Appartement Resid'Azur

8.3Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

Op vakantie geweest naar Resid'Azur?

8.3Fantastisch

• 7.3Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Resid'Azur

• 8Yves Hemerijckx09-08-2012

Hele leuke vakantie

We verbleven in Resi d’Azur tussen 21/7 en 28/7 met onze 2 dochtertjes (4J & 2J).
    Appartement : Gelegen op de eerste verdieping met zicht op het zwembad. Appartement was netjes. 1 slaapkamer met groot bed, badkamer, apart toilet, woonkamer met keukentje en zetelbed. Het keukentje heeft 2 kookplaten er is, voldoende keukengerief aanwezig. Klein balkon met tuinmeubilair en een wasrekje.

Mooi zwembad met ligbedden.

Omgeving : Hotel is op 7km van Saint Jean de Monts & 2 km van Notre Dame de Monts, gelegen in een doodlopende straat op 400 meter van het strand, via een pad door de duinen kom je aan het rustig zandstrand. Naast het hotel is er een fiets/wandelpad naar St Jean de Monts of Notre Dame /Noirmoutier (+/- 30km). .

Tijdens ons verblijf was het schitterend weer +30 graden, we konden buiten eten van ontbijt tot avondmaal, maar de week voordien en nadien was er regen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Ann Baetens19-08-2011

Eenvoudig maar ok!

We waren daar op vakantie met ons gezin einde augustus 2009 (kids van 13,11 en 7 jaar). Appartement was juist ruim genoeg omdat we ook altijd buiten aten en veel weg waren (uitstappen kan je daar genoeg doen!). Heel mooi gelegen, schitterende fietsgelegenheid, proper en warm zwembad. De vaatwas was niet proper en lekte, dat zal zowat het enige minpunt zijn. Heel vriendelijke eigenaars ook. We gaan er beslist nog eens terug (vooral voor de mooie fietspaden).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Beugelsdijk18-10-2010

Prima als uitvalsbasis

Wij verbleven hier eerste week van Augustus 2010. ons "appartement" was klein, 1 slaapkamer een living, badkamer en een keukentje. Het was proper en opzich van alle gemakken voorzien. (microgolf, broodrooster, koffiezet, soort van afwasmachine) de meubels die in het appartement staan zijn wel een beetje versleten en uitgeleefd. het bed was gelukkig prima, badkamer OK en proper.

het complex is simpel, 2 blokken van 2 verdiepingen met appartementen en een zwembad in het midden. buiten eten is met iedereen eten.

De receptie is ok, ze zijn niet veel aanwezig. je kan broodjes krijgen als je wilt maar er zijn 2 bakkers die veel beter brood geven. (vooral die in Notre dame de monts) supermarkten trouwens ook vlakbij.

het zwembad is niet groot maar OK. lekker verwarmd en met voldoende ligstoelen.

Parking gratis.

de omgeving is leuk, veel te doen en te zien. eilanden voor de kust, lange stranden en leuke plaatsjes. dus ideaal om vanuit dit appartement uitstappen te doen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

1 tip over Appartement Resid'Azur

• Yves Hemerijckx, 09-08-2012 Rapporteren

De restaurants in de buurt zijn niet altijd top, maar in Notre Dame de Monts hebben we wel lekker gegeten in Bistro Plage (een houten chalet op het strand aan de dijk van Notre Dame de Monts) en l'Her du temps in Noirmoutier.

0 vragen over Appartement Resid'Azur

Appartement Resid'Azur info