Camping Les Genets

7.6Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

7.6Goed

305 reviews over Camping Les Genets

• 2018
    8Patrick31-07-2018

Prima, super zwembad

Uitstekend verblijf gehad, wordt gerunt door engelsen die super aardig zijn en alles voor je doen. Superleuk zwembad ! Stacaravan is schoon en staat in bosrijke omgeving Wij hebben twee dagen overnacht op weg naar spanje.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

5Hil06-08-2016

Hier komen we nooit meer terug

Camping niet zo proper, kapotte glijbaan op speeltuin, overal ijzer traliewerk (voelde mij een gevangene), verouderde stacaravan's die niet proper waren. Wel dicht bij zee. Ene camping na de andere in de straat. Personeel wel heel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 5m&e09-08-2015

Nooi meer

De site ziet er veel belovend uit. Maar ons plekje is ronduit slecht, overal ver vandaan en grenzend aan een drukke straat. Wij zijn met ons eigen vervoermiddel en dan pas je eigenlijk niet meer tussen.

Heel veel Fransen en weinig Nederlanders.

Het zwembad is vrij klein en erg druk.

Sanitair slecht tot niet verlicht. Geen zeep en prullenbakken.

Ondanks 100% wifi garantie is de verbinding slecht. Komt waarschijnlijk omdat we achteraan op de camping weggestopt zitten.

Veel jeugd el herrie maken.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7Fam. Brundel01-07-2013

Redelijke camping

Wij zijn hier afgelopen jaar, 2012, last minute geweest. De foto's zien er veelbelovend uit, het zwembad viel ons iets tegen. De kinderen hebben zichzelf prima vermaakt maar het was redelijk klein.

Hoofdzakelijk Engelsen en Fransen op de Camping.

De zee in de Vendee is vrij woest, dit vonden wij jammer, anderen zullen dit misschien als een voordeel zien.

In de omgeving is niet heel erg veel te doen, al met al een prima vakantie maar geen topper!

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 6D. Menning14-08-2009

nooit meer

de camping is minder geschikt voor mensen met een eigen caravan, 90 % van de vd camping stat vol met verhuur caravans, de resterende plekjes is voor tenten en toeraravans en dat zijn niet de beste plekken, weinig nederlanders. animatie is alleen franstalig, zodat de kids 10 & 10 jaar er gauw op uitgekeken waren. Het sanitair was redelijk tot goed schoon, mede doordat er weinig gebruik van werdt gemaakt door de stacaravan gebruikers. Zwembad is erg druk en ook hier heeft men de nare gewoonte dat je s'morgens als het nog bewolkt is ( en dat hadden wij 12 van de 15 dagen) je handoek neerlegt en dan pas later op komt dagen. Wij hadden voor 18 dagen geboekt maar zijn na 15 dagen weggegaan toen hadden we het wel gezien

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Fam. Kempenaar08-08-2009

Leuke camping, prachtig zwembad en dichtbij strand

Camping met mooie, nieuwe mobilhomes (rechtstreeks te reserveren bij de camping) en veel verhuur via andere aanbieders (Key Camp, Kerry etc.).

Veel Engelsen, Ieren, Fransen en heel weinig Nederlanders. Camping bestaat bijna 100% uit verhuurplaatsen.

Pluspunten: + zwembad + afstand tot strand (beloopbaar als je van wandelen houdt: ca. 800 m). + Eigenaren en personeel doen enorm hun best en zijn bijzonder aardig. Wij hadden een kortstondig probleem met waterdruk. De hoofdkraan van onze mobilhome was bij een centraal aansluitpunt ws door kinderen dichtgedraaid. Eigenaar kwam daarna nog speciaal controleren of alles in orde was. Minpunt: animatie van camping alleen in het Frans en tevens niet echt interessant meer voor kinderen van boven de 8 jaar. Voor mensen die via andere aanbieders (Key Camp e.d) is er andere animatie beschikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8colette pastoor02-08-2009

Gezellige camping

De verhouding van is ongeveer iets meer dan 1/3 Fransen, iets minder dan 1/3 Engelsen en 1/3 Ieren. Weinig Hollanders (1%) en die zie je ook bijna niet. Sfeer is geweldig met deze combinatie. de bar sluit veel te vroeg, rond 00.00 uur en er is veel te veel franse animatie vooral voor hele kleine kinderen. Er zijn wel veel tieners maar geen vertier, dan hangen ze maar een beetje rond of proberen veel te drinken. Er is ongeveer 30 min lopen een disco maar die is voor jong volwassenen. Jammer allemaal, kan heel makkelijk, veel beter. En ook het zwembad gaat veel te vroeg dicht. Wanneer het eindelijk een beetje afkoelt, rond 7 uur en dan is het bad al weer dicht. En voor die tijd is het onwijs druk!! Caravans staan bot op elkaar van verschillende (7) organisators en ook van verschillende kwaliteit. De staf zowel achter de bar als in receptie is heel erg aardig en spreekt goed engels.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Franc Duijnker18-08-2007

zijn met 3 kinderen (0jr,2jr en 4jr) geweest. prima camping. leiding erg vriendelijk en spreken goed engels. weinig nederlanders. caravan gehuurd (bewust met houten terras, voor de kinderen), was bijna nieuw. een gedeelte van de caravans is van een aantal engelse touroperators (en die kunnen dus niet verhuurd zijn.) mooi zwembad. naar strand lopen kan (10 min lopen), maar wij gingen ook met de auto, altijd (gratis)parkeerplek. supermarkt nabij strand. ruim (zand)strand, bij eb ontstaan er poeltjes, leuk voor de kinderen. wij hebben goed weer gehad (gem. 24gr en 1 middag regen), maar "normaal" zou het warner moeten zijn volgens campingleiding. voor de kleine echter een prima temperatuur. Heerlijke vakantie gehad op niet al te grote afstand.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Traa23-07-2007

na het filmpje op internet had ik iets meer van de caravan verwacht. De vlonder was niet standaard maar moest als voorkeur worden opgegeven en die hadden we dus niet. 2 kinderen lopen de hele dag op en neer en een vlonder heb ik heel erg gemist, dat was een minpunt wat mij betrefd. Ik vond het ook heel erg duur 2000 euro voor 2 weken. Het zou de laatste caravan zijn maar er waren er veel leeg dat vond ik erg bijzonder. Het zwembad was super! We zaten met 2 kinderen van 2 en 3 helemaal achteraan op de camping en moesten enorm veel lopen, erg vervelend. Verder was het prima en het weer dat mee!

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Ingrid09-07-2007

Van 23-6 t/m 7-7-2007 hebben we een stacaravan gehuurd op deze prima camping. Er waren haast alleen Ieren, Engelsen en Fransen; lekker weinig Nederlanders! Zwembad was prima, personeel in het algemeen vriendelijk, sanitair was redelijk tot goed schoon (weinig gebruik gemaakt vh openbare sanitair omdat de caravan prima douche en wc had). Nadeeltje is dat de speeltuin direct aan de ''doorgaande'' weg van de camping ligt, als een auto net even niet uitkijkt wanneer een kind uit de speeltuin loopt..... Wij hadden zo'n beetje de beste en grootste plek van de gehele camping. Sommige plekken zijn echter uitermate krap te noemen, vooral als je de auto bij de caravan zet. We wilden op de dag van vertrek om 6.00 wegrijden en onze 200 euro borg dan retour krijgen. Geen probleem, zei de eigenaresse, ze zou rond 5.45 bij ons zijn voor inspectie. Om 6.15 zijn we maar op haar deur gaan kloppen. Ze had zich verslapen en we kregen zonder inspectie onze borg retour, maar netjes vond ik dit niet

Gereisd met familie in juni 2007

Camping Les Genets info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats