Camping Acapulco

Gereisd anders in augustus 2018

Isabelle,
18-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Prima camping met faciliteiten alleen de aangeschafte WiFi

David,
29-7-2018

Prima camping met faciliteiten alleen de aangeschafte WiFi was dramatisch.

Gereisd anders in juli 2018

Eens maar nooit meer.

Raymond
26-9-2015

Op de camping is animatie maar als je geen Frans spreekt worden de kinderen nergens bij betrokken.

Zwembad is slecht onderhouden (kapotte tegels rondom het zwembad) en ligbedjes worden de hele dag bezet gehouden.

'S morgens stokbrood halen in het winkeltje wordt je verteld dat het uitverkocht is(half uurtje na opening van de winkel) terwijl 5 min later Fransen naar buiten lopen met stokbrood.

Ook in de omgeving weinig te doen geen boulevard etc.

er wordt om legitimatie gevraagd wanneer je een biertje besteld (ben 32 maar goed.)

En dit dan door een barvrouw van een jaar of 16 a 17 die zelf shotjes staat te drinken met collega's.

's nachts geen toezicht en veel hangjongeren die tot een uur of 2 over de camping dwalen.

Sanitair smerig ongeacht het tijdstip dat je er komt.

Toiletpapier ligt er over de grond,wc's niet doorgespoeld.

wanneer je gaat douchen en het is er erg druk heb je bijna straal meer( kreeg met moeite de shampoo uit me haar)

Na 5 dagen zijn wij door gereden naar Spanje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Ontvangst was goed, meteen in het huisje.vroeg in mrg.

Stacaravan zoals dat eigenlijk iedere keer is.

Sanitair houd te wensen over, voor 5 ster verwacht je toiletpapier en wc-bril. Wel schoon. Slechte stralen douches.

Sanitair zwembad gruwelijk. 1 toilet 2 piesbakken voor gasten in zwembad.allemaal plas en toiletpapier op grond. 2 kleine kids die het netjes op de wc willen doen echt ranzig. Hoe moeilijk is t om 4 x daags even de hogedruk erop

Eerste dag inglassplinter gestapt in toilet bij zwembad,hebben geen pincet of ehbo kit aangeboden.Regels zwembad niet goed nageleefd.

Entertainment niet goed geregeld, niet goed zichtbaar,niet leuk aangekondigd.Kan veel meer in geïnvesteerd worden. Kidsclub alleen voor Franstalige kinderen, zijn weinig tot geen Nlse gasten hier.

Geen minidisco,wel op de website. Avondprog.schamel. in zaal van restaurant/bar,niet op tijd

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuke camping!

Angelique
21-7-2014

Leuke camping, wel veel Fransen toen wij er waren.

Wij huurden via Loisirs85, Cindy en Guillaume zijn super lieve mensen, als er iets met de stacaravan was stonden ze er gelijk.

Wel jammer dat de "take away" dicht was tussen 14 uur en 18 uur.

Personeel in de bar en zwembad waren super!

Wij snapten niets van mensen die klaagden over geluidsoverlast.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Weinig Nederlanders!

Noor
11-8-2013

Wij zijn afgelopen week naar camping acapulco geweest. Een mooie camping waar onderandere Franse mensen zitten. De camping vond ik zelf tegen vallen maar de omgeving was wel weer heel leuk, leuke winkeltjes, eet tentjes en een mooi strand! Veel kinderen ook, dus wij (16, 17, 19 & 19 jaar) haddn op de camping zelf niet veel te zoeken, ben ook maar 1x in her zwembad geweest en daar was telkens gezeur over de ligbedden die bezet gehouden werden en noem het maar op dus na een half uur waren we ook weer weg. Verder hadden we wel een nettere camping verwacht aangezien je vanuit de glijbaan in het zwembad uitkeek op een of andere vuilnisbelt. Ook ohet "vollybal & voetbal" veld zag er niet uit. Overal onkruid (prikkel plantjes) en gemene stenen in het zand waar je normaal lekker kan beach voet of vollyballen. Ook hier waren we weer na een half uur weg. En nog een laatste ding, de barvrouw (17 jaar) mag geen alcohol schenken maar wel shotten achter de bar in het oog van de gasten met collegas?

Gereisd met vrienden in augustus 2013

leuke camping

M.Hodde
2-8-2013

Camping Acapulco, Frankrijk is: - Op loopafstand van strand. ( ruime stranden (hier en daar wat veel vliegen) Gehuurde caravan was in orde. ( alleen erg harde matrassen) Er was op de camping muziek tot een uur of 12. Daarna rustig. Voor de camping staan in avond en nacht een bewaker die alle goed in de gaten houd en ook lawaaierige jeugd aanspreekt. We waren zeer te spreken over de gastheer ( Guiome) Hij sprak Engels en was er als je hulp nodig had. Lekker zwembad en daarbij ook badmeesters die goed opletten. Op loopafstand was er ook wat vertier (kermis en circus) Maar voor winkels en meer uitgaan oid moet je toch naar 7 km verder gelegen St Jean de Mont. (mooi vuurwerk op 14 juli op het strand) Voor de oudere kinderen (16 +) was er een club in de buurt die tot laat open was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Waardeloos en nooit meer.

Frank
26-7-2013

Camping is grotendeels bezet door vaste stacaravans. Wij waren met onze eigen tent en hadden een ruim plek. Dit was gelegen naast een volleybal/voetbalveld. Dit zou volgens de camping s'avonds gesloten zijn.

Helaas 2 nachteb terreur door hangjeugd van de camping. De 2e nacht is er een stoeltje van ons gejat. Zwembad was wel oké. Sanitair een drama en s'avonds geen verlichting als je een douche wil pakken.

Ik ben heb mijn 2 weken niet volgemaakt en ben vertrokken. Eindelijk weer rust thuis. Misschien zijn we verwend maar dit ben ik dus niet gewend van een camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een van de betere campings de afgelopen jaren

Ernest van Nispen
5-9-2012

Prima camping om bij te komen van alle vermoeienissenvan het afgelopen jaar. Het is een combi van vakantiegangers en mensen die een vaste accommodatie bezitten. Diverse nationaliteiten. Jammer dat het zwembad en de ruimte erom heen wat klein is voor alle gasten, daardoor regelmatig onvoldoende ligbedden. Elke avond een avondprogramma. Auto's mogen na 23.00 uur niet meer over de camping rijden. s nachts is het heerlijk rustig en konden wij genieten van onze nachtrust. Hetbrede strand is op loopafstand, maar let op eb en vloed maken het strand groot en heel klein. Het winkeltje voorziet in de eerste behoeften (o.a. stokbrood, croissants en de Ned. krant) . Op loop-/rijafstand ligt een supermarkt voor de grote boodschappen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Acapulco in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Acapulco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.