Camping Yelloh! Village La Pomme de Pin

Camping Yelloh! Village La Pomme de Pin
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Pomme de Pin voor je op een rij gezet:

31 reviews over Camping Yelloh! Village La Pomme de Pin in het Nederlands

Loup,
10-8-2018
      Gereisd anders in augustus 2018

Vakantie 2018

Bergen,
      28-6-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Een top chalet. Top.

Gereisd anders in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima verblijf

Marc Vermeulen,
          12-5-2018

Fijne accomedatie. Blij met hek voor de kinderen. Zwembad misschien net iets te klein voor aantal gasten op sommige momenten. Leuke glijbanen. Veel te doen in omgeving.

Gereisd anders in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke Camping!

Carmen,
          1-8-2017

Na het lezen van een aantal reacties op deze site toch een beetje huiverig vertrokken naar la pomme de pin. Dit was echter nergens voor nodig! Leuke middel grote camping, met een mooi zwembad en een prachtige ligging! Het animatie team is gericht op Fransen maar doen ontzettend hun best en zetten leuke dingen neer.
          Er is genoeg te doen rond om de camping. Van het kermis terrein achter de camping hebben we geen last gehad. Onze kinderen en wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 20 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij gaan al jaren naar campings van Yelloh Village, altijd goed maar deze viel toch tegen voor wat we gewend zijn van Yelloh en wat je betaald voor een caravan. Wij hadden een luxe cottage 4 bloemetjes nr 242 op het andere gedeelte van de drukke weg die je over moet steken. Caravan was redelijk viel tegen, gordijn moest je niet te hard dichttrekken anders kwam iedere keer de stok naar beneden met gordijn en al. Hadden 2 badkamers waarvan maar een gebruikt omdat de andere het water niet op temperatuur kon houden of heel heet of koud water. Vaatwasser droogt niet, weinig opbergruimte en glazen ook erg weinig aanwezig. Zwembad klein maar voor onze kinderen 1 en 3 jaar inprincipe voldoende alleen staat er op de site dat het verwarmd is maar dit is niet zo, water buitenbad is ijskoud waardoor onze zoon van 1 daar niet in kon, het water binnen was iets warmer maar nog redelijk aan de koude kant. Strand op 100 meter zeker pluspunt. Kermis zoals hieronder vaak genoemd hebben wij geen last van gehad denk omdat wij op het nieuwe gedeelte zaten. Speeltuin is ook niet al te groot en er ligt grind als ondergrond niet erg handig in een speeltuin. Wat ook zeker een grote plus is dat je zo een klein winkelstraatje in loopt waar diverse restaurantjes/winkeltjes zitten en een hele grote supermarkt wat erg handig is. Omgeving is wel heel mooi strand dichtbij, bos vlakbij en leuke stadjes. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad maar zullen niet terugkeren naar deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Marion
          5-8-2016

De site doet vermoeden dat je midden in een natuurgebied zit, maar het lijkt meer op een plek in Zandvoort of op de pier van Scheveningen. Hoewel de omgeving wel degelijk mooi is en eengoed gebied om te wandelen of fietsen is de plek van de camping zelf enorm druk. Een drukke weg scheidt 2 delen van de camping. Bij de ingang van de camping direct op de hoek zijn diverse restaurants, toeristische winkeltjes, een grote supermarkt (dat is wel handig) en een permanente draaimolen/kermis. Aan de andere kant een circus/kermis die tot laat in de avond bezig is. het is een groot toeristisch gebeuren! leuk als je daar van houdt, maar het klopt totaal niet met hetgeen de site uitstraalt, die het heeft over de natuur en die heel uitgekiende foto's toont. Er waren 95% Fransen en ook een groot deel seizoensplaatsen, wat ook de sfeer bepaalt. Ik zou er nooit meer naar toe gaan. Het strand is idd dichtbij, maar behoorlijk druk. De vloed komt hoog en laat een smalle strook strand over. Op die smalle strook verzamelt zich al het toerisme van de hele streek daar, inclusief een fors aantal appartement gebouwen die direct aan het strand staan. Voor wie meer rust wil en wel van die streek wil genieten en bovendien veel mooiere standen zoekt raden wij Le Littoral aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vies, rommelig, onprofessioneel

Daphne
          28-7-2016

Een krappe camping met anders dan de foto's doen vermoeden een klein zwembad en krappe speelfaciliteiten, alleen bestaande uit een pannaveldje en een klimtoestel. Kinderen kunnen niet zelf naar het zwembad vanwege de drukke weg waar hard gereden wordt. We kregen tot tweemaal toe vies beddengoed met haren en beestjes en een slechte behandeling toen we erover klaagden ("het is wél schoon", "nou kijk deze hoezen dan zelf maar na".) Geen parasollen op het kleine terrasje, het restaurant is een snackbar en als je een entrecote bestelt krijg je een ongezouten steak op een bord met en klont roomboter erop en verder niets! De kinderclub is alleen Franstalig. Camping ziet er rommelig uit, er lagen bijvoorbeeld nog oude frieten op de grond van de vorige bewoner, de plekjes zijn zanderig zonder mooie planten. Veel lawaai van de kermis naast de camping. Het strand is vlakbij dat is zeker een plus, maar het paadje ernaartoe ligt vol hondepoep. Ongelooflijk dat deze camping 4 sterren heeft.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping aan het strand

Sandra
          9-8-2015

Camping bestaat uit 2 delen en wordt gescheiden door drukke weg. Alle faciliteiten bevinden zich aan 1 kant. kinderen kunnen echter niet zonder begeleiding oversteken. Stacaravans aan zee kant staan wel veel ruimer dan aan overkant. Binnen 5 minuten loop je via de duinen naar het strand. Vlakbij camping is een avondkermis die tot ongeveer 01.30 uur doorgaat. Veel overlast van gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping dicht bij zee en leuk zwembad

Karin van Holland
          5-8-2015

Vriendelijke receptie, goed Engels. Leuk verwarmd zwembad met glijbanen en peuterbad. Strand 3 min lopen, zwembad 2 minuten lopen. Gezeten in stacarvan 238. Top! Mooi uitzicht over duinen via dakterras, grote veranda. Supermarkt, Bakker, pin 5 min lopen. Elke dag animatie. Op camping ook restaurantje/snacKbar. Mooi zandstrand. St Jean de Monts en st giles croix de vie leuke plaatsjes. Kermis geen last, alleen avond tot twaalf uur open. Merendeel Fransen en wat Nlers. Betaalde wifi in stacaravan voor 1 app 14 dagen 30 Euro. Kortom erg leuke camping met 2 kids van 9 en 12.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Goed verzorgde camping

krako
          2-5-2015

Deze camping ligt dicht bij zee. Is schoon en het zwembad heerlijk warm. De plaatsen zijn groot. Bij de receptie word je zeer vriendelijk te woord gestaan, heb het vaak anders Gebruiken deze cp. Op doorreis naar het zuiden, maar je kunt hier ook zeker enkele dagen vertoeven.

Gereisd met partner in mei 2015

• Warme douchesAanwezig
          • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Pomme de Pin in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Pomme de Pin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.