Camping Les Aventuriers de la Calypso

1 review over Camping Les Aventuriers de la Calypso in het Nederlands

Goed te doen

Joyce
11-5-2009

In juli 2007 zijn wij hier met het gezin 2 weken heengeweest. De kinderen hebben zich goed vermaakt en wij hebben vooral op de veranda gezeten. We zaten aan een druk 'kruispunt', dus er viel veel te kijken. Het enige minpuntje was de te kleine afstand tussen de chalets.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Aventuriers de la Calypso in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Aventuriers de la Calypso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.