Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Clarys Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Clarys Plage voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 106 reviews

6.5VoldoendeScore uit 106 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair
  • 4.5Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

106 Reviews over Le Clarys Plage

• 7Lisette19-08-2022

Er valt een hoop te verbeteren

Op zich een prima camping maar er zijn wel een hoop aandachtspuntjes. De horeca is qua smaak goed maar helaas duurt het veel te lang voordat de producten klaar zijn. Er zitten vooral Engelsen en Nederlandse mensen maar entertainment is standaard in het Frans. Het zwembad heeft een flinke onderhoudsbeurt nodig, tegeltjes kapot of weg, glijbanen die maar amper glijden en het water is niet helder. De caravans staan dicht op elkaar, iets meer ruimte op sommige plekken zou fijn zijn. Toch hebben we een prima vakantie gehad door gezellige medekampeerders.

• 4Eetgelegenheden
  • 5Rob08-08-2022

Druk en weinig privacy

Typische camping waar omzet groei belangrijker is dan de ervaring van de klant. Camping is overvol met caravans dicht op elkaar. Enorme hoeveelheid aan Ieren en Engelsen die tot laat voor veel lawaai zorgen. Voor de auto is er amper parkeergelegenheid doordat de caravans dicht op elkaar staan. Eten (snacks) op de camping is van slechte kwaliteit waar lang op gewacht moet worden. In de buurt van de camping zijn betere alternatieven te vinden.

Zwembad was ok. De glijbanen zorgden voor plezier bij onze kinderen. Wel druk en weinig beschikbare bedden of stoelen. De zee op loopafstand is comfortabel.

• 1Eetgelegenheden
  • 5Jeroen01-08-2022

Geen aanrader

Hoewel de faciliteiten prima in orde waren, zijn deze echter niet meer toereiken voor het aantal gasten. Op een paar stacaravans na was het hutje mutje. Wij hadden een caravan die A. Niet schoon was bij aankomst en B. Tussen twee caravans in stond, zonder een beetje zon,- of uitzicht. Helaas was er ook sprake van het bekende handdoekje leggen. Er zijn veel te weinig bedden, maar zelfs ook niet genoeg stoelen, waardoor laatkomers op de grond moesten zitten/liggen. De animatie was echt op Fransen gericht en men sprak ook amper Engels op of om de camping. Dit ondanks het grote aantal Engelsen. Wel is de camping gunstig gelegen nabij de zee (mooi strand!) Al met al zou ik deze camping echter niet aanraden.

• 5Eetgelegenheden
  • 6Maloe25-07-2022

Redelijk

De camping is netjes onderhouden en ziet er op het eerste oog erg verzorgd uit.

Het zwembad is leuk voor jonge kinderen, maar te klein voor het aantal campinggasten. Vaak zoeken naar een bedje of überhaupt een plekje om te zitten. Het water is erg troebel en dat zal met name te maken met de drukte in het zwembad.

De caravan is prima. Wij verbleven in een comfort plus caravan. De kamers zijn klein. Het grootste nadeel waren de bedden. Hier was haast niet normaal op te liggen. Of keihard of helemaal doorgezakt. Echt een groot minpunt.

De caravans staan erg dicht op elkaar en je hoort alles van de buren daarbij hoor je de animatie tot laat doorgaan en ook het geluid van de kermis verderop kun je erg goed horen.

Wij zullen deze camping niet snel nog een keer bezoeken. Weinig comfort en privacy.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Monique24-08-2021

Mooie camping!

De camping wordt goed onderhouden. De evt vlekken op witte muren her en der worden schoongeboend. Mooi zwembad met glijbanen voor kinderen en verderop nog een eenvoudig zwembad waar het een stuk rustiger is. Supermarkt, bakker, eettentjes etc net buiten de camping. Op de camping alleen ijs en snacks. Strand is op loopafstand. Onze caravan was van ROAN. Netjes, schoon en prima bedden. Getroffen met een topplekje met een eigen tuin, maar de camping heeft (net als alle campings) ook kleine plekjes. Veel verschil te zien in caravans, dus kijk welke touroperators er zijn en kies bewust.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Jacqueline10-08-2021

Leuke en nette camping

Genoten van ons verblijf op deze mooie camping met zeer goede locatie. Zwembaden zijn super leuk voor kinderen en erg schoon. Wel druk midden op de dag en zoeken naar een stoel. Leuke speeltuintjes en animatie, meeste avonden een enthousiaste minidisco. Op loopafstand van het strand, goede bakker en supermarkt. Wij vinden het zeker een aanrader en herkennen ons niet in de negatieve recensies.

• 8Yuri16-08-2020

prima camping met goede prijs kwaliteit verhouding

Prima camping met prima prijs en kwaliteit verhouding. Ik lees veel negatieve verhalen die ik niet herken. Camping ligt vlakbij een kermis, ik heb er geen overlast van gehad. Ik zat op het hoofdverblijf. Mijn dochters vonden het fantastisch. Vieze caravan, is een klacht die hoort bij de operator. Zwembad met veel vermaak en glijbanen, mijn dochters vonden het fantastisch. Biertje en fris voor normale prijzen. genoeg te doen en genoeg kinderen op de camping. Naast hoofdzwembad nog een ander zwembad op de camping. Kortom, afwisseling. Mooie natuur om te fietsen. Kortom, prima plek en zeker niet zo negatief als beschreven. handdoekjes leggen gebeurt overal, het zijn die asociale mensen die dit doen. Ik had elke dag gewon een stoel op op te zitten bij het zwembad.

• 6Reviewtrust08-08-2020

Matig en niet Corona proof

Wij zijn met twee kinderen onder de 10 naar deze camping gegaan. De caravan en service is ontzettend goed. Het zwembad met de glijbanen is voor jonge kinderen leuk. Helaas worden er bij het zwembad ‘s morgens handdoeken gelegd. Erg jammer dat dit wordt toegestaan. Een ligbedje bemachtigen is zo onmogelijk. Ook is het zwembad water erg troebelig. Ook is het erg druk in dit zwembad, te klein voor het aantal camping gasten. De animatie voor de kinderen is leuk (enkel Frans gesproken) en als je je in deze tijd geen zorgen maakt om een Corona besmetting, evenals ‘s avonds op het terras. Te veel mensen, dicht naast elkaar. Diner is op de camping niet mogelijk, enkel fast food af te halen. Evenals in de directe omgeving is bijna alleen fast food verkrijgbaar. Al met al is deze camping niet iets wat wij zochten. Zeker nu COVID-19 heerst, geen handhaving en men trekt zich hier niets van de regelgeving aan.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Maartje08-08-2020

Super

Wij hebben een super vakantie gehad op deze camping. Wij zijn een gezin van 4 en hebben 2 kinderen van 0 en 3 jaar. Door de slechte recensies waren we bang wat we zouden aantreffen...

Wij hadden een azure stacaravan gehuurd, deze was zo goed als nieuw! We kregen een ruime plek toegewezen vlakbij de kinderspeeltuin. Wij hebben inderdaad ook krappe plekjes gezien met weinig privacy. En ja de bedden zijn wat harder dan thuis. Wat betreft geluidsoverlast hebben wij nergens last van gehad. De meerderheid was Frans of Nederlands, bijna geen Ieren of Engelsen ivm corona. Normaal gesproken gaat het er luidruchtiger aan toe begrepen wij van de touroperator! De camping bestaat uit 2 delen, het losse gedeelte zit vlak tegen de kermis aan! Op het grote gedeelte hoor je deze echt niet.

Zwembad is super kindvriendelijk, met 5 a 10 minuten lopen sta je op het strand en in een grote U supermarkt of bij de bakker. Voor ons top!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Smit25-07-2020

Super!

Dit is de 2e keer dat we hier zijn, 3 jaar geleden en nu weer. We begrijpen niet waarom deze camping zo slecht beoordeeld wordt. Het is er schoon, ruim opgezet, groen en je staat zo op het strand. Zwembad is top en kermis hoor je amper. Leuk loopje naar supermarkt en eettentjes genoeg in de buurt.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar