Camping Le Tropicana

Camping Le Tropicana
7,8

5 reviews over Camping Le Tropicana in het Nederlands

Vreselijke plek met kleine kinderen

R
15-8-2017

Vreselijk herrrie tot minimaal 12 uur s avonds in het restaurant op de camping (live muziek, bingo, karaoke etc) waardoor onze kinderen van 3 en 5 elke avond meerdere keren huilend wakker worden... dit gemeld bij #touroperator #klacht en krijg je pas na 3 dagen antwoord want melding gedaan op vrijdag en deze wordt naar andere afdeling doorgezet die pas maandagochtend weer aanwezig is... enige antwoord is dat ze gebeld hebben met de accommodatie dat er geen andere plek is!!! Kortom zoek het lekker uit en vak ons niet lastig met een klacht!!! #Nooitweervrijuit

Het is geen camping!

Joyce
12-8-2017

Het is geen camping wanneer je met tent of caravan reist. Meer een vakantiepark! Met heel veel huur chalets en voor de plekjes die over zijn kan je je tent of caravan plaatsen. Echt geen camping gevoel wat mij betreft. Animatieteam is er wel maar je moet goed zoeken. Er wordt niet zoveel georganiseerd. Als je dat wel verwacht is dat dus een teleurstelling. Sanitair is verouderd en het is handig om te weten dat dit gemengd is. Soms vinden mensen dat niet prettig. Zeker tieners hebben daar soms wel moeite mee. Wat ons betreft geen 2e keer!

Leuk

Anne
16-7-2017

Mooie camping, leuk en proper zwembad. Mooi zandstrand, te voet te bereiken. Fijne vakantie gehad met de kinderen! Receptie is vriendelijk en behulpzaam. In het dorpje (richting het strand) is de bakker te voet te bereiken. Daar ook lekker gaan eten, supermarkt. Saint jean de monts is op 7km.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Tropicana voor je op een rij gezet:

Blijf er weg het bespaard je veel miserie!

Margot
16-2-2017

Veel positief heb ik niet te zeggen, stresserende vakantie en zeer onvriendelijke uitbaters ! Geldwolven zijn het ! Blijf er best weg !

Oude reviews (archief)

Zee ligt op wandelafstand, heel grote supermarkt in de buurt

We hebben een aantal aanbieders voor Le Tropicana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tropicana in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Tropicana scoort een 7.78 uit 10 op basis van 157 reviews.