Camping La Yole

6.5Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

6.5Voldoende

• 6.2Eetgelegenheden

Meer camping info

70 reviews over Camping La Yole

• 2019
    9Suze13-08-2019

Leuke camping!

Mooie, nette camping. Wij hadden een stacaravan gehuurd. Deze was vrij nieuw. Schoon, compleet en netjes. Het zwembad is top. Personeel bij de receptie spreekt goed Engels en zijn erg behulpzaam. Weinig Nederlanders op de camping (voor de kids wel jammer). Veel Fransen en Engelsen. Strand saint Jean de monts is prachtig. Reuzenrad is een aanrader. Wij hadden goed weer, en dat maakt dat het verblijf ons goed bevallen is. Als je twee week regen hebt, zou deze omgeving ons niet genoeg te bieden hebben met twee kids. Iedere ochtend verse broodjes verkrijgbaar in het winkeltje. De overige producten in het winkeltje zijn echt te duur! Op korte afstand meerdere supermarkten zoals de Lidl te vinden. Animatie hebben onze kids niet aan meegedaan, met uitzondering van de leuk georganiseerde lasergame. Wij hebben twee heerlijke weken gehad!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 7Linos20-07-2019

Prima

Prima camping, wel weinig animatie. Zwembad was leuk en netjes (muv de wc’s bij het zwembad). Mooie stranden in de omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2Bjorn bats19-07-2019

Nooit meer

Beste mensen. Ga niet naar deze camping. Enorm groot (dat wisten we). Het zwembad mag daadwerkelijk niks. Je mag nog niet eens snorkelen of met een balletje overgooien. Sanitair is gewoon ranzig te noemen en voor kinderen van 5 tot 11 is er weinig tot niks aan entertainment. Die paar dingen die er georganiseerd worden is voor oudere kinderen. Er is ook maar een voetbal/basketbal veldje op de camping. Mede door alle regels en het verschil in personeel hoe streng het gehandhaaft wordt is de vakantie gewoonweg niet leuk. Steps en hoverboard zijn bijna nergens toegestaan op de camping. Regels regels regels. Voor de rest is er in de buurt ook niet veel te beleven. Camping plekken zijn ook totaal niet groot voor wat je ervoor betaald.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 8Esmé10-05-2019

Mooi zwembad maar voor ons niet weer

Last minute een paar nachtjes hier geboekt. Ondanks dit en de drukte een prima grote plek aan de speeltuin wat voor onze kids perfect was. Helaas de eerste avond wel wat last van voetballende oudere kinderen. Het zwembad was ontzettend leuk met ook een lekker warm binnenbadje. We vonden verder de camping wat sfeerloos, ws door onduidelijke en franse animatie, dat er vnl engelsen en ieren op de camping stonden. Grootste nadeel was toch wel het koude water in de douches. Sanitair zag er super uit en werd vaak schoongemaakt, maar ja drie dagen koud water?! En dan zeggen dat je het niet weet? Anders had er iets aan gedaan? Zonde! Omgeving wel erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    7Erik19-08-2018

Topcamping vlakbij het strand met goede winkeltjes

Vlakbij het strand, lopend binnen 10 minuten bereikbaar. Goede mix zee en zwembad en avondshows/ bar en restaurant de Farm aangrenzend aan de camping. Toiletgebouw netjes maar verouderd en asfalt/ straatjes moet echt vernieuwd worden. Animatie voor jonge kinderen is er volop maar 13 + moeten ze wat meer voor gaan plannen. Al 12 met veel plezier onze camping dus de optie voor komend jaar is al gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Arie en Marie Wapenaar26-07-2018

Prachtige camping.

Wij komen hier al jaren gemiddeld 6 weken,we hebben het altijd prima naar ons zin Mooie grote plekken met water en afvoer. Sinds dit jaar een mooi gerenoveerd toiletgebouw met prima douches.De wifi is goed. Een heerlijk zwemparadijs,met een verwarmd binnenzwembad een peuterbadje een heerlijk wellnes bad met bubbelligstoelen en een jacuzzi. Voor de kinderen is er een grote speeltuin.Een prima restaurant waar je voor een goede prijs lekker kunt eten. Er is een geweldig vriendelijk team die altijd voor je klaar staat. Er wordt ook Nederlands gesproken. Je kunt er in de omgeving heerlijk fietsen. Het strand ligt op een klein half uurtje lopen van de camping. Een grote super u op ongeveer 10minuutjes. Altijd als we op de camping aankomen voelt het als thuis komen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

3Fam. Schlepers11-08-2017

Nooit meer!!

Voor ons nooit meer, we boekten een caravan voor 4 personen met baby, het was allemaal zo ontzettend klein, dat we zo niet eens allemaal konden slapen. De kinderwagen kon nog niet naar binnen, het stonk en was absoluut niet schoon, in de douche kon je amper rechtop staan zo laag. Het peuter zwembad was ijs en ijskoud. Niet te doen voor kleintjes. Verder is er niets te beleven op de camping. Ook de omgeving is saai. Het eten op de camping was verschrikkelijk. Wij zijn van ellende na 3 dagen camping La Yole naar huis gereden.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Jeannette05-08-2017

Leuke groene camping met top zwembad

Prima Engelstalige receptie, mooie groene camping met super zwembaden (waarvan 2 heerlijk verwarmd). Leuke mix van Engelsen, Fransen, een enkele Belg en Nederlanders. Voor onze kids (3 en 5 jr) waren de zwembaden en de speeltuin top en was de grootte van de camping perfect (groot genoeg om lekker te kunnen fietsen, maar niet te groot om te verdwalen). Sanitair is Ok, douche niet altijd warm en het eten op de camping en in de omgeving is niet echt bijzonder maar als dat het enige is om over te klagen... Omgeving is best mooi, supermarktje met vers brood op de camping en zelfs een tennisbaan voor de deur. strand is super (op 5 min fietsen) en de camping is vrijwel iedere avond rond 22.30u nagenoeg stil. Kortom, een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Richard02-08-2016

Hele fijne, schone camping met heel mooi zwembad.

De camping is niet al te groot en wordt goed schoon gehouden. Na 22:30uur geen autoverkeer meer op de camping. Mooie plekken met water en afvoer, meest met schaduw. Meerdere was- en douchegelegenheden die goed schoon waren. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Men spreekt Engels. Wij hadden een grote stacaravan. Jammer dat een technisch en ongedierteprobleem traag werden opgelost. Wifi werkte superslecht door een technisch probleem. Op de camping een heel klein supertje. Op 10 minuten rijden een enorme Super U en Le Clerc Hypermarchet. Gasten zijn meest Frans, daarnaast veel Brits en Iers. Er is een grote speeltuin voor de kleintjes. Het zwembad is schitterend. Net nieuw, (2016) met verwarmd peuterbad, groot (koeler) zwembad, glijbaan, jacuzzi's, stroomversnelling, verwarmd binnenbad, etc. Wel erg weinig schaduw. Boxer zwembroeken zijn toegestaan. Net als ballen, en andere speeltjes, alleen in het grote bad. Er is geen animatie. Wel worden er activiteiten voor grotere kinderen en volwassenen georganiseerd. Naast het zwembad een leuk restaurant met uitstekend eten tegen redelijke prijzen. Het strand is een half uur lopen. Honden mogen daar alleen komen voor 09:00 en na 19:00uur. Leuke markt in St. Jean-de-Monts. Verder is daar weinig te beleven. Sfeerloos. Vooral de boulevard. Jammer! De omgeving is vlak. Geen heuvels. Een half uur zuidelijk is het landschap gevarieerder. Veel water in het binnenland met kano mogelijkheden. Wij hebben hier een prima tijd gehad. Net als onze kinderen (12 en 16).

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Rob02-08-2016

nooit meer

stonden op plekje 6007 onder dennenbomen met heel veel duiven er in dus auto caravan voortent onder de hars en vogeluitwerpselen en niet zo`n beetje ook. veel overlast van mieren .en moesten erg ver lopen met chemisch toilet om hem te ledigen.de camping waas ook erg rommelig zwerf vuil er werd alleen volgens mij rond het centrum geveegd kortom alles viel tegen

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

3 tips over Camping La Yole

• Maurits van Linder, 20-05-2014 Rapporteren

Bezoek Les Sable d'Olonne en Noirmoutier-en-l'Île, erg mooi. Volop oesters, zoutpannen etc. Route du Gois (D948) kan enkel met laag water worden bereden. Leuke ervaring.

• n vd hoek, 30-06-2013 Rapporteren

het eiland Noirmoutier is heel mooi, ook het vissersstadje St gilles croix de vie is aan te raden!

• Daniel Groote, 04-08-2015 Rapporteren

Strand vlak bij de camping, daar kun je ook eten en drinken halen. Dinopark, erg leuk en mooi!

2 vragen over Camping La Yole

• fam.L, 09-01-2017 Rapporteren

Treintje

Hallo, weet iemand hoeveel het treintje dat naar valras rijdt kost?

• EsmeC, 26-04-2015 Rapporteren

minidisco

Weet iemand hoe laat 's avonds de kinder/mini-disco begint? Op sommige campings is dat pas om 20.00uur en dat vind ik voor ons dochtertje echt te laat...

Daniel Groote, 04-08-2015

Was volgens mij hier ook om 20:00. Wij rekken steeds de bedtijd wat langer, slapen ze in de ochtend uit en zijn ze in de avond wat langer op te houden. Na een paar dagen hielden ze het prima vol tot 21u.

Camping La Yole info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200