Camping Les Amiauxsterstersterster

8.2Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

8.2Fantastisch

373 reviews over Camping Les Amiaux

• 2019
    8Patrick de Ruijter17-08-2019

Lekkere vakantie gehad.

Wij waren hier met een tent. Een hele leuke camping met veel grote ( ja maar dan ook echt groot) plaatsen. Water en stroom bij je staanplaats. Over de huisjes en huurtenten kan ik niet zoveel vertellen want die heb ik niet gebruikt. En zijn net zoveel staanplaatsen als huisjes dus het is goed verdeeld

Het strand op loopafstand, die ik zelf nooit genomen heb. Wij namen altijd de auto omdat we veel spullen mee wilde nemen.

Ze hebben een leuk maar klein cafe. Alleen een beetje oudbollig, dat mag wel wat moderner. Goed eten, genoeg bier. Je kan er flipperen , airhockey, poolen (klein tafeltje) en er is iedere avond iets van een disco.

Personeel kan allemaal Engels, sommige kunnen zelfs een woordje Nederlands. Zoals bijvoorbeeld 5 euro zeiden ze dan. De camping is 50% Engelsen. De rest is Frans of Nederlands. Alleen de beveiliging kan geen Engels.

De toiletten waren bij ons altijd schoon. Misschien een beetje gras her en der. Er zijn

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Familie la Kap07-08-2019

Prima!

Mooie camping met prima zwembaden. De mobile home van de touroperator was schoon en prima ligging op de camping. Voor de kids genoeg te doen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Jacquelien Bakker03-08-2019

Leuke en verzorgde camping, veel zwemplezier

Hier 11 dagen verbleven in een chalet van touroperator. Prima, relatief nieuw en heel schoon. Zwembaden prima voor onze dochters (10 en 6) en niet overdreven druk. Geen last van de weg. Op zich genoeg te doen alleen alle animatie is in het Frans. Winkel heeft alles wat je nodig hebt, en anders kun je naar het dorpje. Ijsjes en maaltijden in het restaurant wel belachelijk duur. Het strand op loopafstand maar het is wel even een wandeling door het bos. Geen idee hoe het sanitair verder is want daar hoefden wij met een chalet geen gebruik van te maken. Zag wel regelmatig een schoonmaakploeg voorbijkomen. Camping ziet er verder netjes onderhouden uit. Veel Fransen en Britten, maar je merkt weinig van de drukte. Genoeg te doen in de omgeving maar allemaal erg toeristisch.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Jen24-07-2019

Camping op leuke locatie maar met matig sanitair.

Camping in toeristische omgeving. Er zijn twee delen, gescheiden door een weg, via een eigen tunnel. Wij hadden weinig last van de weg. Sanitair is verouderd en maar matig schoon. Geen wc papier en geen zeep bij de kraantjes. Kleine douchehokjes zonder kledinghaakjes om je handdoek op te hangen. Zwembaden zijn prima, wel druk. Het water is wat fris op koudere dagen. Wij hadden heerlijk warm weer, waardoor het zwembad uitstekend op temperatuur was. Veel verschillende stranden in de omgeving met overal goede parkeergelegenheid. Tip: de stranden in het centrum van de dorpjes hebben gratis WiFi. In de omgeving genoeg te doen. Het eiland Noirmoutier is een aanrader. Je kunt met eb via de zeebodem naar het vasteland terug. Bezoek ook de kliffen bij de Corniche onder Saint Hilaire. Bij Becs kun je goed zeesterren en krabbetjes vinden.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Jesper19-07-2018

Heerlijk

Heerlijke camping! Vriendelijk ontvangen op de receptie en ook in de winkel staan vriendelijke Fransen. De camping was nog vrij rustig op het moment dat wij er waren maar de kinderen 4 en 6 jaar hebben zich in de 2 zwembaden prima vermaakt. Dat ze uit elkaar liggen is geen probleem is nog geen 3 min lopen . De weg die de camping in 2en splits daar hebben we totaal geen last van gehad in de avonduren rijd daar nagenoeg geen verkeer. Animatie was wat karig maar zoals ik zei het was nog vrij rustig. Sanitair wordt meerdere malen per dag grondig schoongemaakt in 10 dagen tijd geen vieze douche of wc tegen gekomen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6I van dijk17-08-2017

De recensies zijn erg vertekenend

Door alle "goede" recensies deze camping geboekt. Maar wat viel de camping tegen. Bij touroperator staat op de site dat er goed Nederlands gesproken word..... Nou echt niet dus. Wij stonden met onze vouwwagen op het gedeelte: T-section. Bizar slecht sanitair. Voor dat gedeelte maar 3 dames toiletten en 3 douches.. en het was echt heel vies. Zelf je toiletpapier meenemen, ok geen probleem, maar geen hangding om je rol op te hangen... Bij de wasbakken geen prullenbak om bv je watjes in te gooien... heel vreemd. Op de camping niks te doen voor de kinderen, het is dat we met 2 gezinnen waren en de kids elkaar konden vermaken, maar anders was het niet leuk geweest. De camping is overwegend Frans en Engels. De staanplekken waren wel mooi en afgeschermd met hagen tussen de buren. Wel gehorig met de weg. Het zwembad vonden de kinderen leuk, maar het water erg koud. Vlakbij een mooi bos om naar het strand te lopen. Geen 4 sterren waard.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Carla09-08-2017

Goed komen zeker nog eens terug

Dat de camping enige km buiten het centrum ligt. Mobilhome via tohapi gehuurd was schoon en ruim. Aangegeven haakje voor de douchkop was weg en werd binnen 10 minuten gerepareerd. Bij het restaurant kon je ook afhalen en vooral de pizza's waren erg goed werden helemaal zelf gemaakt.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Leo02-08-2017

Goede camping met vriendelijk personeel

Hebben hier gestaan op een hele grote fijne plaats aan de zijde landinwaarts van de weg die door de camping loopt. Sta je aan de andere kant van de weg dan kan ik me voorstellen dat je wel last hebt van het verkeer want hier staan sommige plaatsen bijna tegen de weg aan gescheiden door een heg. Plek genoeg vanaf half Juli maar in het laatste weekend werd het wel een stuk drukker. Overwegend Fransen, Engelsen en Nederlanders op de camping deels mobile homes en deels kampeerders. 's avonds wel behoorlijk luide muziek van de nabijgelegen camping tot 23:30 uur (voor ons niet zo 'n probleem).

Onze jongens konden echt het zwembad niet in zonder "ballenknijper" met pubers zou het fijn zijn als ze met een short in het zwembad mogen want nu gingen ze alleen naar zee en niet meer naar het zwembad.

Personeel was altijd vriendelijk en het winkeltje heeft voldoende alleen als het heel druk is duurt de aanvulling van brood soms wat lang

Je kunt makkelijk met de auto naar het strand als je body-boards etc. mee wilt nemen er was altijd parkeerplaats maar het is ook goed te lopen. Voordeel is dat honden op de stranden voor de camping het strand op mogen dit is niet het geval in Saint Jean de Monts zelf.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Eric26-07-2017

Twijfelachtige camping

10 dagen geboekt. Slechte WiFI op de camping. Ook slechte ontvangst op de gsm...Daar betaalde je voor de WiFi €18,- voor en dan had je nog een slecht bereik en snelheid. De verbinding viel steeds weg! Helaas was er ook weinig te doen voor onze kids tussen 9-11 jaar. Er werd vermeld dat er een animatie team was. Dat was helaas alleen voor de allerkleinsten. We hadden ook 2 kids van rond 16 mee. Daar was op de camping niet echt iets geregeld. We moesten daarvoor naar het dorp rijden. We hebben nog eea aan de host van Vacancesoleil gevraagd. Deze wist hij zo niet te benoemen...Ook belangrijk om te wetend dat je hier alleen met een "speedo" zwembroek het zwembad in mag! We zijn een stukje gaan rijden en merkte dat we eigenlijk buiten het echte touristich gedeelte zaten. Op het strand is er geen strand tent te bekennen. De caravan viel mee maar was kleiner dan verwacht.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Sven van der veken08-09-2016

Leuke camping

Mooie leuke camping Propere sanitair Zwembaden top Enige minpuntje vonden we de toch drukke weg Maar blijft een aanrader

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

10 tips over Camping Les Amiaux

• yardena, 01-02-2014

Strand aan de boulevard is gezellig! Jean de monts centrum is gezellig en knus, kleine winkelcentrum. Bij het strand ook winkels, veel neon en kermis gehalte, leuk met kids Fietskar huren leuk en betaalbaar. Treintje rijd ook, wel aan het begin van je vakantie doen anders ken je alles al in en rondom het dorp.

• iejoor, 06-08-2013

Boomklimpark Noirmoutier Restaurant paparazzi in st jeans de monts

• marjolein , 03-08-2013

Rest Colonial bezocht door tip hieronder, we zijn uiteindelijk nog 4x terug gegaan! Heerlijke salades en mosselen en ze zijn lief voor kinderen. Verder is restaurant baracoa (camping af, 1km naar rechts ri st Jean) erg goed, met een fijn terras in een prachtige tuin!

11 vragen over Camping Les Amiaux

• Anneke Kloosterman, 08-07-2018

Km

Hoeveel km is de camping ongeveer van Sint Jean the monts

• Pettie69, 02-03-2017

tieners

Hallo,

Gaan er in de periode 24/7 tot 10/8 nog meer families met tieners naar deze camping?

• Pettie 69, 02-03-2017

plaats op camping

Hallo,

Weet iemand waar precies plek A27 ligt. Wij willen graag niet tussen de mobilehomes staan en als ik kijk op googlemaps staan er op sector A best veel mobilehomes.

Bedankt alvast!

groetjes Petra

Pettie69, 07-03-2017

Niet meer van toepassing hoor, we hebben een andere plek gekregen

Camping Les Amiaux info

• Aantal sterrensterstersterster