Camping Sol A Gogo

6.5Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

6.5Voldoende

• 6.5Eetgelegenheden
  • 4.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

65 reviews over Camping Sol A Gogo

• 6RE25-08-2020

Kleine camping, weinig vertier

Camping is klein, weinig tot geen bomen voor schaduw. Zwembad is prima maar klein. Onze kinderen zijn 4 en 5 en hebben nog niet veel eisen. Voor oudere kinderen zou het middelmatig zijn. We misten een trapveldje waar je even een balletje kon trappen. Stacaravans staan dicht op elkaar waardoor er bij je plek geen ruimte voor is. Stacaravan zelf was prima in orde, netjes. Wij vonden er weinig te beleven misschien ook door het hele corona gebeuren. Wat wel erg leuk is dat het pal aan zee ligt, je loopt de duinen door en je bent op het strand. Wij zaten op een nogal gehorige plek, zijkant camping, grenzend aan andere camping, veel lawaai tot uur op half 11, met jonge kinderen niet heel handig.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 5Kim van der Veen08-08-2020

Mooie locatie, slechte sanitaire voorzieningen

Prima locatie, en entree ziet er mooi uit. Verder is er veel achterstallig onderhoud. Zwaar verouderd sanitair, de afwas plekken zijn heel erg verouderd. Er wordt amper schoongemaakt, en wc papier wat overigens buiten de toiletten hangt wordt niet regelmatig aangevuld. Het zwembad ziet er leuk uit, maar veel losse tegeltjes in het bad. Het personeel is wel vriendelijk. Maar voor ons geen 2e keer meer.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Esther21-07-2019

Leuke vakantie voor jong en oud

Deze camping is zeker.een aanrader zeker voor jonge kinderen ideaal wij waren met 2 tieners maar die heb zich goed vermaakt lekker chillen aan het zwembad en de.leuke dorpjes en marktjes bezocht de camping ziet er netjes uit en de caravan doe wij via Alfresco holidays was van.alle gemakken voorzien

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Dominique07-08-2018

Heerlijk direct aan zee

kleine camping direct aan zee. Wij hadden een vrij nieuwe caravan gekregen met uitzicht op de duinen. Zwembad leuk voor kids.niet te groot dus overzichtelijk en paar leuke glijbanen. Animatie alleen in Engels/Frans en beperkt

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Elianne31-07-2018

Strikt beleid

Camping geboekt, dag erna auto stuk, volledig bedrag wordt gewoon in rekening gebracht. Dus nooit op camping geweest. Kan dus niet zeggen goed of slecht, maar wel dat ze niet coulant omgaan met overmacht-situaties ☹️

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Fam van Vugt20-05-2017

Vakantie Engeland?

In augustus 2016 zijn in deze regio veel Engelsen, dat wisten wij, maar op de hele camping waren maar 4 Nederlandse auto's te vinden waardoor de kinderen (11 en 13 jr) geen vriendjes hadden. Misschien in juli wel? Wel mooi zwembad ( deels overdekt) met super glijbanen, gas-bbq bij caravan en super dicht bij het strand. Totale m2 caravanplaats is niet zo groot. Een vaste overkapping veranda is welkom ipv 1 parasol

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6Jeroen20-08-2016

Nooit meer

Het enige plus punt vond ik het personeel dat was erg vriendelijk. De Camping voldoet niet echt aan de foto's in de brochure.

En mensen met honden kunnen deze camping beter mijden, over het gehele strand honden verboden ten alle tijde.

En dit staat nergens vermeld

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Frouktje19-08-2016

mooie camping

Mooi chalet..alles was netjes( alleen jammer dat er geen koffiezetapparaat was)..Veel engelsen op de camping maar dat vinden wij geen probleem.Dicht bij het strand waar altijd genoeg plek was.Restaurants en winkels in de buurt!Op de camping was er s avonds altijd wat te doen (voor de liefhebber)..Wij hebben het naar de zin gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9jb29-07-2014

Heerlijke zon, zee strand vakantie camping

Prachtige ligging meteen aan het strand van de Atlantische Oceaan. Grote verschillen met eb en vloed, dus iedere keer was de zee anders. Heerlijk omheind zwembad met 4 glijbanen. Overzichtelijk en netjes. Altijd voldoende stoelen/ligbedden. Leuke bar en kleine snackbar, betaalbaar en lekker. Erg vriendelijk personeel, meeste perfect engels sprekend. Veel Ieren en Britten op de camping. Vanuit de camping diverse restaurantjes te voet te bereiken. Met de auto leuke dorpjes te bezoeken in de omgeving. Veel te doen in de buurt van kermis tot dierentuin tot marktjes tot krabjes zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Fam Wijtman12-09-2012

mooie ligging!!

Afgelopen augustus (2012) twee weken geboekt bij Sol a Gogo. Allereerst is de ligging fantastisch in onze stacaravan kon je schelpjes in de branding van zee horen. Heerlijk dicht bij het strand!! Maar, en dat was voor ons de dikste min..... Het park is niet geschikt voor hele kleine kinderen, door de hele krappe plaatsen en het toestaan van auto's op de camping. Onze kinderen zijn 4 en 2 jaar oud, deze konden niet vrij spelen bij de stacaravan, doordat je totaal geen zicht hebt op de kinderen. We hadden de fietsen mee van de kinderen maar alleen de oudste kon zich heeeeel voorzichtig vermaken met de fiets. Je hield je hart vast door de vele auto;s die zich de hele dag door over de camping verplaatsten, door de hele krappe plaatsen was er totaal geen veilig zicht voor auto's. Dit viel ons heel erg tegen. Al zouden de kinderen ouder zijn geweest hadden we een hele andere vakantie gehad. Ik denk dat de camping meer geschikt is voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012