Camping La Daviere Plage

3 reviews over Camping La Daviere Plage in het Nederlands

Teleurstellend

Peter
14-8-2017

Er waren veel jongeren die versterkte muziek draaiden en met met n leren knikker voetbalden tussen de kampeerplaatsen

Naastgelegen campings met discotheken met avondvullend keiharde dancemuziek

Na afloop trokken dejongeren en masse naar t strand en bij terugkeer veel kabaal bij thuiskomst

Geen licht aan in t sanitair? Geen schoonmaak waar we vertrouwen in hadden Geen beheerder gezien die opmerkingen er over serieus nam

Plek was voldoende zwembad heerlijk

We gaan er niet meer heen

Na 1 week hadden we ,na nachten met oordoppen op,het wel gezien

Oude reviews (archief)

prima camping

FransV
8-6-2016

Een fantastisch groot zwembad, prima sanitair. Zeer aardige familie die de camping runt. Geweldige plek voor onze tent. Vanuit de camping direct op het Vende fietsroutepad zowel naar noord als naar zuid. Groot bos achter de camping.

Knusse, Franse familiecamping.

Aletta
12-7-2010

Wij kwamen in 2007 bij toeval op deze camping terecht toen we via internet een tent huurden. Wat bleek: een echt Franse familiecamping. Gezellig, maar niet rumoerig. De eerste twee weken waren we de enige Nederlanders, maar we hebben enorm veel plezier gehad met de Fransen: gezamenlijke barbecues, pétanque-wedstrijdjes etc. Onze kinderen (toen vierenhalf en twee) hebben zich goed vermaakt met de Franse kinderen.

De wandeling naar het strand (800 m) voert over een mooi zandpad door het bos. Ideaal tochtje en geen 'stranddrukte' op de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor La Daviere Plage voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Daviere Plage in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Daviere Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Daviere Plage scoort een 8.2 uit 10 op basis van 48 reviews.