Vakantiepark Madame Vacances Les Mas de Vertmarines

Vakantiepark Madame Vacances Les Mas de Vertmarines

7.4Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

7.4Goed

• 6.8Onderkomen
  • 5.3Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

25 reviews over Vakantiepark Madame Vacances Les Mas de Vertmarines

• 4Jan Schotte05-11-2014

Bij de neus genomen - prijs/kwaliteit ondermaats

Afgaande op de foto's uit de reiscatalogus verwachtten we voor de betaalde prijs (1.850 euro per week) een huis en tuin die volledig in orde zouden zijn. Niets was minder waar. Huisje 43 is totaal uitgeleefd, versleten, slordig, ...

Er is geen tuin (staat nochtans in catalogus), maar wel een levensgevaarlijk terras (vooral voor kinderen - zie foto's), de garage was volgestouwd met kapotte en versleten brol, de tuinmeubelen zijn een allegaartje samengeraapte troep met smerige kussens, ... Je betaalt ook een enorm bedrag voor de opkuis, maar bij aankomst mag je wel zelf nog alle huisraad poetsen (etensresten op pannen, lipstick op glazen, ...) De kamers en de badkamer waren min of meer in orde. De keuken vies en beschadigd (met o.a. ontbrekende panelen).

Het domein is redelijk verzorgd - WIFI ontvangst enkel mogelijk aan de receptie (maar ondermaats).

We proberen nu een gepaste reactie van de reisoperator te krijgen, maar dat lukt momenteel niet te goed.

• 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Claude07-12-2011

Net onderhouden park en huisje, mooie omgeving

Heerlijk veel privacy bij je eigen huisje 2 zwembaden niet supergroot alleen wat meer ligbedden zou fijn zijn. Minder geschikt voor pubers maar onze zoon van 7 heeft het er heerlijk gehad. Net schoon huisje van alle gemakken voorzien wij gaan volgend jaar weer.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7se_eijlander10-11-2011

Matig huisje met slecht weer

Een week in juli in het huisje gezeten, maar door het slechte weer helaas alleen maar binnen gezeten. De omgeving heeft ook redelijk weinig te bieden. Het park ziet er mooi uit, de huisjes van de buitenkant ook, maar zijn binnen basic. De zitbank zit verschrikkelijk, bedden matig. We zijn een dag eerder weggegaan ivm het weer. Wanneer het weer beter was, was deze beoordelijk hoger geweest. De badplaats is superschoon en ziet er prachtig uit (van iedere rotonde is een kunstwerk gemaakt). De medewerkers van de receptie waren zeer aardig en behulpzaam. Ze spraken vloeiend Engels.

• 6Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2011

• 9De Ridder15-08-2011

Rustige heerlijke plek

Het park ligt er zeer mooi bij, schoon en goed onderhouden. Bij aankomst zeer prettig ontvangen. Wel raar dat we een lijst moesten invullen van de hele inventaris van het huisje, daar hadden we eigenlijk geen zin in na een lange reis. Het huisje was schoon en cpmpleet. Alleen wijnglazen(!! in Frankrijk??) ontbraken en een fatsoenlijk mes om te snijden. Het is lekker rustig in het park en de kinderen (7 en 9 jaar) vermaakten zich goed in de zwembaden. Gratis WiFi bij receptie en op terras van receptie. St. Jean de Monts is het meest levendige stadje in de hele omgeving dus vertier is zeer dichtbij. Strand ook dichtbij en erg leuk(groot verschil tussen eb en vloed) Een aanrder voor iedereen die rust wil en vertier dichtbij wil hebben. We komen zeker terug, misschien volgend jaar wel.

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 1Familie met jonge kinderen26-07-2011

NOOIT MEER

Na 10 jaar ligt deze vakantie nog steeds zuur op de maag ! Bij aankomst vroeg men ons aan de receptie een waarborg van 220 euro te betalen, waarna we op een een papiertje kregen dat deze betaald was en bij vertrek terugbetaald zou worden. Na 7 dagen regen en wind (uitzonderlijk pech gehad dat jaar) blij naar huis te kunnen vertelde men aan de receptie dat de waarborg nadien teruggestort zou worden op ons rekeningnummer, dus tot zover geen paniek. 4 weken later nog steeds geen reactie, men vertelde ons na contact dat er geen probleem was en dit zeker snel gestort zou worden. 4 weken later terug gebeld. Het nieuwe verhaal was dat het vakje 'en espèces' niet aangevinkt werd en dit dus voldoende was om te besluiten dat er nooit een waarborg betaald zou zijn. Mijn rekeningnr kennen was volgens hen voldoende om zonodig geld van deze rekening te halen mocht er schade zijn... ??? Om te besluiten, na maandenlang discussie en 'tussenkomst' van ons reisbureau nooit ons geld teruggezien.

• 5Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2002

• 7P. Blok12-08-2010

Fijne vakantie, prachtig strand, leuk dorp

Mooi park ca. 300 geschakelde huisjes (eigendom) in groepjes van 4 tot 6 met eigen terras, standaardinrichting zeer uitgebreid. Ontvangst gastvrij Eng/Frans. Bijkomend:borg E 260+toer.bel.+E 20 elek/water p/wk. Linnen huren- dekbedden volop in huisje. Brood bestellen bij receptie, open 8.00-12.00/16.00-20.00. Wasmachines+muntjes. Ligging huisjes rondom aangelegde bloemperken en duinen,2 keurig verzorgde zwembaden. Ca.10 huisjes (46,48,50,52,102,104,106,108,109,110) op mindere locatie aan straat tegenover huizen (Av.de Baisse achterzijde park). Parkeren bij huisjes of op P-terreinen aan rand van park. Park gesitueerd aan doorgaande route naar strand (ca. 1,3 km) verkeer deels hoorbaar maar niet hinderlijk. Overzijde mooi bos dat StJdM in de lengte doorsnijdt, uitgebreide wandel- en fietsroutes. Strand (fijn wit zand)prachtig met mooie boulevard, veel P-plaatsen. Boodschappen StJdM (auto of fiets), leuke winkeltjes (super 7d/wk) en markten, deels overdekte dagmarkt verse groente/vis.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Arthur15-09-2009

Prima en rustige plek!

Wij waren hier de eerste 2 weken van September 2009. (net buiten seizoen dus)

Het park ziet er mooi onderhouden uit. Zwembaden zijn goed en schoon, de huisjes zien er stuk voor stuk prima in orde uit. op het park is verder niets te doen en te koop. (geen animatie, bakker, winkeltje)

Ons huisje was in het thema Zee ingericht. Vuurtorentjes als lampjes, boeien, meeuwen en lijstjes met strand tafarelen. (leuk voor maximaal 2 weken) Verder erg handig, terras/tuin met een muurtje eromheen. onze dochter van 2 kon er niet vanaf dus lekker spelen. Wasmachine, afwasmachine, TV, Microgolf, alles was aanwezig. huisje supernetjes en proper.

Omgeving, 3 U supermarkten op max 5km. bakkertje met enkel stokbrood op 1km

het pad naar het strand is zelfs met onze "One tree hill mountain buggy" niet te belopen door mul duinzand (omhoog!) dus pak de wagen en rij 2 minuten. strand verder zeer lang en breed met rustig water. leuk!

Kortrom perfecte vakantie en komen zeker nog eens terug!

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 3G. Both01-09-2007

Ik begrijp niet wat er kindvriendelijk aan dit park moet zijn. Er is, buiten de zwembaden, niets te doen voor de kids. Op de plek waar volgens de reisgidsen een speeltuin had moeten zijn, heeft men appartementen gebouwd. Het 'pad door de duinen naar het strand' hebben we nooit kunnen vinden en de afstand naar het strand was 1.5 km (langs een drukke weg) ipv 800m. Huisjes waren klein en de bedden slecht. De theepot moest je apart huren en er waren geen wijnglazen! Verder in de hele omgeving geen fatsoenlijke franse cuisine gevonden, en een uitstapje kost dik 2 uur rijden. Het park zelf lag langs een zeer drukke toeristische weg. kortom, wij gaan nooit meer.

• 5Onderkomen

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Marcel Otterspeer15-08-2007

Mooi park , fijne vakantie en zoals velen zeggen kindvriendelijk. Ik zit met 1 punt diversen toeristiek praten over "via rustig wandelpad" sta je zo op het strand. Het park ligt ingesloten tussen 3 straten met verkeer . Ook geven sommige foto's een grasveld met erachter een tennisbaan ed. aan. Kortom wij dachten dat we op een ander park waren maar dat was niet zo. Dit is heel gek . Verder was het gewoon goed. Als iemand ooit een antwoord heeft op bovenstaande horen wij dit graag.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9Marjolein Romein11-08-2007

Een prachtig park, heerlijke verwarmde zwembaden ( 25-26 graden), zeer goed te doen met kinderen, omdat de kleine tuintjes een hekje hebben, waarmee je je tuintje goed kan afsluiten. Het ziet er erg sfeervol, mediterraans uit. Ons huisje was helemaal is zeestyl ingericht, overal schelpen, vuurtorentjes, een zeemeeuwen dingetjes, heel leuk. Ook de vaatwasser en eigen wasmachine waren super! Het enige wat ons tegenviel was dat het veel verder lopen was naar het kleine centrum en het strand dan aangegeven stond. Dat met een eenvoudige vakantiebuggy, viel ons tegen. De wegen waarover je dan wandelt zijn niet top, dus kun je beter de auto pakken. In de buurt (op ongeveer 10 minuten rijden) 3 hele grote supermarkten. Helaas hadden wij ook geen BBQ bij ons huisje terwijl dat wel aangegeven stond. Als met al: een super accomodatie, als je het niet erg vind niet centraal in de plaats te verblijven.

Gereisd met familie in juni 2006

0 tips over Vakantiepark Madame Vacances Les Mas de Vertmarines

1 vraag over Vakantiepark Madame Vacances Les Mas de Vertmarines

• ale, 19-07-2013 Rapporteren

zwembad

wie weet van hoelaat tot hoelaat het zwembad open is ?

Vakantiepark Madame Vacances Les Mas de Vertmarines info

• BBQToegestaan