Camping Zagarella

7.6Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

7.6Goed

• 4.1Eetgelegenheden

• Kinderopvang
Meer camping info

167 reviews over Camping Zagarella

• 2019
    8R. H.01-08-2019

Heerlijke vakantie

Wij hebben als gezin ( 3 kinderen van 3, 7 en 16 jaar) een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Wij hebben hier 19 dagen gestaan en met volle teugen genoten. Zwembad voldoet prima, leuke glijbanen. Wel jammer dat bij drukte allerlei opblaas artikelen worden toegestaan. De sanitaire voorzieningen sluiten om 22.30 uur en dan blijft er een kleine ruimte met 3 wc’s open dit is dan iets minder fris😔 Verder is het sanitair zeer schoon en prima opgezet met elk moment van de dag warm!! water. Winkeltje zeer divers, verse broodjes de hele dag door en het eten op de camping zijn zeer gevarieerd en van prima kwaliteit. Service van deze mensen is ook erg goed. Camping is wel wat Frans georiënteerd maar persoonlijk geen problemen mee. Uitvalswegen naar het strand of via de camping het bos in zijn uitstekend.

Al met al een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving!

Gereisd in augustus 2019

• 2018
    7Barbara27-08-2018

Minder geschikt voor Nederlanders

De kwaliteit van onze (Tohapi was de beheerder) stacaravan was prima! Lekker ruim en veel opbergmogelijkheden. Echter de rest van de camping is vooral Frans georiënteerd. Animatie voor kinderen volledig Frans. Animatie in de avonduren en bij het zwembad minimaal of slacht van kwaliteit. De camping straalt geen sfeer uit en het irritante handoekje leggen is aan de orde van de dag. Er is toezicht in het zwembad maar die jongens hebben meer oog voor vrouwelijk schoon dan voor gevaar en irritatie in en om het water. Er zijn erg veel leuke uitstapjes in de buurt, klimpark feeling forest is met kinderen tussen 6 en 14 een echte aanrader!! Tobogan Atlantic is alleen de moeite waard als je geduld hebt en geen angsthaas bent. Wachtrijen zijn minimaal 25 minuten tot 1 uur per glijbaan!! Koop kaartjes online met creditcard van te voren anders sta je ook 3 kwartier voor de ingang. Rondom de camping goede mogelijkheden om (hard)lopen/fietsen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3Sara09-08-2018

zeker geen 4 sterren

Matige camping vooral heel erg gericht op Frans publiek. De 'receptie'voor zover je het een receptie kunt noemen bestaat uit een Frans echtpaar van middelbare leeftijd, dat werkelijk geen woord Engels begrijpt en al helemaal niet spreekt. Gezien de functie die zij hebben en het feit dat er ook mensen verblijven, anders dan Franstaligen, vonden wij dit onbegrijpelijk. (De man was trouwens erg onsympathiek) De caravan zag er op zich netjes en ruim uit en er was voldoende inventaris. Wel misten wij een waterkoker en wijnglazen. De bedden lagen vreselijk (de vering van de matrassen voelden je in je rug prikken en de matrassen waren erg kort en dus niet geschikt voor lange personen)

Het zwembad hebben wij niet vaak bezocht. Er zijn weinig stoelen en veel mensen legden er 's morgens hun handdoek al neer zodat alle plekken bezet waren. De bestrating bestond uit een soort asfalt, gloeiend heet om op te lopen. Het strand is erg mooi.

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Fam Gemixt03-08-2018

Nooit meer

Het is allemaal op de franse gericht. Helemaal niks Nederlands . Ook bij de animatie alleen Frans. Jammer want onze dochter van 4 had graag mee willen doen . Toiletten en douches erg verouderd en soms echt vies . Sta plek voor vouwwagen wel prima maar best klein . Zwembad alle glijbanen erg leuk maar weinig bedjes er omheen. Eigen stoel meenemen is wel handig . Wij gaan absoluut niet meer terug . Geen 4 sterren waard .

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Tina01-08-2017

Ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen!

Leuke gezinscamping met toffe zwembaden, speeltuin en vriendelijk personeel. De sta-caravan (sunshine top presta) was aan de kleine kant maar onderhouden met voldoende opbergruimte en mooi terras. Omgeving:La Rochelle,La Tranche sur Mer,Jard sur Mer en de wekelijkse marktjes in Longeville sur Mer zijn zeker een bezoekje waard. Sables d'Olonne heeft ons niet kunnen bekoren. Enkele minpuntjes: 1.De camping ligt net iets te ver van het dorp en het strand, waardoor je voor alles je auto nodig hebt. 2.Bij slecht weer is er heel weinig te doen op de camping en omgeving. 3.Het restaurant & bar op de camping waren ok, maar de kwaliteit en het aanbod kunnen zeker beter. 4.Het toilet aan het zwembad was niet altijd proper maar dat lag vooral aan de badgasten zelf. Conclusie: Een ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen op voorwaarde dat je net zoals ons prachtig weer hebt en volop kan genieten van de zwembaden en stranden.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Familie van Vugt18-11-2015

Gemoedelijke Camping, weinig Nederlanders Top!

Gezellige kleinschalige camping met vooral Franstalige gasten wat wij wel erg fijn vonden. Word geen Nederlands geproken wel goed Engels bij de receptie. Animatie is matig en alleen in het Frans wat voor de kinderen dan wel weer jammer is. Wij zaten perfect, rustig en niet op de kijk in nr 89 mooie stacaravan met overdekte veranda via touroperator geboekt. Omgeving is echt geweldig, mooi strand en prachtige boulevard, elke dag bijna marktjes in de omgeving en geweldige supermarkten. Wij hebben 2 weken mooi weer gehad en geen regen tot op de dag van vertrek maar uiteraard staat er wel wat wind. Strand is niet aan te lopen maar met de auto 5 a 10min rijden en heel veel parkeerplaats recht aan het strand...alleen wel opletten op welke tijd je gaat tussen 11.30u en 15u genoeg plek anders is het file rijden wat wij de eerste 2 keer hadden! Wie weet komen wij er nog weleens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Fam. Kolfschoten06-09-2014

Leuke gezinscamping

Een camping gelegen aan een bos. Hierdoor ook veel bomen op de camping aanwezig die redelijk veel zon tegen hielden. Ideale plek om er op de fiets op uit te trekken. Zeer veel Fransen aanwezig, enkele Engelse en wij waren de enige Nederlanders. De animatie is dan ook geheel gericht op de Franstalige. Zwembad hygiëne kan beter en zwembad behoeft wat onderhoud, wel erg leuk. We zijn hier 1 week geweest en hebben ons prima vermaakt met fietsen, aan het strand en in het zwembad.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7windows9820-08-2012

Super vakantie!

Wij hadden een van de mobile homes gehuurd. Deze liggen mooi verspreid over het park, hoge heg rondom waardoor veel privacy. De camping staat aan de rand van een bos, dit is te zien aan de camping, veel mooie bomen waardoor veel schaduwplekken bij mooi weer. Wij hadden 2 weken perfect weer! Alle mobile homes hebben een houten terras (veranda) met overkapping. De camping ligt aan een doorgaande weg, hier merk je op de camping weinig van. Animatie op de camping was alleen Franstalig. Personeel camping erg vriendelijk. Zwembad, binnen en buitenbad. Niet spectaculair maar wel goed. Het dichtsbijzijnde strand ligt op ongeveer 10 min. rijden met de auto. Op de fiets kun je door het bos, dan is het ongeveer 20 min. De stranden zijn er mooi en worden goed bewaakt door strandwachten. St. Jean de Monts vonden wij erg tegenvallen, we zijn er 1x geweest, erg toeristisch en geen sfeer. Dichtbij liggen een aantal leuke kustdorpen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9fam. Andernach30-07-2012

Topcamping voor ouders met jonge kinderen

De accommodatie was goed; een zo goed als nieuwe 3 kamercarvan. Wij stonden vlak bij een 50 km weg, waar we heel af en toe overlast van hadden als er auto's te hard reden. De omgeving van de camping is vooral interessant langs de kust. Je kunt overal fietsen huren en de stranden/ zee zijn prachtig en er zijn veel restaurantjes : wij hebben heerlijk in zee kunnen zwemmen. De Vendee kuststreek is zeer geschikt voor ouders met jonge kinderen en enorm toeristisch. Leuke plaatsjes zijn Saint Hilaire de Riez , Saint Gilles de Croix, Saint Jean de Mons en Les Sables d'Olonne. Het personeel is behulpzaam en spreken Engels. De animatie is op de Franse gasten gericht, wat voor ons prima was. De prijs/ kwaliteit was voor ons goed. We hebben rechtstreeks geboekt en waren goedkoper uit. De snacks waren prima en het winkeltje is klein, maar in de directe omgeving zijn diverse supermarkten waaronder een Lidl. Kortom een aanrader.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Peggy Figaroa21-08-2011

Leuke, gezellige camping!

Erg leuke camping! Wij zijn met 2 stellen met jonge kinderen 2 weken hier geweest. We hadden zeer mooie (nieuwe) stacaravans tegenover elkaar met prima bedden! En er lag een leuke speeltuin bij ons om de hoek dus de kids hebben zich elke dag leuk vermaakt! Wel jammer dat de animatie alleen franstalig was. De meeste medewerkers spraken wel gebrekkig Engels maar de animatie werd niet in het Engels gedaan. 's Avonds was het altijd lekker rustig, de bar sloot om 23.00 uur dus weinig tot geen geluidsoverlast. Het zwembad was prima, leuk voor kinderen! Ook heerlijke stranden in de buurt, goed met de auto te bereiken en voldoende parkeergelegenheden. Er valt heel veel te beleven en te zien bij de stranden en op de boulevard in St. Jean de Monts! Enkele dagen slechter weer gehad maar toen leuke plaatsjes in de buurt bezocht. Er is genoeg te doen en te beleven! Leuke omgeving!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011