Camping La Garangeoire

Camping La Garangeoire
8,7

Aandacht voor het milieu op La Garangeoire Campsite. Niet alleen Nederlanders maar ook Fransen kamperen hier. Er wordt dan ook veel Frans gesproken. Een geschikte camping voor rustzoekers met kleine kinderen. Die kunnen naar het zwembad of de speeltuin. De staanplaatsen zijn ruim en groen. Wil je naar het strand? Daar sta je binnen 30 minuten.

52 reviews over Camping La Garangeoire in het Nederlands

Heerlijk

M & P,
14-1-2019

We hadden een heerlijke vakantie! Mooie propere stacaravan met groot overdekt terras. Heel groot domein waar vanalles te doen is: speeltuin, zwembad met glijbanen, sporten, activiteiten voor kinderen en volwassenen, mooi bos om te wandelen, meer met bootjes... Supervriendelijk personeel, zeer behulpzame receptie. Winkeltje en bakker op het domein. De kinderen wilden elke dag naar het zwembad. Er is ook een heel mooi aangelegd zwemmeertje met zandstrand en laag water, ideaal voor kleine kinderen! Aangename familiecamping! In de buurt is er nog een avonturenpark, manège, je kan met de auto naar stranden, stadje les Sables d'Olonne... Overwegend Britse gasten, maar ook enkele Belgen/Nederlanders...kinderanimatie vooral in het Engels maar er was ook een Nederlandstalige animatrice aanwezig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk tot rust gekomen

Esmee,
30-8-2018

Super camping, zeer mooie plaatsen en wij hadden een doorsteek en waren zo bij het sanitair.

Veel gedaan in de buurt, 2 kastelen (chateau avonturiers) (chateu tiffauges) beide zeer geschikt voor kinderen! Tiffauges was wel alleen Frans maar prachtige shows.

Folie de finfaire was ook leuk, wel alleen Frans maar toch veel opgestoken. Strand was goed te bereiken, en op de camping een heerlijke lagoon met schoon en ondiep water.

Zwembad was ook leuk, soms wat druk, maar wel fijn om te zwemmen of te glijden, met goed zicht en oplettende badmeester.

Eten in het restaurant was goed, de afhaal pizza heerlijk.

Kids gingen graag naar de kids club.

Veel activiteiten, goede yoga. Kost wel 8 euro, maar wel echte yoga. Tennis toernooien waren leuk. Kosten ook 6,50. Net als de huur van een tennisbaan..

Heerlijke koud water tap op de camping dmv een code, heerlijk

Je Engels wordt ook goed bijgespijkerd als je contact wilt met je mede kampeer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima voor kinderen tot 12 jaar

Peter van Hees,
2-8-2018
  • waterplezier: zwembad met korte maar leuke glijbanen, ondiep zwemmeertje, strand op 10 minuten
  • animatie: verschillende activiteiten zonder avondlawaai
  • onze stacaravan was netjes en modern. Overkapping boven het terras was een duidelijke meerwaarde.
  • ecologische initiatieven
  • bij slecht weer is er op de camping en in de omgeving nauwelijks iets te doen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top camping

mark idema,
25-6-2018

Prachtige camping. Erg groen en milieuvriendelijk . Vriendelijk personeel. Mooi zwembad. En speeltuin en speelveld zeer ruim. Ja veel Ieren en engelse maar dat is zeker niet storend. Zeker een aanrader. Zou zo weer heen gaan

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Prachtige camping op een mooi domein.

Fam. Cassauwers,
19-9-2017

Zelfs in september nog verschillende activiteiten op en rond de camping. Heel kindvriendelijk. Veel aandacht voor milieu. Topcamping!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Wij zaten in een Aspect caravan aan een veld. Mooie grote plaatsen ook voor tenten. Faciliteiten volop aanwezig en sanitair schoon. Veel activiteiten georganiseerd voor kinderen t/m 11 op de camping. Voor oudere kinderen weinig activiteiten. Daarvoor moest je van camping af. Wel genoeg in de buurt: bijvoorbeeld klimbos. Opvallend was het aantal engelsen/ieren. Er waren nauwelijks fransen of nederlanders. Let wel op dat je fietsen in de stallingen zet, want de eigenaar verwijderd ze zonder waarschuwing!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Schitterende camping, erg Brits georiënteerd

De Jong,
13-8-2017

Zeer mooie camping. Wij huurden een chalet direct van de camping. Deze was van alle gemakken voorzien en had goede bedden. De ligging was gunstig, vlakbij alle faciliteiten (zwembad, winkel, lagune). Geen gebruik gemaakt van het restaurant, maar de afhaal was prima! Goede pizza's en patat. Winkel was eenvoudig, maar lekker brood 's morgens. Super U en Lidl op 10 minuten rijden. Mooi zwembad, op de foto's lijkt het een stuk groter. Geen trap bij de glijbanen, maar een helling ernaar toe. Stroeve vloeren, dus niet uitglijden. Binnenzwembad is een buitenbad dat overkapt is en een achterwand heeft. Altijd voldoende ligbedden. De lagune is erg leuk. Vanwege het filter mag er niet in het zand gegraven worden, maar er zijn mooie stranden in de omgeving (Bretignolles, Les Sables d'Olonne, Saint Gilles) waar dat wel kan. De campinggasten waren grotendeels Brits. Leuke uitstapjes: Haras de la Vendée (paardenfokkerij met shows) in la Roche-sur-Yon, Zoooh Mechanique: mechanische waterdieren bij Place Napoleon in La Roche, deze kun je zelf met knoppen laten bewegen; klimpark Le Grand Defi (vlakbij), Les Sables d'Olonnes. Rondom het Lac du Jaunay wandelen vonden wij ook leuk. Daar kon je ook varen, maar dat hebben wij op het meertje van de camping gedaan. Nadeel deze zomer was dat er veel wespen waren op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een prachtige plek om tot rust te komen.

Ivo de Waal
14-4-2017

De heuvels, de bossen, de omgeving.. het doet iets met je. Ik heb er geweldige herinneringen aan over gehouden. Je komt terecht in een compleet andere wereld. Als je van Echt Frans houdt, is deze plek je zeer aan te raden. Een erg fijne camping voor kinderen en volwassenen.

Gereisd zakelijk in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen tweede keer

Helena
27-8-2016

Houd je van rust dan zit je hier prima. Bar om 12.00 uur s'nachts dicht en dan slaapt de gehele camping. Veel te doen, ook veel betaald. Leuk zwembad. Zee best ver weg, zeker 30 min voor eentje met terras erbij. Prachtige camping. Mooie camping maar echt niet wat wij zoeken. Wij willen zon zee of water en terrasjes enz.. tot diep in de nacht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Genoten

Sarah
4-8-2016

We vonden dit een heel fijne camping! Onze kinderen (6 en 9) hebben het heel erg naar hun zin gehad. Er is genoeg te doen, maar het is niet over-georganiseerd zeg maar. Animatieteammeisjes (en -jongens) zijn Fra, Eng en Ned, dus alle kinderen kunnen meedoen. Ook voor ons leuke dingen te doen op camping en in omgeving. Relaxed publiek, veel gezinnen. Lagune is ook erg leuk. Sanitairblok was nieuw en schoon. Grote plekken met zon en schaduw. We zaten in een bungalowtent die er al stond, van Juliette, dat is overigens ook echt een aanrader! Gezellige, goede en complete tent. Al met al een topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garangeoire in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garangeoire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.