Camping La Grand' Metairiesterstersterster

8.5Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Hilaire la Foret( Vendee)

8.5Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor La Grand' Metairie voor je op een rij gezet:

• Animatie

578 reviews over Camping La Grand' Metairie

• 2019
    9Jakob08-09-2019

Vriendelijke camping

Erg leuke camping, veel groen goed onderhouden! Prima plek met voldoende privacy! Onze kids hebben zich goed vermaakt. Wie weet komen we ooit nog terug! Tres bien!!!!

Gereisd in september 2019

• 8Barbera27-08-2019

Erg gezellige kleinschalige camping, mooi groen. Met voor de kleinsten een leuke kinderboerderij en ritje in aanhangwagen van de tractor. Vriendelijke mensen, goede service. In nabije omgeving veel bezienswaardigheden / stranden

• 9Michel boere06-08-2019

Prima

Zeer leuke camping,nette huur accomodatie geboekt via reisorganisatie. Top zwembad,vriendelijk personeel over de hele camping alleen het internet was dramatisch....

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Diederick04-08-2019

Fijne familie camping

Fijne familie camping qua grootte overzichtelijk voor kleine kinderen. Verder schoon sanitair, prima zwembad, leuke speeltuin, veel groen met tussendoor moestuintjes waar je groente en kruiden uit mag plukken.

• 8Diederick04-08-2019

Fijne familie camping

• 9Kirsten11-03-2019

Geweldig!

Camping is netjes schoon en hygiënisch. Vriendelijk personeel van touroperator en van de camping zelf. Prachtig zwembad leuk horeca tent. Klein stadje op kwartier fietsend 10 min rijden. Ik heb er zelf gewerkt en heb het zelf beleeft! Gewoon prachtig daar

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 2018
    6MM29-08-2018

Prima camping en accommodatie, met een paar 'maren': tot laat veel lawaai en muziek en waardeloze bedden.

• 7Eetgelegenheden

• 9giraud16-08-2018

• 7Wendy14-08-2018

Leuke vakantie

Deze zomer voor de tweede keer op rij naar deze camping geweest. Leuke camping, gezellige tijd gehad! Het sanitair mag wel wat beter schoongemaakt worden en ook wat betreft de animatie is het erg Frans gericht en wij zijn van mening dat er vorig jaar meer te doen was met meer afwisseling. Verder hebben wij een leuke tijd gehad! Je kunt lekker eten in het restaurant en de camping eigenaren erg vriendelijk. Wij zijn er nu twee keer geweest en volgend jaar op zoek naar een andere camping.

• 9Fam. Ampe06-08-2018

Fantastische familiecamping!

Wij hadden een huuraccomodatie voor 10 dagen. Heel netjes en ruim. Er is een leuke kinderboerderij waar je de diertjes elke morgen kan eten geven. 's avonds mogen de kindjes meerijden in een kar aan een tractor. Dikke pret gegarandeerd. Heel leuke en propere zwemfaciliteiten. Peuterbadjes voor de allerkleinsten, groot bad, wildwaterbad en een binnenbad met peuterzone. Alles tip top verzorgd! In de buurt heel leuke activiteiten om te doen. Chateau des aventuriers is top, prachtig landgoed met superleuke activiteiten voor de kids. ook chateau de Talmont is een aanrader voor de kids als je houdt van eenvoud. Je kan er steltlopen, vele volksspelen en toffe shows. Ongelooflijk vriendelijke animatoren! La Rochelle is een superleuk stadje met veel straatanimatie, gezelligheid troef. Wij hadden hier alvast een topvakantie.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

2 tips over Camping La Grand' Metairie

• M.Kevenaar, 18-04-2011

Vanaf 6 juli t/m 31 augustus 2011 ben ik op deze camping werkzaam zijn als receptioniste (via vacansoleil). Ik ben gewoon Nederlandse dus geen (vertaal)problemen meer ;) Ik hoop u alle deze zomer op Camping La Grand'Metairie te mogen begroeten!

• Lena Preuter, 06-06-2015

Er is wel wi-fi. In de bar gratis op je plek tegen vergoeding.

0 vragen over Camping La Grand' Metairie

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine