Camping Riez a la Vie ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Van Baaren

Overvolle camping met kleine plekken

Van Baaren,
16-8-2009

Camping waar eigenlijk alleen maar Fransen zitten met allemaal een auto voor de tent/caravan. Met 238 plaatsen erg vol en druk. De campingplaatsen zijn klein ca. 20-25 m2. Wij hadden een Chalet Evasion gehuurd, maar viel nogal tegen. Stond onder de bomen, geen zon, kleine bedden (1x 1persoonsbed, 1x twijfelaar (120cm) en 1x 2persoonsbed (140cm) met pluizige dekens, keuken waar nog geen 2 pannen naast elkaar op het kooktoestel pasten. Er wordt wel elke dag animatie georganiseerd, maar omdat er alleen maar Franse kinderen waren wilden onze kinderen hier niet aan mee doen. Beter een paar tientjes meer uitgeven en huur een mobile home of zoek een andere camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009