Géén boekingskosten

Villa Le Domaine de Vertmarines

FrankrijkPays de la LoireSt. Jean de Monts (Vendee)

We hebben de beste aanbieders voor Villa Le Domaine de Vertmarines voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 26 reviews

Meer villa info

26 Reviews over Le Domaine de Vertmarines

• 1Nadège MABIT17-06-2019

Fuir la maison 2

Nous avions loué une maison pour toute notre famille. De l'extérieur la maison ne donne pas envie, pas d'entretien, pas de nettoyage, maison noir.... Arrivés là-bas pour 17h ils étaient encore entrain de faire le ménage, nous avons eu la maison à 17h45 sympa pour les courses qui attendent dans le coffre. Soit-disant qu'ils serpillaient bizarre c'était sec en entrant.... Nous constatons que le frigo est éteint, les courses n'en peuvent déjà plus d'attendre. Dans la partie salon des grosses tâches au plafond et comme des vers dans le lustres, hum ça vous donne envie, nous aussi. La maison avait surtout été choisit pour la piscine, hors il manquait 30 cm d'eau et niveau nettoyage une cata, la tempête est passée et c'est une entreprise extérieure qui nettoie, sauf que nous avons payé 100€ pour faire chauffer la piscine inutilisable sympa.... Nous discutons beaucoup avec les réceptionnistes qui ont été le seul point positif de notre séjour il faut bien l'avouer car les pauvres ne savaient plus quoi faire pour nous non plus, bien évidemment nous n'étions pas les seuls mécontents du week end. Le lendemain ils sont venus nettoyer et réparer ce qui n'allait pas et après discussion nous ont dit être en froid avec le propriétaire qui loue sa maison mais ne veut surtout pas dépenser 1 centime, merci à nous de devoir payer à sa place. Un conseil pour une bonne réservation, demander de ne pas avoir la maison 2 peut être que le propriétaire devra se bouger un peu pour gagner de l'argent de poche....

• 5de Vries23-08-2016

redelijk verblijf

Wij zijn 2 weken in een 8 persoons huisje geweest met oudere kinderen. Stapelgek word je van het kinderalarm op het zwembad welke je niet uit kunt zetten. Om de haverklap gaat hij af. Wat vreemd is als je 5000 euro betaald voor 2 weken, je gas, licht, water nog apart moet betalen. Voor de tv moet je extra betalen (was bij ons al neergezet, niet om gevraagd ook niet gebruikt) Het zwembad werd verwarmd (niet omgevraagd, wel gerekend). Tuinmeubels vallen van ellende uit elkaar. Het servies is een bij elkaar geraapt zooitje, plastic bekers etc. Je zou verwachten dat dat wel iets beter kon. In ons huisje (nr 52) was gelukkig het meubilair verder goed en niks mis mee. Muv 1 krakend bed, welke bij bewegen bijna uit elkaar valt. Wij hebben het naar ons zin gehad, maar deze punten kunnen zeker verbeterd worden!!!

• 8Christine Murphy22-06-2016

Great Location and accommodation

No wifi in the villas, only available at reception

• 5Fam. H.Luth03-09-2015

Nooit meer . Prijs-kwaliteit ver beneden pijl!

Wij verbleven als gezin met 2 kinderen(9 en 11 jaar) in villa nr. 23.We hadden gekozen voor wat omschreven werd als Luxe en Comfort.Geweldige presentatie op de site van de aanbieder met een ontzettend tegenvallend verblijf. De matrassen zijn keihard en tekort. Incomplete,verschillende en deels kapotte terrasmeubilair met kapotte dekjes.Slaapkamermeubilair wat incompleet is,hoofdeinde van een ledikant voor de licht schakelaar,roestige kookplaat, omgekrulde laminaat van de legplanken van de keukenkastjes,douche bak zo klein dat als je eronder staat je tegen de hendel van de kraan duwt, van de muur van de badkamer bladdert verf eraf en er vormt zich schimmel,met te krappe hoezen overtrokken banken in de woonkamer.Te kleine gordijnen,Een tuin bij het zwembad waar in 12 jaar niets aangedaan is.Tegels om het zwembad die los liggen. Verspochte zijkanten in het zwembad.Etc.etc. Huis 23 dus niet boeken! Positief is dat de omgeving mooi is en diverse mogelijkheden biedt.

• 6Fam. De kort16-08-2015

Niet slecht maar sober

Wij verbleven hIer met 8 personen in juli met 2 stellen waarvan 4 kinderen resp. 20, 15, 4 en 2 jaar.We zaten in huisnummer 2. Het huis en het "park" zagen er prachtig uit het geeft een gevoel van veiligheid door dat het park is omhekt en dat je door een poort moet om erdoor te komen. Ook het zwembad werd keurig onderhouden en het alarm wat daarin zat vond ik ook ideaal vooral met 2 kindjes die nog niet kunnen zwemmen, dus ook daar geen wanklank Bij aankomst werd een borg van de creditcard ingehouden van 750,- dat mochten we iets stukmaken dat van de borg af zou gaan. En dat terwijl de totale inrichting volgens mij niet meer waard was dan 150,- euro... Dus zeer, zeer sober ingericht; in een mega grote woonkamer 2 lampen aan het plafond, slechts 7 buitenstoelen, 4 ligbedden ( zonder kussens ) stukke barbecue, een bont assortiment van borden en glazen, slaapkamers met een bed, gammele kast en een nachtlampje van 60 watt wat bij ons begon te smeulen etc etc.

• 7Jochem04-08-2015

Luxe, maar ook weer niet

Het park lijkt erg op een resort en daar moet je van houden. De huisjes zien er van buiten allemaal goed onderhouden uit en zijn ruim, echter onze villa (6-persoons) was nogal mager qua inrichting: bedden niet goed (te hard), provisorisch gerepareerde bank, geen kussens voor het tuinmeubilair, kapotte parasol, geen schaar, geen schoonmaakmiddelen enzovoort.

Het privé-zwembad was prima, maar het alarm hiervan ging wel om de haverklap (en zelfs drie keer 's nachts) af.

De rust op het park is prettig. We hadden dan ook een huisje aan de achterkant van het park.

De villa's hebben geen mooi uitzicht. Het resort is ommuurd. Je zit wel dicht bij de (drukke) kust.

• 7R.Korringa22-09-2014

luxe vakantie voor hond en baas

We hebben 2 heerlijke weken in dit residency villapark doorgebracht. Mooie omgeving en zeer netjes onderhouden. Gezellig en compleet ingerichte villa en erg schoon. Groot buitenterras met zwembad en veel privacy. Leuke plaatsjes om te bezichtigen en veel bossen en parken om met de hond te wandelen. Minpunten was voor ons de ontvangst door de receptiemanager bij aankomst. Onze reissom zou niet zijn betaald terwijl we deze ruim 2 maanden voor vertrek al hadden voldaan. We werden gedwongen om een schuldbekentenis te tekenen of we waren niet welkom. Na verhaal te hebben gehaald bij onze touroperator bleek dat de organisatie in Frankrijk pas aan het park betaalt 3 dagen nadat de gasten zijn aangekomen. Gelukkig is dat dan ook gebeurd anders werd de reissom gewoon nogmaals van onze kreditkaart afgeschreven. Niet zo een professionele houding van die manager naar de gasten toe. Verder waren de bedden in villa nr.43 doorgezakt schoonmaak gerei ontbrak in villa.

• 7Membrive Brigitte28-08-2014

Une semaine de rêve en famille

Une villa très accueillante nous a logé pendant une semaine, nous avons pu aussi bénéficier de la piscine que nous avions demandée chauffée! Avec de jeunes enfants ce fut parfait! Le bémol, nous avons du attendre deux jours pour que l'alarme piscine soit en état de marche (angoisse avec de jeunes enfants), le mobilier était très sommaire en relation avec le prix, le mobilier de jardin était déplorable (cassé, de piètre qualité, nombre insuffisant, sans matelas), parasol cassé également, chaises de table dépareillées! La qualité de l'accueil TB et l'efficacité de pallier à ces problèmes B car matériel d'échange tout aussi bas de gamme, si ce n'est l'alarme piscine.

• 9Erika09-07-2014

super de luxe vakantie

Wij zijn net terug van en heerlijke week op dit park. Wij hadden een 6 persoons huis nr.31. Heerlijk ruim ingericht, heerlijk luxe zo je iegen zwembad water hebben wij niet laten verwarmen was zeker warm genoeg, een heerlijke tuin met veel privacy, lekkere ligbedden 4 stuks en een mooi zonnescherm waar je onder kon zitten als de zon te warm was. Voor het dorp en het strand heb je wel een auto of fietsen nodig. Je kunt er overigens heerlijk fietsen als je door de bossen gaat. Zeer vriendelijke mensen bij de receptie je kan ook in het engels te woord worden gestaan. wij kregen wel de meterstanden op een papiertje en als je weggaat wordt alles weer genoteerd en dan reken je af, niks mis mee als je maar van te voren weet dat dat nog bijkomende kosten zijn.wij gaan zeker nog eens terug!!!!

• 7Richard Van Hoof07-07-2014

Dit nooit meer.

Niks voorzien voor de kinderen. Zeer kostelijk voor het kuisen van de villa (van 100 tot 250 €), huur van de tv 5 € per dag. Kosten voor electriciteit en water 65 € per week(we hebben de verwarming van het zwembad niet opgezet, kosten voor het water waarschijnlijkte wijten aan het automatisch besproeingssysteem elk nacht).Waar we vorig jaar waren was alles inbegrepen (buiten het kuisen 60€). Dit was goed voor één keer "Madam vacanes is verledentijd voor mij.

Villa Le Domaine de Vertmarines info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)