Camping Les Aventuriers de la Calypso

ledall,
18-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

2006

De camping is beslist in orde

Ruud Sterk
7-8-2006

De camping is beslist in orde. Schoon, aardig personeel, mooi zwembad. De Vendee is echter een tegenvaller. Een kaal en oninteressant gebied. Als het geen strandweer is, zoals wij de 1e week augustus hadden, dan zijn er in de omgeving nauwelijks (overdekte) alternatieven voor gezinnen met kleine kinderen. Eerste en laatste keer Vendee.

Gereisd anders in augustus 2006

Een simpele maar prima camping

Hendriks
17-7-2006

Een simpele maar prima camping. Wij hadden het geluk een chalet te huren aan het einde van een rustig laantje. Mede dankzij het zeer vriendelijke personeel, de afstand tot het strand en de diverse uitstapjes in de omgeving een prima vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd anders in juli 2006

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Aventuriers de la Calypso in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Aventuriers de la Calypso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.