Géén boekingskosten

Camping Le Clarys Plage

FrankrijkPays de la LoireSt. Jean de Monts (Vendee)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Clarys Plage voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 102 reviews

8FantastischScore uit 102 reviews
  • 6.5Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

103 Reviews over Le Clarys Plage

• 9Monique24-08-2021

Mooie camping!

De camping wordt goed onderhouden. De evt vlekken op witte muren her en der worden schoongeboend. Mooi zwembad met glijbanen voor kinderen en verderop nog een eenvoudig zwembad waar het een stuk rustiger is. Supermarkt, bakker, eettentjes etc net buiten de camping. Op de camping alleen ijs en snacks. Strand is op loopafstand. Onze caravan was van ROAN. Netjes, schoon en prima bedden. Getroffen met een topplekje met een eigen tuin, maar de camping heeft (net als alle campings) ook kleine plekjes. Veel verschil te zien in caravans, dus kijk welke touroperators er zijn en kies bewust.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Jacqueline10-08-2021

Leuke en nette camping

Genoten van ons verblijf op deze mooie camping met zeer goede locatie. Zwembaden zijn super leuk voor kinderen en erg schoon. Wel druk midden op de dag en zoeken naar een stoel. Leuke speeltuintjes en animatie, meeste avonden een enthousiaste minidisco. Op loopafstand van het strand, goede bakker en supermarkt. Wij vinden het zeker een aanrader en herkennen ons niet in de negatieve recensies.

• 8Yuri16-08-2020

prima camping met goede prijs kwaliteit verhouding

Prima camping met prima prijs en kwaliteit verhouding. Ik lees veel negatieve verhalen die ik niet herken. Camping ligt vlakbij een kermis, ik heb er geen overlast van gehad. Ik zat op het hoofdverblijf. Mijn dochters vonden het fantastisch. Vieze caravan, is een klacht die hoort bij de operator. Zwembad met veel vermaak en glijbanen, mijn dochters vonden het fantastisch. Biertje en fris voor normale prijzen. genoeg te doen en genoeg kinderen op de camping. Naast hoofdzwembad nog een ander zwembad op de camping. Kortom, afwisseling. Mooie natuur om te fietsen. Kortom, prima plek en zeker niet zo negatief als beschreven. handdoekjes leggen gebeurt overal, het zijn die asociale mensen die dit doen. Ik had elke dag gewon een stoel op op te zitten bij het zwembad.

• 6Reviewtrust08-08-2020

Matig en niet Corona proof

Wij zijn met twee kinderen onder de 10 naar deze camping gegaan. De caravan en service is ontzettend goed. Het zwembad met de glijbanen is voor jonge kinderen leuk. Helaas worden er bij het zwembad ‘s morgens handdoeken gelegd. Erg jammer dat dit wordt toegestaan. Een ligbedje bemachtigen is zo onmogelijk. Ook is het zwembad water erg troebelig. Ook is het erg druk in dit zwembad, te klein voor het aantal camping gasten. De animatie voor de kinderen is leuk (enkel Frans gesproken) en als je je in deze tijd geen zorgen maakt om een Corona besmetting, evenals ‘s avonds op het terras. Te veel mensen, dicht naast elkaar. Diner is op de camping niet mogelijk, enkel fast food af te halen. Evenals in de directe omgeving is bijna alleen fast food verkrijgbaar. Al met al is deze camping niet iets wat wij zochten. Zeker nu COVID-19 heerst, geen handhaving en men trekt zich hier niets van de regelgeving aan.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Maartje08-08-2020

Super

Wij hebben een super vakantie gehad op deze camping. Wij zijn een gezin van 4 en hebben 2 kinderen van 0 en 3 jaar. Door de slechte recensies waren we bang wat we zouden aantreffen...

Wij hadden een azure stacaravan gehuurd, deze was zo goed als nieuw! We kregen een ruime plek toegewezen vlakbij de kinderspeeltuin. Wij hebben inderdaad ook krappe plekjes gezien met weinig privacy. En ja de bedden zijn wat harder dan thuis. Wat betreft geluidsoverlast hebben wij nergens last van gehad. De meerderheid was Frans of Nederlands, bijna geen Ieren of Engelsen ivm corona. Normaal gesproken gaat het er luidruchtiger aan toe begrepen wij van de touroperator! De camping bestaat uit 2 delen, het losse gedeelte zit vlak tegen de kermis aan! Op het grote gedeelte hoor je deze echt niet.

Zwembad is super kindvriendelijk, met 5 a 10 minuten lopen sta je op het strand en in een grote U supermarkt of bij de bakker. Voor ons top!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Smit25-07-2020

Super!

Dit is de 2e keer dat we hier zijn, 3 jaar geleden en nu weer. We begrijpen niet waarom deze camping zo slecht beoordeeld wordt. Het is er schoon, ruim opgezet, groen en je staat zo op het strand. Zwembad is top en kermis hoor je amper. Leuk loopje naar supermarkt en eettentjes genoeg in de buurt.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Anoniem19-08-2019

Nooit meer een touroperator stacaravan

Hou er rekening mee dat er een lawaai is tot midden in de nacht van de naastgelegen kermis. Wij hadden zeer slechte bedden waar we rugpijn van kregen. Na een paar dagen wilde de kinderen weer naar huis. Koelkast kwam niet onder de 10 graden en de parasol was stuk en werd niet geruild.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7RD22-07-2019

Eenmalig leuk

Camping bestaat uit 2 delen, gesplitst door een weg wat het voor kleine kinderen gevaarlijk maakt om zelf buiten te spelen. Veel luidruchtige Ieren aanwezig op deze camping. Camping ligt wel centraal tov winkels, strand, supermarkt. Zwembad te klein voor zoveel mensen en glijbanen worden half uur vóór sluitingstijd vh zwembad al uitgezet. We hadden een nette, nieuwe Azure caravan van een touroperator. Deze was mooi schoon, maar geen privacy en krappe bedoeling kwa parkeren en caravans staan té dicht op elkaar. Wij zijn heel wat gewend, maar voor ons niet nogmaals helaas.

• 6Dianne Vonk26-06-2019

Gezellige buren

Het komt niet vaak voor dat de bank beter slaapt dan het 2 persoonsbed zelf. De mobilehomes staan dicht op elkaar. Veel kleine kinderen nog tot laat wakker, maargoed we wisten dat het een familie camping was, het was te verwachten. Wel getroffen met het mooie weer. Het strand is op loopafstand, erg dichtbij maar je hebt veel andere campings als buren in de omgeving. Jammer dat het zwembad om 20.00 uur al sluit, we hadden graag wat langer willen dobberen. Supermarkt is ook dichtbij. De Eigen BBQ bij de mobile home is wel erg fijn en we hadden erg gezellige buren.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 4Isabelle bievelez04-09-2018

Slechtste kamping ooit

Dit heb ik nog nooit meegemaakt!! Aangekomen op camping le Clarys plage in Saint Jean de Monts onze mobilhome zo smerig! Donsdeken rook naar urine! De sokken, chips en haren van de vorige bewoners moesten we erbij nemen! Nadat we hadden klacht neergelegd bij de hostess van de touroperator zijn ze komen moppen!! Nog steeds chips en sokken aanwezig heb ik maar besloten om zelf alles grondig te poetsen!! Dan de vakantie ingezet onmogelijk om te slapen! Bungalow staan amper op een meter van elkaar je hoort alles van de buren. Dus maar oordopjes gaan kopen! Blijkbaar zit het hier vol Engelse en zelfs praat ik perfect Frans wordt je hier als buitenstaander genomen! We hebben een hondje een mops, is proper luistert goed en is toegestaan op de camping! We zijn letterlijk van het terras verwijderd aangezien de eigenaar van de bar geen honden op zijn grondgebied toelaat!! Mijn man moest onmiddellijk inpakken en wegwezen! Er is ook nergens geen groen zichtbaar alles is volledig vol caravans. Dus mensen blijf daar weg! Is echt verschrikkelijk!

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar