Camping Riez a la Vie

Camping Riez a la Vie
8,2

1 review over Camping Riez a la Vie in het Nederlands

Met jonge kinderen

Overvolle camping met kleine plekken

Van Baaren
16-8-2009

Camping waar eigenlijk alleen maar Fransen zitten met allemaal een auto voor de tent/caravan. Met 238 plaatsen erg vol en druk. De campingplaatsen zijn klein ca. 20-25 m2. Wij hadden een Chalet Evasion gehuurd, maar viel nogal tegen. Stond onder de bomen, geen zon, kleine bedden (1x 1persoonsbed, 1x twijfelaar (120cm) en 1x 2persoonsbed (140cm) met pluizige dekens, keuken waar nog geen 2 pannen naast elkaar op het kooktoestel pasten. Er wordt wel elke dag animatie georganiseerd, maar omdat er alleen maar Franse kinderen waren wilden onze kinderen hier niet aan mee doen. Beter een paar tientjes meer uitgeven en huur een mobile home of zoek een andere camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riez a la Vie in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riez a la Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.