Villa Le Domaine de Vertmarines

2.2Onvoldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

2.2Onvoldoende

• 2.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de Vertmarines voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

26 reviews over Villa Le Domaine de Vertmarines

• 5de Vries23-08-2016

redelijk verblijf

Wij zijn 2 weken in een 8 persoons huisje geweest met oudere kinderen. Stapelgek word je van het kinderalarm op het zwembad welke je niet uit kunt zetten. Om de haverklap gaat hij af. Wat vreemd is als je 5000 euro betaald voor 2 weken, je gas, licht, water nog apart moet betalen. Voor de tv moet je extra betalen (was bij ons al neergezet, niet om gevraagd ook niet gebruikt) Het zwembad werd verwarmd (niet omgevraagd, wel gerekend). Tuinmeubels vallen van ellende uit elkaar. Het servies is een bij elkaar geraapt zooitje, plastic bekers etc. Je zou verwachten dat dat wel iets beter kon. In ons huisje (nr 52) was gelukkig het meubilair verder goed en niks mis mee. Muv 1 krakend bed, welke bij bewegen bijna uit elkaar valt. Wij hebben het naar ons zin gehad, maar deze punten kunnen zeker verbeterd worden!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5Fam. H.Luth03-09-2015

Nooit meer . Prijs-kwaliteit ver beneden pijl!

Wij verbleven als gezin met 2 kinderen(9 en 11 jaar) in villa nr. 23.We hadden gekozen voor wat omschreven werd als Luxe en Comfort.Geweldige presentatie op de site van de aanbieder met een ontzettend tegenvallend verblijf. De matrassen zijn keihard en tekort. Incomplete,verschillende en deels kapotte terrasmeubilair met kapotte dekjes.Slaapkamermeubilair wat incompleet is,hoofdeinde van een ledikant voor de licht schakelaar,roestige kookplaat, omgekrulde laminaat van de legplanken van de keukenkastjes,douche bak zo klein dat als je eronder staat je tegen de hendel van de kraan duwt, van de muur van de badkamer bladdert verf eraf en er vormt zich schimmel,met te krappe hoezen overtrokken banken in de woonkamer.Te kleine gordijnen,Een tuin bij het zwembad waar in 12 jaar niets aangedaan is.Tegels om het zwembad die los liggen. Verspochte zijkanten in het zwembad.Etc.etc. Huis 23 dus niet boeken! Positief is dat de omgeving mooi is en diverse mogelijkheden biedt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 6Fam. De kort16-08-2015

Niet slecht maar sober

Wij verbleven hIer met 8 personen in juli met 2 stellen waarvan 4 kinderen resp. 20, 15, 4 en 2 jaar.We zaten in huisnummer 2. Het huis en het "park" zagen er prachtig uit het geeft een gevoel van veiligheid door dat het park is omhekt en dat je door een poort moet om erdoor te komen. Ook het zwembad werd keurig onderhouden en het alarm wat daarin zat vond ik ook ideaal vooral met 2 kindjes die nog niet kunnen zwemmen, dus ook daar geen wanklank Bij aankomst werd een borg van de creditcard ingehouden van 750,- dat mochten we iets stukmaken dat van de borg af zou gaan. En dat terwijl de totale inrichting volgens mij niet meer waard was dan 150,- euro... Dus zeer, zeer sober ingericht; in een mega grote woonkamer 2 lampen aan het plafond, slechts 7 buitenstoelen, 4 ligbedden ( zonder kussens ) stukke barbecue, een bont assortiment van borden en glazen, slaapkamers met een bed, gammele kast en een nachtlampje van 60 watt wat bij ons begon te smeulen etc etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Jochem04-08-2015

Luxe, maar ook weer niet

Het park lijkt erg op een resort en daar moet je van houden. De huisjes zien er van buiten allemaal goed onderhouden uit en zijn ruim, echter onze villa (6-persoons) was nogal mager qua inrichting: bedden niet goed (te hard), provisorisch gerepareerde bank, geen kussens voor het tuinmeubilair, kapotte parasol, geen schaar, geen schoonmaakmiddelen enzovoort.

Het privé-zwembad was prima, maar het alarm hiervan ging wel om de haverklap (en zelfs drie keer 's nachts) af.

De rust op het park is prettig. We hadden dan ook een huisje aan de achterkant van het park.

De villa's hebben geen mooi uitzicht. Het resort is ommuurd. Je zit wel dicht bij de (drukke) kust.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7R.Korringa22-09-2014

luxe vakantie voor hond en baas

We hebben 2 heerlijke weken in dit residency villapark doorgebracht. Mooie omgeving en zeer netjes onderhouden. Gezellig en compleet ingerichte villa en erg schoon. Groot buitenterras met zwembad en veel privacy. Leuke plaatsjes om te bezichtigen en veel bossen en parken om met de hond te wandelen. Minpunten was voor ons de ontvangst door de receptiemanager bij aankomst. Onze reissom zou niet zijn betaald terwijl we deze ruim 2 maanden voor vertrek al hadden voldaan. We werden gedwongen om een schuldbekentenis te tekenen of we waren niet welkom. Na verhaal te hebben gehaald bij onze touroperator bleek dat de organisatie in Frankrijk pas aan het park betaalt 3 dagen nadat de gasten zijn aangekomen. Gelukkig is dat dan ook gebeurd anders werd de reissom gewoon nogmaals van onze kreditkaart afgeschreven. Niet zo een professionele houding van die manager naar de gasten toe. Verder waren de bedden in villa nr.43 doorgezakt schoonmaak gerei ontbrak in villa.

Gereisd met partner in september 2014

• 7Dick Veerman31-07-2013

Leuke, prima verzorgde accomodatie

Centraal gelegen goed verzorgde accomodatie. Zwembad werd 2 keer per week gecontroleerd en schoongemaakt en was incl beveiligigng voor jomge kinderen. Veel leuke kermissen en attracties in de buurt. Heerlijk frans buitenleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8B en D30-07-2012

Genoten!

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en ons uitgelegd waar we ons op dit moment bevinden in relatie tot de boulevard en de stad. Goed verzorgde 4-persoonsvilla, alle voorzieningen aanwezig. Prive zwembad van 4 bij 10 meter. Het is mogelijk het zwembad te laten verwarmen. Huis was goed schoongemaakt, niets op aan te merken. Je kunt gebruik maken van de ontbijtservice, je besteld 1 dag van tevoren voor de volgende dag (vers!).

De kindvriendelijkheid is goed, maar geen animatie zover wij weten (wij waren met 2 volwassenen).

Auto kan voor de deur worden neergezet en park is bij hoofdingang beveiligd met een hek.

Het villapark is wel verder weg gelegen van de boulevard en het stadscentrum dan de 3,5 km die word aangegeven. Dit is goed te doen met de fiets of de auto. Een eventueel nadeel is dat er bijkomen de kosten zijn, zoals; - water en elektriciteit (voor 2 personen was dit zo'n 40 euro) - eindschoonmaak á €95 tenzij je dit zelf doet

Gereisd met partner in juli 2012

• 6markentinne05-09-2011

Te duur en onbestaande service

Veel te duur voor wat het is: veel defecte zaken in huis: microgolgoven kapot, strijkplank kapot, bbq kapot, parasol kapot ... Bij navraag aan receptie veel beloftes maar geen enkele actie ondernomen. Nadien nog bijbetalen voor elektriciteit en water zonder enige kennis tarief en/of meterstand. Wel heel toffe regio met veel mogelijkheden voor iedereen. Jammer van Franse mentaliteit (de slechte dan welteverstaan).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Finy Huntjens02-09-2011

Geweldig!

Een heerlijke vakantie gehad. Zo'n groot huis niet verwacht en ook gezellig ingericht. Heel mooie tuin en eigen zwembad en goed onderhouden ook. Helemaal niks op aan te merken. Ligging was goed. Niet ver van zee en winkels. St. Jean de Monts is nog niet zo toeristisch, daardoor lekker rustig overal. Nu waren wij er wel vroeg in het seizoen. Zeer zeker aan te bevelen voor een volgende keer. Iedereen was enthousiast. In een woord: geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 4miekehlm18-02-2011

Te duur voor het gebodene

De omgeving is mooi en er zijn ook genoeg mogelijkheden voor uitstapjes, wandelen, fietsen of naar het strand gaan. De villa was ruim, maar matig onderhouden. Er zaten gaten in de ligstoelen en de parasol was kapot. Voor de verwarming van het zwembad hebben wij veel meer moeten betalen dan in de brochure van de reisorganisatie stond (we hebben wel wat terug gehad van de reisorganisatie). Voor kinderen is er op het park weinig te doen en het park ligt aan een drukke weg (zit wel een hek voor). Kortom wij gaan zeker nog eens terug naar dit gebied, maar niet meer naar dit park.

Gereisd met partner in september 2010

• WifiGratis

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin