Camping Sol A Gogo

7.5Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

7.5Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

63 reviews over Camping Sol A Gogo

• 9Esther21-07-2019

Leuke vakantie voor jong en oud

Deze camping is zeker.een aanrader zeker voor jonge kinderen ideaal wij waren met 2 tieners maar die heb zich goed vermaakt lekker chillen aan het zwembad en de.leuke dorpjes en marktjes bezocht de camping ziet er netjes uit en de caravan doe wij via Alfresco holidays was van.alle gemakken voorzien

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    8Dominique07-08-2018

Heerlijk direct aan zee

kleine camping direct aan zee. Wij hadden een vrij nieuwe caravan gekregen met uitzicht op de duinen. Zwembad leuk voor kids.niet te groot dus overzichtelijk en paar leuke glijbanen. Animatie alleen in Engels/Frans en beperkt

• 5Elianne31-07-2018

Strikt beleid

Camping geboekt, dag erna auto stuk, volledig bedrag wordt gewoon in rekening gebracht. Dus nooit op camping geweest. Kan dus niet zeggen goed of slecht, maar wel dat ze niet coulant omgaan met overmacht-situaties ☹️

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 2017
    8Fam van Vugt20-05-2017

Vakantie Engeland?

In augustus 2016 zijn in deze regio veel Engelsen, dat wisten wij, maar op de hele camping waren maar 4 Nederlandse auto's te vinden waardoor de kinderen (11 en 13 jr) geen vriendjes hadden. Misschien in juli wel? Wel mooi zwembad ( deels overdekt) met super glijbanen, gas-bbq bij caravan en super dicht bij het strand. Totale m2 caravanplaats is niet zo groot. Een vaste overkapping veranda is welkom ipv 1 parasol

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

6Jeroen20-08-2016

Nooit meer

Het enige plus punt vond ik het personeel dat was erg vriendelijk. De Camping voldoet niet echt aan de foto's in de brochure.

En mensen met honden kunnen deze camping beter mijden, over het gehele strand honden verboden ten alle tijde.

En dit staat nergens vermeld

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Frouktje19-08-2016

mooie camping

Mooi chalet..alles was netjes( alleen jammer dat er geen koffiezetapparaat was)..Veel engelsen op de camping maar dat vinden wij geen probleem.Dicht bij het strand waar altijd genoeg plek was.Restaurants en winkels in de buurt!Op de camping was er s avonds altijd wat te doen (voor de liefhebber)..Wij hebben het naar de zin gehad!

• 9jb29-07-2014

Heerlijke zon, zee strand vakantie camping

Prachtige ligging meteen aan het strand van de Atlantische Oceaan. Grote verschillen met eb en vloed, dus iedere keer was de zee anders. Heerlijk omheind zwembad met 4 glijbanen. Overzichtelijk en netjes. Altijd voldoende stoelen/ligbedden. Leuke bar en kleine snackbar, betaalbaar en lekker. Erg vriendelijk personeel, meeste perfect engels sprekend. Veel Ieren en Britten op de camping. Vanuit de camping diverse restaurantjes te voet te bereiken. Met de auto leuke dorpjes te bezoeken in de omgeving. Veel te doen in de buurt van kermis tot dierentuin tot marktjes tot krabjes zoeken.

• 6Fam Wijtman12-09-2012

mooie ligging!!

Afgelopen augustus (2012) twee weken geboekt bij Sol a Gogo. Allereerst is de ligging fantastisch in onze stacaravan kon je schelpjes in de branding van zee horen. Heerlijk dicht bij het strand!! Maar, en dat was voor ons de dikste min..... Het park is niet geschikt voor hele kleine kinderen, door de hele krappe plaatsen en het toestaan van auto's op de camping. Onze kinderen zijn 4 en 2 jaar oud, deze konden niet vrij spelen bij de stacaravan, doordat je totaal geen zicht hebt op de kinderen. We hadden de fietsen mee van de kinderen maar alleen de oudste kon zich heeeeel voorzichtig vermaken met de fiets. Je hield je hart vast door de vele auto;s die zich de hele dag door over de camping verplaatsten, door de hele krappe plaatsen was er totaal geen veilig zicht voor auto's. Dit viel ons heel erg tegen. Al zouden de kinderen ouder zijn geweest hadden we een hele andere vakantie gehad. Ik denk dat de camping meer geschikt is voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar.

• 7Jacco Bakker05-08-2012

Plezierige camping

Wij hadden deze camping geboekt via touroperator een fijne organisatie waar wij al enkele jaren gebruik van maken. Door wat tegenslag op de heenreis was het voor ons pas mogelijk om 's nachts te arriveren, wat geen enkel probleem opleverde. Een telefoontje naar de touroperator receptie (Jack) was voldoende en een uiterst vriendelijke nachtwaker ontving ons en begeleide ons naar de stacaravan.In vergelijking tot eerdere ervaringen was deze caravan enigszins gedateerd. En hoe moeilijk is het om knappe matrassen in deze caravans te plaatsen, zelfs de kinderen hadden er last van. Voor de rest voldeed de caravan wel. De camping is prima, vriendelijk personeel, echter voor kinderen van rond de 13 is er weinig vertier. Het strand op steenworp afstand is perfect, supermarkten ruim aanwezig.Het weer was wisselvallig in onze periode, gemiddeld goed. Samengevat scoorde deze vakantie op Sol a Go Go een voldoende, volgend jaar wel op zoek naar een camping die geschikter is voor kids van 14.

• 8Nathalie28-07-2012

super vakantie met kleine kindjes

juist naar Sol à Gogo geweest met 2 kindjes van 4,5 en 2,5 jaar oud. Rustige camping, zeer proper, vriendelijk personeel. Aan te raden voor jonge gezinnen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

4 tips over Camping Sol A Gogo

• Fam Wijtman, 12-09-2012

Ga hier alleen heen als je kinderen tussen de 6 en 12 jaar oud zijn. En als je het niet erg vindt tussen alleen maar Engelsen te zitten...

• t.hagenstein4, 27-06-2012

Er is in de buurt genoeg te doen, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. De dierentuin/safaripark is ongeveer 50 minuten rijden, maar schijnt echt een aanrader te zijn.

• jb, 29-07-2014

Er zijn diverse leuke dorpjes in de omgeving. Leuk om s'avonds te bezoeken is Saint Gilles Croix de Vie. Leuke kermis en avondmarktje. Op een paar kilometer van de camping is een grote kermis met gave attracties voor kinderen vanaf 8 jaar. Lekker en betaalbaar eten kun je in Saint Jean de Monts.

7 vragen over Camping Sol A Gogo

• mehu0307, 25-02-2015

Eigen caravan staanplaatsen: kan nérgens een foto.

ergens bij het zwembad kun je met de eigen caravan op deze camping staan iemand ervaring mee? iemand fotos ervan? dank je wel!

• Yvonne, 07-03-2014

Weet iemand wat voor zwembroek de mannen aan mogen

Hallo Ik wil graag op vakantie in frankrijk, nu wil mijn man niet naar frankrijk ivm de strakke zwembroeken. Weet iemand een camping waar je zwemshorts aan mag?

jb, 29-07-2014

camping le Sol a Gogo in St Hillaire de Riez Vendee

• viermusketiers, 15-01-2012

hond op strand

Wie weet of er een (klein) hondje(aangelijnd) op het strand mag?Heb al gelezen dat er tussen 11.00 en 19.00 geen honden mogen, maar mischien weet iemand of het wel op een stuk onbewaakt strand mag.

Pebbles, 19-05-2013

Hoi, deze zomer zou ik graag naar Brunelles of Zagarella gaan. Ivm het zwembad voor de kids en bos en strand voor de hond. Maar, mag de hond in het bos en op het strand en mag hij daar ook los lopen?

viermusketiers, 05-05-2013

hai,nee wij zijn wel naar deze streek geweest maar niet naar deze camping,wij zijn naar Les Brunelles geweest,en daar mocht je op sommige stukken op het strand met een hond,maar ook in frankrijk wordt het al steeds moeilijker met een hond het strand op te gaan.Wij zijn ook een keer naar Les Dunes geweest,ook met hondje,en dat ging perfekt.Succes met zoeken

Ellen, 04-05-2013

Hoi Ben je nog in deze streek geweest. Willen dit jaar in juli met kinderen en hond naar St hilair rieze en zijn benieuwd of de hond op het strand mag.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig