Camping Aux Coeurs Vendeens

8Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

8Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Aux Coeurs Vendeens voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

39 reviews over Camping Aux Coeurs Vendeens

• 2018
    8GAJ van de Langenberg04-10-2018

Lekker dicht bij het strand

Sanitair is wat verouderd, maar werd wel goed schoongehouden. Sommige plekken zijn niet echt ruim. Er is veel schaduw van grote dennenbomen. Op de camping is een achteruitgang die je kunt gebruiken om naar het strand te lopen of fietsen. Ideale plek om de hond uit te laten!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Justin van Holsteijn08-08-2018

Mooie, nette camping.

Een mooie, rustige, kleine camping tegen het strand aan. Wij zaten in een 4/5 Comfort mobile home, was zeer netjes en schoon. Wij hoorden 's nachts geen geluiden van de weg (Rue de Notre Dame) en van de zee (in tegenstelling van anderen reviews). Elke ochtend vanaf 08.00 uur kan je vers stokboord en andere broodjes kopen bij de bar. Je kan alleen stokbrood kopen, de andere broodjes moet je een dag van tevoren betellen. Leuke activiteiten rondom de camping, oa: klimmen in het bos bij Adventure Parc, wandelen in de duinen en in het ruizenrad bij de boulevard van Saint-Jean-De-Monts (op 10 minuten rijden).

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Patrick Lesage-Steen14-07-2018

Super fantastisch

Een prachtige camping, super vriendelijk uitbaters en personeel. Schaduwrijke en zonovergoten plaatsen. Super prijs kwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Theo Venselaar21-06-2018

We hebben genoten

Het is een gemoedelijke camping met ruime plaatsen. De camping beschikt over een mooi buiten en binnen zwembad. Het sanitair is wat gedateerd, maar wel schoon. De mensen aan de receptie zijn super aardig en erg op dienstverlening en service gericht. De wifi is gratis. Dit betekent wel dat de ontvangst 's avonds niet echt goed is. Elke morgen is er vers brood. Wel even bestellen. De omgeving is mooi. we zijn er 3 weken geweest en hebben ons geen dag verveeld. Heerlijke omgeving om te fietsen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Inge26-06-2017

Prima camping!

Het bevalt ons prima op deze rustige camping vlak bij het strand. Mooie fietspaden en prachtige omgeving. Campingplaatsen zijn ruim met een eigen waterpunt. Sanitair wat verouderd maar wordt prima schoon gehouden. Met WC brillen en toilet papier. Niet te laat gaan douchen anders heb je koud water. Brood kun je dagelijks bestellen. Op 5 km afstand ligt Saint-jean-de-mont met een gezellige boulevard Grote supermarkten en een Lidl in de buurt. De dames bij de receptie zijn super vriendelijk!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Daphne14-09-2015

Heerlijke camping

Absolute aanrader deze camping! Wij hebben een topweek gehad in een van de huisjes. Elke dag vers brood en het zwembad is goed uitgerust en schoon. De receptioniste spreekt Nederlands en is heel vriendelijk. Ik zou deze camping aan iedereen aanraden!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 7zoon05-08-2015

Lawaaige camping

Hadden een caravan 10 meter van doorgaande weg. Zonder oordoppen was slapen niet mogelijk. Verder ok . Check welke plek je krijgt

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10H.l.R-B01-06-2015

Super schone camping met veel private plaatsen

Super schoon sanitair en bijzonder vriendelijk personeel ook Nederlands gesproken formidabel.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Roos11-08-2014

Wat een geweldige camping

In juli 2014 naar deze camping geweest. Het is met name een Franse camping maar als Nederlander voel je je zeer welkom. Wat een aardig personeel, overige campinggasten ook erg vriendelijk en een gezellig bakkertje die heerlijke broodjes en andere dingen klaarmaakt. Omdat de camping vrij klein is, is het zeer overzichtelijk wat wij heel fijn vonden met kleine kinderen en alles kort op loopafstand. Het strand kan lopend in 10 min. maar ook met de auto want er is daar meer dan voldoende parkeergelegenheid. Er zijn er meer plekken waar je naar het strand kan maar deze is lekker dichtbij. Zwembad zowel binnen als buiten super schoon! Het weer moet je een beetje treffen denk ik maar wij hebben 2 weken mooi weer gehad en dan is deze streek echt heel erg leuk. Aanraders vinden wij noirmoutier, sables d'olonne. Wij hadden de mobile home vrij dicht aan de doorgaande weg staan waardoor je 's nachts goed de auto's hoorde rijden, dat was even wennen maar dat hinderde niet onze vakantie.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Peter Overmars09-08-2014

Zeer gastvriendelijke camping

Zeer vriendelijk personeel, een erg leuke bakker met heerlijk brood, goed zwembad, op loopafstand naar een uitstekend strand.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair