaar. De camping is groot, maar door de gezellige straatje vonden wij dit niet echt te merken. Wat wij een groot pluspunt vonden is dat je een lege fles kan kopen met een qr-code waarmee je op diverse punten koud drinkwater (plat of bubbels) kon tappen. Scheelt enorm aan flessen, altijd koud water en je hoeft geen voorraad in te slaan. Diverse keren naar het strand geweest, leuke boulevard in de buurt. Wij komen graag nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Willeke12-08-2019

Een aanrader!

Prachtige camping met vriendelijk en servicegericht personeel. Mooi en ruim opgezet, met vele voorzieningen. Ons chalet was prima in orde. We kwamen twee uur te vroeg maar mochten er meteen in. Relaxte sfeer en voor wie wil een zeer uitgebreid en afwisselend animatie programma (voetbal, yoga, Franse les, schilderles, aquagym, natuurexcursie, boogschieten etc). Sympathiek dat bijvoorbeeld waterfietsen of midgetgolf gratis is. Oppasservice voor kleine kinderen als ouders in restaurant willen eten ook ;-). Prima zwembad, het overdekte deel is 's ochtends gereserveerd voor baantjeszwemmers, heerlijk! Het overgrote deel van de campinggasten komt uit Groot Brittannië, slechts een minderheid is Nederlands.

• 8Martine08-08-2019

Wat een fantastische schone en ruime camping. Plekken zijn ruim opgezet, sanitair echt heel erg schoon! Wordt meerdere keren schoongemaakt. Worden veel activiteiten georganiseerd op de camping, engels en Nederlandse animatie. Leuk zwembad wat goed te overzien is. Altijd een ligbedje beschikbaar, en vaak niet al te druk. De lagune en het strand is een leuke afwisseling. Omgeving en vonden wij verder niet bijzonder en het klimaat is wisselend.

• 7Pletman05-08-2019

Goede camping, vooral als wifi niet belangrijk is.

Mooi gelegen camping op zo'n 25 minuten van mooie stranden aan de Atlantische kust. Zeer grote plaatsen met veelal goede schaduwmogelijkheden. Vriendelijk en behulpzaam personeel die (helaas) standaard Engels met je willen spreken. Geen wifi op de campingplaatsen, slechts bij enkele wifispots. Dat hadden we al jaren niet meer meegemaakt tijdens onze vakanties en vinden wij niet passen bij een 5 sterren camping. Daarnaast is de camping vooral gericht op gezinnen met jonge kinderen (onder 10 jaar). Neem daarbij het feit dat 90% van de campinggasten (en toeristen in deze streek) uit Groot Brittanië komt en zo hadden onze kinderen van 12 en 14 jaar dus geen aansluiting op deze camping. Dat was wel erg jammer en anders dan wij gewend zijn.Wij hadden een campingplaats met eigen sanitair. Dat kost wat maar dan heb je ook wat. Niet meer met een plee-rol over de camping is sowieso wat waard, maar je eigen douche, wc en wasgelegenheid is top.

Camping La Garangeoire info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar