Camping Yelloh! Village La Pomme de Pinsterstersterster

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

9.1Fenomenaal

• 2Eetgelegenheden
  • 2.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Pomme de Pin voor je op een rij gezet:

• Sauna

9Loup10-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 9Bergen28-06-2018

Vakantie 2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Een top chalet. Top.

Gereisd in juni 2018

• 8Marc Vermeulen12-05-2018

Prima verblijf

Fijne accomedatie. Blij met hek voor de kinderen. Zwembad misschien net iets te klein voor aantal gasten op sommige momenten. Leuke glijbanen. Veel te doen in omgeving.

Gereisd in mei 2018

• Oude reviews

8Carmen01-08-2017

Leuke Camping!

Na het lezen van een aantal reacties op deze site toch een beetje huiverig vertrokken naar la pomme de pin. Dit was echter nergens voor nodig! Leuke middel grote camping, met een mooi zwembad en een prachtige ligging! Het animatie team is gericht op Fransen maar doen ontzettend hun best en zetten leuke dingen neer.
    Er is genoeg te doen rond om de camping. Van het kermis terrein achter de camping hebben we geen last gehad. Onze kinderen en wij hebben genoten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6Miekie07-08-2016

Redelijke camping maar niet voor herhaling vatbaar

Wij gaan al jaren naar campings van Yelloh Village, altijd goed maar deze viel toch tegen voor wat we gewend zijn van Yelloh en wat je betaald voor een caravan. Wij hadden een luxe cottage 4 bloemetjes nr 242 op het andere gedeelte van de drukke weg die je over moet steken. Caravan was redelijk viel tegen, gordijn moest je niet te hard dichttrekken anders kwam iedere keer de stok naar beneden met gordijn en al. Hadden 2 badkamers waarvan maar een gebruikt omdat de andere het water niet op temperatuur kon houden of heel heet of koud water. Vaatwasser droogt niet, weinig opbergruimte en glazen ook erg weinig aanwezig. Zwembad klein maar voor onze kinderen 1 en 3 jaar inprincipe voldoende alleen staat er op de site dat het verwarmd is maar dit is niet zo, water buitenbad is ijskoud waardoor onze zoon van 1 daar niet in kon, het water binnen was iets warmer maar nog redelijk aan de koude kant. Strand op 100 meter zeker pluspunt. Kermis zoals hieronder vaak genoemd hebben wij geen last van gehad denk omdat wij op het nieuwe gedeelte zaten. Speeltuin is ook niet al te groot en er ligt grind als ondergrond niet erg handig in een speeltuin. Wat ook zeker een grote plus is dat je zo een klein winkelstraatje in loopt waar diverse restaurantjes/winkeltjes zitten en een hele grote supermarkt wat erg handig is. Omgeving is wel heel mooi strand dichtbij, bos vlakbij en leuke stadjes. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad maar zullen niet terugkeren naar deze camping.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 5Marion05-08-2016

Nooit meer

De site doet vermoeden dat je midden in een natuurgebied zit, maar het lijkt meer op een plek in Zandvoort of op de pier van Scheveningen. Hoewel de omgeving wel degelijk mooi is en eengoed gebied om te wandelen of fietsen is de plek van de camping zelf enorm druk. Een drukke weg scheidt 2 delen van de camping. Bij de ingang van de camping direct op de hoek zijn diverse restaurants, toeristische winkeltjes, een grote supermarkt (dat is wel handig) en een permanente draaimolen/kermis. Aan de andere kant een circus/kermis die tot laat in de avond bezig is. het is een groot toeristisch gebeuren! leuk als je daar van houdt, maar het klopt totaal niet met hetgeen de site uitstraalt, die het heeft over de natuur en die heel uitgekiende foto's toont. Er waren 95% Fransen en ook een groot deel seizoensplaatsen, wat ook de sfeer bepaalt. Ik zou er nooit meer naar toe gaan. Het strand is idd dichtbij, maar behoorlijk druk. De vloed komt hoog en laat een smalle strook strand over. Op die smalle strook verzamelt zich al het toerisme van de hele streek daar, inclusief een fors aantal appartement gebouwen die direct aan het strand staan. Voor wie meer rust wil en wel van die streek wil genieten en bovendien veel mooiere standen zoekt raden wij Le Littoral aan.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 2Daphne28-07-2016

Vies, rommelig, onprofessioneel

Een krappe camping met anders dan de foto's doen vermoeden een klein zwembad en krappe speelfaciliteiten, alleen bestaande uit een pannaveldje en een klimtoestel. Kinderen kunnen niet zelf naar het zwembad vanwege de drukke weg waar hard gereden wordt. We kregen tot tweemaal toe vies beddengoed met haren en beestjes en een slechte behandeling toen we erover klaagden ("het is wél schoon", "nou kijk deze hoezen dan zelf maar na".) Geen parasollen op het kleine terrasje, het restaurant is een snackbar en als je een entrecote bestelt krijg je een ongezouten steak op een bord met en klont roomboter erop en verder niets! De kinderclub is alleen Franstalig. Camping ziet er rommelig uit, er lagen bijvoorbeeld nog oude frieten op de grond van de vorige bewoner, de plekjes zijn zanderig zonder mooie planten. Veel lawaai van de kermis naast de camping. Het strand is vlakbij dat is zeker een plus, maar het paadje ernaartoe ligt vol hondepoep. Ongelooflijk dat deze camping 4 sterren heeft.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Sandra 09-08-2015

Camping aan het strand

Camping bestaat uit 2 delen en wordt gescheiden door drukke weg. Alle faciliteiten bevinden zich aan 1 kant. kinderen kunnen echter niet zonder begeleiding oversteken. Stacaravans aan zee kant staan wel veel ruimer dan aan overkant. Binnen 5 minuten loop je via de duinen naar het strand. Vlakbij camping is een avondkermis die tot ongeveer 01.30 uur doorgaat. Veel overlast van gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Karin van Holland05-08-2015

Mooie camping dicht bij zee en leuk zwembad

Vriendelijke receptie, goed Engels. Leuk verwarmd zwembad met glijbanen en peuterbad. Strand 3 min lopen, zwembad 2 minuten lopen. Gezeten in stacarvan 238. Top! Mooi uitzicht over duinen via dakterras, grote veranda. Supermarkt, Bakker, pin 5 min lopen. Elke dag animatie. Op camping ook restaurantje/snacKbar. Mooi zandstrand. St Jean de Monts en st giles croix de vie leuke plaatsjes. Kermis geen last, alleen avond tot twaalf uur open. Merendeel Fransen en wat Nlers. Betaalde wifi in stacaravan voor 1 app 14 dagen 30 Euro. Kortom erg leuke camping met 2 kids van 9 en 12.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8krako02-05-2015

Goed verzorgde camping

Deze camping ligt dicht bij zee. Is schoon en het zwembad heerlijk warm. De plaatsen zijn groot. Bij de receptie word je zeer vriendelijk te woord gestaan, heb het vaak anders Gebruiken deze cp. Op doorreis naar het zuiden, maar je kunt hier ook zeker enkele dagen vertoeven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

1 tip over Camping Yelloh! Village La Pomme de Pin

• Sandra , 09-08-2015

Personeel in receptie en bar/restaurant is erg vriendelijk. Kidsclub begeleiders spreken alleen Frans en de kidsclub stelt niet zoveel voor. Belangrijk om te weten, in het zwembad zijn zwemshorts verboden.

4 vragen over Camping Yelloh! Village La Pomme de Pin

• Miranda nieuwenhuis, 11-03-2019

surfen

volgens de site van de camping kun je op 200 meter van de camping surf lessen volgen. Kan iemand mij vertellen of dit klopt ik kan het verder nergens terug vinden

• Anja , 10-08-2018

Honden

Weet iemand of er honden op het strand zijn toegestaan?

• Hanneke, 26-12-2013

Zwemshort

Hallo wie weet of je een zwemshort aan mag?

Camping Yelloh! Village La Pomme de Pin info

• Aantal sterrensterstersterster