Géén boekingskosten

Camping Sol A Gogo

FrankrijkPays de la LoireSt. Hilaire-de-Riez( Vendee)

5.7VoldoendeScore uit 65 reviews
  • 3.5Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

65 Reviews over Sol A Gogo

• 6RE25-08-2020

Kleine camping, weinig vertier

Camping is klein, weinig tot geen bomen voor schaduw. Zwembad is prima maar klein. Onze kinderen zijn 4 en 5 en hebben nog niet veel eisen. Voor oudere kinderen zou het middelmatig zijn. We misten een trapveldje waar je even een balletje kon trappen. Stacaravans staan dicht op elkaar waardoor er bij je plek geen ruimte voor is. Stacaravan zelf was prima in orde, netjes. Wij vonden er weinig te beleven misschien ook door het hele corona gebeuren. Wat wel erg leuk is dat het pal aan zee ligt, je loopt de duinen door en je bent op het strand. Wij zaten op een nogal gehorige plek, zijkant camping, grenzend aan andere camping, veel lawaai tot uur op half 11, met jonge kinderen niet heel handig.

• 5Staat v/h sanitair
  • 5Kim van der Veen08-08-2020

Mooie locatie, slechte sanitaire voorzieningen

Prima locatie, en entree ziet er mooi uit. Verder is er veel achterstallig onderhoud. Zwaar verouderd sanitair, de afwas plekken zijn heel erg verouderd. Er wordt amper schoongemaakt, en wc papier wat overigens buiten de toiletten hangt wordt niet regelmatig aangevuld. Het zwembad ziet er leuk uit, maar veel losse tegeltjes in het bad. Het personeel is wel vriendelijk. Maar voor ons geen 2e keer meer.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Esther21-07-2019

Leuke vakantie voor jong en oud

Deze camping is zeker.een aanrader zeker voor jonge kinderen ideaal wij waren met 2 tieners maar die heb zich goed vermaakt lekker chillen aan het zwembad en de.leuke dorpjes en marktjes bezocht de camping ziet er netjes uit en de caravan doe wij via Alfresco holidays was van.alle gemakken voorzien

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Dominique07-08-2018

Heerlijk direct aan zee

kleine camping direct aan zee. Wij hadden een vrij nieuwe caravan gekregen met uitzicht op de duinen. Zwembad leuk voor kids.niet te groot dus overzichtelijk en paar leuke glijbanen. Animatie alleen in Engels/Frans en beperkt

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Elianne31-07-2018

Strikt beleid

Camping geboekt, dag erna auto stuk, volledig bedrag wordt gewoon in rekening gebracht. Dus nooit op camping geweest. Kan dus niet zeggen goed of slecht, maar wel dat ze niet coulant omgaan met overmacht-situaties ☹️

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Fam van Vugt20-05-2017

Vakantie Engeland?

In augustus 2016 zijn in deze regio veel Engelsen, dat wisten wij, maar op de hele camping waren maar 4 Nederlandse auto's te vinden waardoor de kinderen (11 en 13 jr) geen vriendjes hadden. Misschien in juli wel? Wel mooi zwembad ( deels overdekt) met super glijbanen, gas-bbq bij caravan en super dicht bij het strand. Totale m2 caravanplaats is niet zo groot. Een vaste overkapping veranda is welkom ipv 1 parasol

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Jeroen20-08-2016

Nooit meer

Het enige plus punt vond ik het personeel dat was erg vriendelijk. De Camping voldoet niet echt aan de foto's in de brochure.

En mensen met honden kunnen deze camping beter mijden, over het gehele strand honden verboden ten alle tijde.

En dit staat nergens vermeld

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Frouktje19-08-2016

mooie camping

Mooi chalet..alles was netjes( alleen jammer dat er geen koffiezetapparaat was)..Veel engelsen op de camping maar dat vinden wij geen probleem.Dicht bij het strand waar altijd genoeg plek was.Restaurants en winkels in de buurt!Op de camping was er s avonds altijd wat te doen (voor de liefhebber)..Wij hebben het naar de zin gehad!

• 4Norbert May23-09-2014

Höchstens mittelmäßiger Platz

wir hatten ein gemietetes Mobilheim für 6 Personen. Innenauststattung und Platzangebot war gut. Aber: keine Bedachung über der Terrasse; keine anderweitige Beschattung. Das gilt aber für ca 90 % des Platzes. Bei schönem Wetter viel zu heiß; bei Regen kein Aufenthalt im Freien möglich. Internetanbindung gab es nur an der Bar, zu teuer und mit technischen Ausfällen. Für das Jahr 2014 nicht mehr akzeptabel. Die Lage zum Meer war hervorragend, habe ich an anderen Plätzen aber auch. Versorgung am Platz durch Bäcker, Supermarkt, Take-Away-Restaurant: alles aus einer Hand auf ca. 20m². Angebot war entsprechend nicht mal ausreichend. Wasseranlagen sehr gut: Rutschen, beheiztes Aussenbecken, überdachter Innenbereich mit Yaccuzzi. Zusammenfassend: erster und letzter Besuch auf diesem Platz.

• 3Eetgelegenheden
  • 9jb29-07-2014

Heerlijke zon, zee strand vakantie camping

Prachtige ligging meteen aan het strand van de Atlantische Oceaan. Grote verschillen met eb en vloed, dus iedere keer was de zee anders. Heerlijk omheind zwembad met 4 glijbanen. Overzichtelijk en netjes. Altijd voldoende stoelen/ligbedden. Leuke bar en kleine snackbar, betaalbaar en lekker. Erg vriendelijk personeel, meeste perfect engels sprekend. Veel Ieren en Britten op de camping. Vanuit de camping diverse restaurantjes te voet te bereiken. Met de auto leuke dorpjes te bezoeken in de omgeving. Veel te doen in de buurt van kermis tot dierentuin tot marktjes tot krabjes zoeken.

Camping Sol A Gogo info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar