Camping La Grand' Metairie

Camping La Grand' Metairie
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor La Grand' Metairie voor je op een rij gezet:

44 reviews over Camping La Grand' Metairie in het Nederlands

Prima camping en accommodatie, met een paar 'maren': tot laat veel lawaai en muziek en waardeloze bedden.

giraud,
16-8-2018

Leuke vakantie

Wendy,
      14-8-2018

Deze zomer voor de tweede keer op rij naar deze camping geweest. Leuke camping, gezellige tijd gehad! Het sanitair mag wel wat beter schoongemaakt worden en ook wat betreft de animatie is het erg Frans gericht en wij zijn van mening dat er vorig jaar meer te doen was met meer afwisseling. Verder hebben wij een leuke tijd gehad! Je kunt lekker eten in het restaurant en de camping eigenaren erg vriendelijk. Wij zijn er nu twee keer geweest en volgend jaar op zoek naar een andere camping.

Fantastische familiecamping!

Fam. Ampe,
      6-8-2018

Wij hadden een huuraccomodatie voor 10 dagen. Heel netjes en ruim. Er is een leuke kinderboerderij waar je de diertjes elke morgen kan eten geven. 's avonds mogen de kindjes meerijden in een kar aan een tractor. Dikke pret gegarandeerd. Heel leuke en propere zwemfaciliteiten. Peuterbadjes voor de allerkleinsten, groot bad, wildwaterbad en een binnenbad met peuterzone. Alles tip top verzorgd!

In de buurt heel leuke activiteiten om te doen. Chateau des aventuriers is top, prachtig landgoed met superleuke activiteiten voor de kids. ook chateau de Talmont is een aanrader voor de kids als je houdt van eenvoud. Je kan er steltlopen, vele volksspelen en toffe shows. Ongelooflijk vriendelijke animatoren!

La Rochelle is een superleuk stadje met veel straatanimatie, gezelligheid troef.

Wij hadden hier alvast een topvakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Duidelijkheid over openingstijden restaurant

Jan Evert,
      5-8-2018

Duidelijkheid over openingstijden restaurant.

Wifi beter

Programma voor kinderen vervroegen in de avond en hierbij meer aandacht voor andere talen dan Frans.

Meer toiletten bij zwembad

Geen ligbedden bij zwembad bezet houden als er geen gebruik van wordt gemaakt

Te druk?

Bartho,
      31-7-2018

De camping kon de bezoekers aantallen maar net aan. WC's en douches gingen stuk en werden niet gemaakt. Het schoonmaken zou ook tussen de middag geen overbodige luxe zijn.

Doordat er geen badmeester was, werden er shorts en onderbroeken gedragen in het zwembad en was er iedere dag een grote groep mensen die een ligbed bezette met een handdoek, maar dan weer vrolijk weg gingen en ruzie maakte wanneer je het bedje gebruikte.

Een receptie die 3 uur sluit tussen de middag is ook niet meer van deze tijd. Helemaal omdat je dan ook geen technische ondersteuning meer hebt op de camping en je bijvoorbeeld niet aan- of afgesloten kunt worden van de stroompaaltjes.

Nette, overzichtelijke camping

Kdb,
      30-7-2018

Nette camping met veel groen rondom de plekken. Sanitair was netjes. Maar camping en campingplekken waren niet ruim. Zwembad was leuk en netjes, maar de ruimte om het zwembad heen was echt te klein voor het aantal gasten dat er was. Alles staat erg dicht op elkaar.

Wel veel rust op de camping.

Gereisd anders in juli 2018

Een geweldige vakantie op een prima camping!

Hein van den Brand,
      29-7-2018

Wij zijn met de tent 3 weken op Le Grand Metarie geweest en we hebben genoten van de fijne camping. Het restaurant is prima, de mensen van de camping zijn heel aardig en behulpzaam, een geweldig (net) zwembad en glijbaan.

Alles netjes schoon.

Gereisd anders in juli 2018

tuinmeubels zeer vuil bij aankomst; veel spinnen in bij

Joke VANHAUTEGHEM,
      17-7-2017

tuinmeubels zeer vuil bij aankomst; veel spinnen in mobilhome bij aankomst; geen dampkap; weinig verlichting terras; weinig animatie; steentjes rond zwembad los; vriendelijk personeel; veel nuttige info aan receptie;

Gereisd anders in juli 2017

wat een schitterend gezellige camping

Berry,
      13-7-2017

Met de camper geweest

Super mooie plaatsen en erg goed onderhouden

Goedkoop restaurant

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grand' Metairie in St. Hilaire la Foret( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grand' Metairie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.