Camping Acapulco

7.8Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

7.8Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 4.6Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

503 reviews over Camping Acapulco

• 8van Wijnen02-08-2020

Jammer dat de animatie voor de kids alleen maar in het Frans is....

Gereisd in augustus 2020

• 8Nancy26-07-2020

Hele leuke nette camping

Het zwembad is echt heel leuk voor de kinderen (onze kinderen zijn tussen 4 en 12 jaar). De camping is rustig en netjes. Alles is netjes verzorgd. Bij de receptie spreken ze ook Engels, en proberen ze je met alles te helpen. Er zijn veel Fransen (alle animatie is dus ook in het Frans maar voor ons geen probleem) op de camping maar het is er rustig en netjes. , en iedereen was even vriendelijk. De mobilhome was keurig verzorgd, wij hadden via de camping gereserveerd en veel ruimte, met een wasmachine en vaatwasser. Het strand van Saint-Jean-de-Monts is een aanrader, en ook gezellig in de avond. Wij hebben een top-vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2020

• 2019
    6Marco28-07-2019

Geen 5 sterren camping

De schoonmaak van het sanitairgebouw was slecht en er is geen controle. De horecafaciliteiten zijn gedateerd. Het is belachelijk dat je pas vanaf 19:30 een pizza kan bestellen. Het voetbalveld is een zandbak. Het zwembad is heel mooi en prachtig. Maar het water van het voetenbad bij de toiletten die wordt niet verschoond en de toiletten zelf worden slecht schoon gemaakt.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2019

• 6Ron27-07-2019

Huren leuk, eigen caravan niet doen.

Leuke camping als je van huurcaravans houd. Met een eigen caravan word je ergens tussen de huurcaravans geplaatst. Mooi zwembad maar hypocrite badmeesters die wel kleine kinderen (tot 13 jaar) wel een zwembad verbod geven maar oudere (Franse) kinderen gewoon hun gang laten gaan. Ook het ligbedden bezetten en dan uren wegblijven uit het zwembad viert hier hoogtei. Hier wordt sporadisch tegen opgetreden. Het is vaak te druk in het zwembad. Bij de snackbar kan je simpele gerechten halen tegen een schappelijke prijs. In de omgeving een paar barretjes te vinden en een grote supermarkt. Strand op loopafstand wat een pluspunt is maar hier zijn geen strandtenten waar je iets kunt eten of drinken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2018

• 6Isabelle18-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 8David29-07-2018

Prima camping met faciliteiten alleen de aangeschafte WiFi was dramatisch.

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

3Raymond26-09-2015

Eens maar nooit meer.

Op de camping is animatie maar als je geen Frans spreekt worden de kinderen nergens bij betrokken. Zwembad is slecht onderhouden (kapotte tegels rondom het zwembad) en ligbedjes worden de hele dag bezet gehouden. 'S morgens stokbrood halen in het winkeltje wordt je verteld dat het uitverkocht is(half uurtje na opening van de winkel) terwijl 5 min later Fransen naar buiten lopen met stokbrood. Ook in de omgeving weinig te doen geen boulevard etc. er wordt om legitimatie gevraagd wanneer je een biertje besteld (ben 32 maar goed.) En dit dan door een barvrouw van een jaar of 16 a 17 die zelf shotjes staat te drinken met collega's. 's nachts geen toezicht en veel hangjongeren die tot een uur of 2 over de camping dwalen. Sanitair smerig ongeacht het tijdstip dat je er komt. Toiletpapier ligt er over de grond,wc's niet doorgespoeld. wanneer je gaat douchen en het is er erg druk heb je bijna straal meer( kreeg met moeite de shampoo uit me haar) Na 5 dagen zijn wij door gereden naar Spanje.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 4Loes16-08-2015

Nooit meer, geen 4-5 sterren waard!!!

Ontvangst was goed, meteen in het huisje.vroeg in mrg. Stacaravan zoals dat eigenlijk iedere keer is.

Sanitair houd te wensen over, voor 5 ster verwacht je toiletpapier en wc-bril. Wel schoon. Slechte stralen douches. Sanitair zwembad gruwelijk. 1 toilet 2 piesbakken voor gasten in zwembad.allemaal plas en toiletpapier op grond. 2 kleine kids die het netjes op de wc willen doen echt ranzig. Hoe moeilijk is t om 4 x daags even de hogedruk erop Eerste dag inglassplinter gestapt in toilet bij zwembad,hebben geen pincet of ehbo kit aangeboden.Regels zwembad niet goed nageleefd. Entertainment niet goed geregeld, niet goed zichtbaar,niet leuk aangekondigd.Kan veel meer in geïnvesteerd worden. Kidsclub alleen voor Franstalige kinderen, zijn weinig tot geen Nlse gasten hier. Geen minidisco,wel op de website. Avondprog.schamel. in zaal van restaurant/bar,niet op tijd

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7Angelique21-07-2014

Leuke camping!

Leuke camping, wel veel Fransen toen wij er waren. Wij huurden via Loisirs85, Cindy en Guillaume zijn super lieve mensen, als er iets met de stacaravan was stonden ze er gelijk. Wel jammer dat de "take away" dicht was tussen 14 uur en 18 uur. Personeel in de bar en zwembad waren super! Wij snapten niets van mensen die klaagden over geluidsoverlast.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014