Camping Résidence Odalys L'Etang de Besse

Camping Résidence Odalys L'Etang de Besse
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Odalys L'Etang de Besse voor je op een rij gezet:

5 reviews over Camping Résidence Odalys L'Etang de Besse in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Rustig park in groene omgeving

mikkies
30-12-2012

Herfstvakantie, misschien nog een beetje bezetting op het park, wetende dat restaurant e.d. gesloten was? Helaas blijkbaar geen vak. voor Fransen, als enige Ned. tussen slechts énkele andere (vaste?) bewoners.

De 6-pers. mobilhome zag er erg netjes uit (bijna nieuw?), alles voldoende aanwezig met 3 slpkamer(tje)s én gelukkig een electr. kacheltje die we hard nodig hadden gezien het weer (koud en nat). De binnenruimte was zeer beperkt, zeker bij slechter weer, maar daarvoor wel een ruim buitenterras met volop ruimte, dus bij zomerweer zéker voldoende ruimte.

Afstand naar strand was ca. een half uurtje lopen. Boodschappen doen in St. Hilaire de Riez met volop grote supermarkten.

Het nabij gelegen St. Jean de Monts heeft een modern aangelegde boulevard met breed zandstrand en heel veel uitgaansgelegenheden (zomers), St. Hilaire de Riez is veel authentieker met een ruig rotsenstrand waar de golven binnenbeuken, zéér imposant en dit móet je zowel bij hoog- als laagwater bezoeken.

Mooie plek in de Vendee

Nico
    19-7-2011

Zijn hier als enige Nederlanders 13 nachten geweest in een stacaravan. Goede camping, behulpzaam personeel en inderdaad niet alle medewerkers kunnen Engels.

Zwembadwater binnen bijna net zo warm als buiten. Tijdens ons verblijf rond de 28 graden beide.

Aanrader tegenover de camping "Feel Forrest" oftewel survivallen en abseilen tussen de bomen op verschillende hoogten vanaf 6 jaar.

Voor de hardlopers en fietsers zijn er vele mogelijkheden. In ca 10-15 minuten loop je hard naar de kust.

Oceaanwater relatief koud. Beetje vergelijkbaar met Waddeneilandklimaat o.i.

Andere aanraders: op ca. 30 minuten rijden Normoutier en de weg "Le Gois" volgen. Deze staat de helft van de tijd droog bij eb en bij vloed is er een watermassa van circa 3-4 meter.

Kasteel Apremont op ca 30 minuten rijden: waterfietsen in de slotgracht, soort schatzoeken voor de kinderen in het kasteel en daarbij gratis entree in de watertoren. Nederlandse info zelfs aanwezig!

Erg leuk al met al met zo nu en dan een buitje..

leuk

Gelderblom
    14-8-2010

Mooie stacaravan met heerlijke veranda bij de stacaravan voor 6 tot 8 personen. De andere stacaravans hadden dat niet. Heet 6 tot 8 personen maar voor 8 is het echt veel te klein. De vloer kraakte erg wat vooral met slapende kinderen vervelend is. Nadat twee personen hadden gedoucht was het warme water op.

Er is weinig te doen voor kinderen, animatie is in het Frans. Zwembad is leuk!

We hebben ook fantastische weer gehad.

2005

Verzorgt en mooi aangelegd park

gurbo
      30-10-2005

Verzorgt en mooi aangelegd park. vriendelijke receptie en een erg fijn overdekt zwembad. Goede prijs-kwaliteit.

2004

Zeer onriendelijk receptie personeel

R de Jong
        7-1-2004

Zeer onriendelijk receptie personeel.

Engels sprekende receptioniste is niet verstaanbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Résidence Odalys L'Etang de Besse in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Résidence Odalys L'Etang de Besse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Résidence Odalys L'Etang de Besse scoort een 6.79 uit 10 op basis van 9 reviews.