Camping Les Aventuriers de la Calypso ****

Review geschreven door Richard

Gaat wel......

Richard,
25-7-2008

Leuke camping. Maar wel voor de doorgewinterde Frankrijkganger met oudere kinderen, want de Fransen overheersen deze camping. Hierdoor is het personeel nauwelijks in staat een woordje over de grens te spreken(m.n. in het karige winkeltje met onvriendelijk personeel). Ook is er voor de jongere vakantieganger(tot 7 jaar) weinig te beleven(weinig animatie en wat er is, is in het Frans, zéér kleine speeltuin).

Ook is de staat van onderhoud van de 6 pers huisjes minimaal te noemen. Veel kapotte dingen gezien in twee verschillende huisjes.

Camping ligt dicht bij het strand, maar weer helemaal aan het eind van het dorp(loopafstand 1 uur).

Gereisd familie in juli 2008