Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.1Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Acapulco voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

484 Reviews over Acapulco

• 4Elise26-08-2021

Nooit meer

We stonden op een redelijk plekje (vergeleken met andere plekken) qua grootte met onze caravan, maar wel midden tussen de stacaravans! Engels is iets wat lastig is, als je wat vraagt wordt er in het Frans geantwoord terwijl je meerdere keren aangeeft dat je geen Frans spreekt. Sanitair onder de schimmel, kinderbadje zonder stop, of ontzettend warm of ijskoud. Straal van de douche is geen straal meer te noemen.. zwembad ontzettend vol, bedjes worden sochtends al gereserveerd dus als wij na het middag slaapje van ons zoontje aankwamen had je gewoon pech (14:00u) . Ook jammer dat het eten pas na 19:00u kon Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar, jammer! Dicht bij het strand en wat restaurantjes.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Rick24-08-2021

Prima camping

Leuke camping dichtbij strand en met mooi zwemparadijs. Plek op camping kan erg verschillen . Eten bij restorant was oké. Vond het heel rustig op de camping, ook in avond. 97% Frans en het en der wat nl-ers verspreid op camping . Strand supermarkt en paar restaurantjes op loopafstand. Leuk bowlingcentrum op 15 min. En mooie kartbaan op 15 min in challans (veel leukere baan dan in st jean de monts )

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Elle10-08-2021

Fijne vakantie, mooie omgeving, camping voldoende.

Wij waren heel erg blij met onze plek aan de rand van de camping. We hadden vrij uitzicht op weiland, veel privacy daardoor, en daarom weinig tot geen last van muziek of lawaai. We hebben regelmatig gezegd dat we zo ontzettend blij waren dat we niet midden op de camping stonden, want daar staan de stacaravans echt hutje mutje naast elkaar. Dan zou de rust heel wat minder zijn geweest en onze vakantie een heel ander tintje hebben gehad. Het zwembad was echt super en fantastisch! De kids hebben zich hier heerlijk vermaakt. Ook de omgeving is erg leuk, het nabijgelegen strand is wat rommelig, maar het strand van st J de Monts prachtig. Handig is een supermarkt heel dichtbij. De stacaravan was oud en het servies en bestek was ronduit smerig. Dat hebben we eerst allemaal heel goed afgewassen. We hebben ons hier heel prima vermaakt en een heerlijke vakantie gehad, maar komen niet meer terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Lisa04-08-2021

Vreselijk

Camping is prima en ligging is goed. Na een uur of 10 s’avonds begint er keiharde muziek, dit gaat door tot midden in de nacht. Personeel komt onvriendelijk en onbereikbaar over aangezien ze bijna geen Engels spreken. Stacaravan was zo’n 20 jaar oud, de bedden waren voor kleine mensen ( ik ben 1.72 en paste er niet in) moest vervolgens ook slapen in een stapelbed waarvan de kamer maar liefst 1 meter breed is... gevraagd om te kunnen ruilen van caravan maar ik moest me er maar gewoon in opvouwen..

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8van Wijnen02-08-2020

Jammer dat de animatie voor de kids alleen maar in het Frans is....

• 8Nancy26-07-2020

Hele leuke nette camping

Het zwembad is echt heel leuk voor de kinderen (onze kinderen zijn tussen 4 en 12 jaar). De camping is rustig en netjes. Alles is netjes verzorgd. Bij de receptie spreken ze ook Engels, en proberen ze je met alles te helpen. Er zijn veel Fransen (alle animatie is dus ook in het Frans maar voor ons geen probleem) op de camping maar het is er rustig en netjes. , en iedereen was even vriendelijk. De mobilhome was keurig verzorgd, wij hadden via de camping gereserveerd en veel ruimte, met een wasmachine en vaatwasser. Het strand van Saint-Jean-de-Monts is een aanrader, en ook gezellig in de avond. Wij hebben een top-vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Fabrice16-09-2019

Parfait

Excellent week-end entre amis. L'accueil a été très sympathique. Vous avez été charmants. Le camping est top. Merci encore et bonne continuation.

• 9Loic16-09-2019

Week-end en famille apprécié par tous Location, piscine ,et ses tobogands ...le tout sous un soleil d été c etait Top Famille Lemaitre

• 6Gilles03-09-2019

Le professionnalisme pour certains s'arrêtent le 31 pour d'autres c'est de nature. Les gérants sont adorables ainsi que le responsable du bar. . La partie commercial à l'accueil et la connaissance des tarifs serait un réel plus

• 8Eetgelegenheden
  • 8Lydie02-09-2019

Nous avons passer de tres agreable vacances ,camping et piscine dune proprete impeccable

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar