Camping La Prairie

8,2

• Activiteiten7,9
  • Sfeer in stad8,2

1 review over Camping La Prairie in het Nederlands

Verzorgde accommodatie in een mooie ligging

Patrick STAUDT
9-4-2017

Verzorgde accommodatie in een mooie ligging. Een klein winkeltje zou een meerwaarde zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Prairie in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Prairie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Prairie scoort een 8.19 uit 10 op basis van 221 reviews.