Camping Les Aventuriers de la Calypso

Anders

Goed te doen

Joyce
11-5-2009

In juli 2007 zijn wij hier met het gezin 2 weken heengeweest. De kinderen hebben zich goed vermaakt en wij hebben vooral op de veranda gezeten. We zaten aan een druk 'kruispunt', dus er viel veel te kijken. Het enige minpuntje was de te kleine afstand tussen de chalets.

2008

Prima camping met goed sanitair.

J.C. Bakker
6-8-2008

Met caravan op kampeergedeelte gestaan. Gezellige en rustige camping. Goed toezicht. Personeel vriendelijk. Voornamelijk Franse gasten die, evenals het personeel, de Engelse taal niet of zeer matig machtig zijn. Een prachtig zwembad met verwarmd binnenbad. De omgeving is voornamelijk vanwege het, op loopafstand, mooie strand aantrekkelijk maar biedt ook mogelijkheden voor fiets- en wandeltochten. De omgeving is weinig afwisselend. Winkels op 5 minuten lopen van de camping. Wij hebben genoten.

kleine huisjes zelfs de zes persoons huisjes, verboden voor bbq's is wel een centrale bbq maar die is te smerig om aan te pakken. strand is wel oke, veel herrie op de camping ook op latere tijdstippen. huisjes staan heel dicht op elkaar waardoor er voor kleine kinderen van een jaar of 4 erg weinig ruimte is om lekker te spelen. voornamellijk fransen op de camping die ook geen moeite doen om je te begrijpen, receptie waar zeer slecht engels gesproken word, voor mij was deze camping eens maar nooit weer

Gaat wel......

Richard
25-7-2008

Leuke camping. Maar wel voor de doorgewinterde Frankrijkganger met oudere kinderen, want de Fransen overheersen deze camping. Hierdoor is het personeel nauwelijks in staat een woordje over de grens te spreken(m.n. in het karige winkeltje met onvriendelijk personeel). Ook is er voor de jongere vakantieganger(tot 7 jaar) weinig te beleven(weinig animatie en wat er is, is in het Frans, zéér kleine speeltuin).

Ook is de staat van onderhoud van de 6 pers huisjes minimaal te noemen. Veel kapotte dingen gezien in twee verschillende huisjes.

Camping ligt dicht bij het strand, maar weer helemaal aan het eind van het dorp(loopafstand 1 uur).

2006

De camping is beslist in orde

Ruud Sterk
7-8-2006

De camping is beslist in orde. Schoon, aardig personeel, mooi zwembad. De Vendee is echter een tegenvaller. Een kaal en oninteressant gebied. Als het geen strandweer is, zoals wij de 1e week augustus hadden, dan zijn er in de omgeving nauwelijks (overdekte) alternatieven voor gezinnen met kleine kinderen. Eerste en laatste keer Vendee.

Een simpele maar prima camping

Hendriks
    17-7-2006

Een simpele maar prima camping. Wij hadden het geluk een chalet te huren aan het einde van een rustig laantje. Mede dankzij het zeer vriendelijke personeel, de afstand tot het strand en de diverse uitstapjes in de omgeving een prima vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Aventuriers de la Calypso in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Aventuriers de la Calypso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.