Camping Le Clarys Plage

7.1Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

7.1Goed

• 5.9Eetgelegenheden

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

101 reviews over Camping Le Clarys Plage

• 8Yuri16-08-2020

prima camping met goede prijs kwaliteit verhouding

Prima camping met prima prijs en kwaliteit verhouding. Ik lees veel negatieve verhalen die ik niet herken. Camping ligt vlakbij een kermis, ik heb er geen overlast van gehad. Ik zat op het hoofdverblijf. Mijn dochters vonden het fantastisch. Vieze caravan, is een klacht die hoort bij de operator. Zwembad met veel vermaak en glijbanen, mijn dochters vonden het fantastisch. Biertje en fris voor normale prijzen. genoeg te doen en genoeg kinderen op de camping. Naast hoofdzwembad nog een ander zwembad op de camping. Kortom, afwisseling. Mooie natuur om te fietsen. Kortom, prima plek en zeker niet zo negatief als beschreven. handdoekjes leggen gebeurt overal, het zijn die asociale mensen die dit doen. Ik had elke dag gewon een stoel op op te zitten bij het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 6Reviewtrust08-08-2020

Matig en niet Corona proof

Wij zijn met twee kinderen onder de 10 naar deze camping gegaan. De caravan en service is ontzettend goed. Het zwembad met de glijbanen is voor jonge kinderen leuk. Helaas worden er bij het zwembad ‘s morgens handdoeken gelegd. Erg jammer dat dit wordt toegestaan. Een ligbedje bemachtigen is zo onmogelijk. Ook is het zwembad water erg troebelig. Ook is het erg druk in dit zwembad, te klein voor het aantal camping gasten. De animatie voor de kinderen is leuk (enkel Frans gesproken) en als je je in deze tijd geen zorgen maakt om een Corona besmetting, evenals ‘s avonds op het terras. Te veel mensen, dicht naast elkaar. Diner is op de camping niet mogelijk, enkel fast food af te halen. Evenals in de directe omgeving is bijna alleen fast food verkrijgbaar. Al met al is deze camping niet iets wat wij zochten. Zeker nu COVID-19 heerst, geen handhaving en men trekt zich hier niets van de regelgeving aan.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Maartje08-08-2020

Super

Wij hebben een super vakantie gehad op deze camping. Wij zijn een gezin van 4 en hebben 2 kinderen van 0 en 3 jaar. Door de slechte recensies waren we bang wat we zouden aantreffen...

Wij hadden een azure stacaravan gehuurd, deze was zo goed als nieuw! We kregen een ruime plek toegewezen vlakbij de kinderspeeltuin. Wij hebben inderdaad ook krappe plekjes gezien met weinig privacy. En ja de bedden zijn wat harder dan thuis. Wat betreft geluidsoverlast hebben wij nergens last van gehad. De meerderheid was Frans of Nederlands, bijna geen Ieren of Engelsen ivm corona. Normaal gesproken gaat het er luidruchtiger aan toe begrepen wij van de touroperator! De camping bestaat uit 2 delen, het losse gedeelte zit vlak tegen de kermis aan! Op het grote gedeelte hoor je deze echt niet.

Zwembad is super kindvriendelijk, met 5 a 10 minuten lopen sta je op het strand en in een grote U supermarkt of bij de bakker. Voor ons top!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Smit25-07-2020

Super!

Dit is de 2e keer dat we hier zijn, 3 jaar geleden en nu weer. We begrijpen niet waarom deze camping zo slecht beoordeeld wordt. Het is er schoon, ruim opgezet, groen en je staat zo op het strand. Zwembad is top en kermis hoor je amper. Leuk loopje naar supermarkt en eettentjes genoeg in de buurt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    5Anoniem19-08-2019

Nooit meer een touroperator stacaravan

Hou er rekening mee dat er een lawaai is tot midden in de nacht van de naastgelegen kermis. Wij hadden zeer slechte bedden waar we rugpijn van kregen. Na een paar dagen wilde de kinderen weer naar huis. Koelkast kwam niet onder de 10 graden en de parasol was stuk en werd niet geruild.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7RD22-07-2019

Eenmalig leuk

Camping bestaat uit 2 delen, gesplitst door een weg wat het voor kleine kinderen gevaarlijk maakt om zelf buiten te spelen. Veel luidruchtige Ieren aanwezig op deze camping. Camping ligt wel centraal tov winkels, strand, supermarkt. Zwembad te klein voor zoveel mensen en glijbanen worden half uur vóór sluitingstijd vh zwembad al uitgezet. We hadden een nette, nieuwe Azure caravan van een touroperator. Deze was mooi schoon, maar geen privacy en krappe bedoeling kwa parkeren en caravans staan té dicht op elkaar. Wij zijn heel wat gewend, maar voor ons niet nogmaals helaas.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Dianne Vonk26-06-2019

Gezellige buren

Het komt niet vaak voor dat de bank beter slaapt dan het 2 persoonsbed zelf. De mobilehomes staan dicht op elkaar. Veel kleine kinderen nog tot laat wakker, maargoed we wisten dat het een familie camping was, het was te verwachten. Wel getroffen met het mooie weer. Het strand is op loopafstand, erg dichtbij maar je hebt veel andere campings als buren in de omgeving. Jammer dat het zwembad om 20.00 uur al sluit, we hadden graag wat langer willen dobberen. Supermarkt is ook dichtbij. De Eigen BBQ bij de mobile home is wel erg fijn en we hadden erg gezellige buren.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4Isabelle bievelez04-09-2018

Slechtste kamping ooit

Dit heb ik nog nooit meegemaakt!! Aangekomen op camping le Clarys plage in Saint Jean de Monts onze mobilhome zo smerig! Donsdeken rook naar urine! De sokken, chips en haren van de vorige bewoners moesten we erbij nemen! Nadat we hadden klacht neergelegd bij de hostess van de touroperator zijn ze komen moppen!! Nog steeds chips en sokken aanwezig heb ik maar besloten om zelf alles grondig te poetsen!! Dan de vakantie ingezet onmogelijk om te slapen! Bungalow staan amper op een meter van elkaar je hoort alles van de buren. Dus maar oordopjes gaan kopen! Blijkbaar zit het hier vol Engelse en zelfs praat ik perfect Frans wordt je hier als buitenstaander genomen! We hebben een hondje een mops, is proper luistert goed en is toegestaan op de camping! We zijn letterlijk van het terras verwijderd aangezien de eigenaar van de bar geen honden op zijn grondgebied toelaat!! Mijn man moest onmiddellijk inpakken en wegwezen! Er is ook nergens geen groen zichtbaar alles is volledig vol caravans. Dus mensen blijf daar weg! Is echt verschrikkelijk!

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9JV28-08-2018

Beste vakantie ooit !!!

De kinderen vonden dit de beste vakantie ooit, maar dit had meer te maken met het feit dat ze op dag 1 al vriendjes hadden gemaakt en die vertrokken op dezelfde dag, ideaal dus. Traantjes bij het vertrekken.

Ik vond het best wel een leuke camping. Niet te groot, maar wel genoeg te doen en een korte wandeling naar het strand als je de camping effen beu bent. We hebben geen gebruik gemaakt van de kinderanimatie, maar die was er wel voldoende aanwezig en in het Nederlands/Engels. Elke avond is er animatie in de bar en die is vaak ook leuk voor de kinderen, dus ideaal om 's avonds rustig een glaasje te gaan drinken, terwijl de kinderen zichzelf entertainen. Er is geen restaurant aanwezig, maar wel takeaway en die is niet slecht, niet te duur en zeker niet te langzaam. De pizza is best goed. Zwembad is reuze! Het ondiepe gedeelte voor de kleintjes had ook glijbanen, wat heel vaak ontbreekt. Mijn andere twee kinderen, die al wel kunnen zwemmen, gingen ook tweemaal per dag naar het zwembad, dus dat zegt genoeg denk ik.

Opgelet!!! Deze camping is opgedeeld in twee delen, verdeeld door een vrij drukke straat. Wij zaten op het annex gedeelte, waar ik bij het inchecken niet zo blij mee was, maar achteraf gezien was het zelfs beter, veel rustiger en makkelijker om op je kinderen te letten. Maar let wel op als je twee of meer caravans boekt, dat je op hetzelfde gedeelte zit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8van de brink10-08-2018

Leuke camping

Mooi verzorgde camping met vriendelijk hulpvaardig personeel. Erg mooi zwembad, glijbaan, met voldoende stoeltjes en ligbedden. Strand is 10 minuten lopen. Naast de camping op 2 minuten lopen, supermarkt, bakker, fietsenverhuur etc. Camping is vooral geschikt voor gezinnen met kinderen tot een jaartje of 12. Inderdaad veel Engelsen en Ieren op de camping. Geen probleem ervaren. Niet luidruchtig, juist beleefd en erg vriendelijk. Bijkomend voordeel, zowel op de camping als in de omgeving wordt door de Fransen aardig Engels gesproken. Handig voor wie de Franse taal niet machtig is. In de omgeving is genoeg te doen en te bezoeken voor elke leeftijd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinDisco