Appartement Les Mas de St Hilaire

7.5Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

7.5Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Mas de St Hilaire voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

17 reviews over Appartement Les Mas de St Hilaire

• 6Esther09-08-2016

Rustig park, slecht ingericht huisje

Het park ziet er leuk uit, huisjes aan de buitenkant ook, maar de inboedel, met name de meubels ( dit zal waarschijnlijk per huisje verschillen ) zijn in slechte staat. De bank met name was te vies om op te zitten, de matrassen te sneu voor woorden en het tuinmeubilair plastic met scheuren. Echt schoon was het ook niet en de slaapkamer boven stonk naar rook. Het zwembad is prima, wanneer dit echter sluit ( 8 uur ) is het met alles ( inclusief receptie en wifi verbinding ) gedaan. Niet meer van deze tijd. Het strand is mooi, maar verwacht geen gezellige strandtent. In de direkte omgeving goedkoop ( vergane glorie ) vertier ( circus, kermis etc. ) Voor de wat betere plaatsen/ dorpen moeten er wat kilometers afgelegd worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Ton Stupers12-08-2015

Prachtige vakantiedorpje.

Eenvoudig ingericht huisje op privé park met zwembad. Op 500 meter van strand in drukke toeristische omgeving met veel bezienswaardigheden en activiteiten. Klantvriendelijke receptie, Engels en Frans sprekend. Brood is er te bestellen. 's Nachts erg stil in resort.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Van den Berg09-08-2014

Wat een mooi park met complete huisjes!

Wij hadden huisje nr.31. Vlakbij het zwembad, heerlijk terras, inrichting zo compleet, alles was superschoon, leuke mooie badkamer en toilet, werkelijk niets op aan te merken, Zwembad is heerlijk, eigenlijk altijd wel ligstoel vrij, wordt elke ochtend goed schoon gemaakt. Personeel vd receptie zeer vriendelijk en schakelen moeiteloos over op Engels als Frans niet lukt. Hooguit 10 minuten lopen naar het strand via een bos, erg leuk. Centrum met restaurantjes is minuut of 20 lopen en vonden wij sfeerloos. Je gaat daar niet luxe uit eten. Er is een megakermis halverwege ri. centrum, een circus, activiteiten genoeg 's avonds maar neem wel dikke portemonnee mee. Qua uitstapjes in de omgeving vonden wij het beetje tegenvallen. Het klimbos Le Grand Defi is geweldig, de velorail moet je reserveren anders geen plek. Wifi alleen in de buurt van de receptie tot 20 uur Onze kinderen zijn 10 en 15 jaar. Als het zwembad sluit is er op het park niets meer te doen, maar zij vonden dit niet erg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Stel18-06-2013

Aanvullingen op reisbrochure

Er is wel WIFI, nl nabij de receptive, daar kosteloos een inlogcode te verkrijgen. Het zwembad was open op 08-06-2012 De inrichting van de huisjes kunnen verschillen. Het huisje was wij hadden was behoorlijk complete. Echter een zeer groot nadeel, het bed was slechts 1,90m lang. Voor ons een zeer groot minpunt. Verder was de bezetting in het park zeer lag, Het leefde eigenlijk niet.

Gereisd met partner in juni 2013

• 4Geert Verdonck20-08-2012

Slecht onderhouden.

Positief: - Vriendelijk personeel, dichtbij het strand en rustig.

Negatief: - Er was nauwelijk gekuist. (etensresten op de bakplaat, overal zand, sigattenpeuken in de tuin,...) - De huisraad was ontbrekend of kapot (2 kapotte parasols, tot de draad versleten tuinmeubilair , 1/4 van de keukeninventaris ontbrak en werd nooit aangevuld,...) - Neem GEEN babypakket. (Versleten reisbedjes ZONDER matras en hele vuile inderstoelen.) - Het zwembad was 3 dagen gesloten omdat er fecaliën (stront dus) in waren gevonden.

Samenvatting: te duur voor wat het is en vreselijk slecht onderhouden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8fam boussier11-07-2010

Heel leuk domein met alle comfort

We zijn net terug na een weekje in het park en we zouden het direct aanraden. We verbleven er met onze 3 zonen. Er is inderdaad geen speelpleintje maar het zwembad is voldoende ruim, het park is groot genoeg om er "verstoppertje" te spelen en de jacht op de vele hagedissen in het park was fantastisch (toch voor onze kinderen)! Het weer was perfect enkel 's avonds was er nogal veel wind om op het terras te blijven.Het strand is vlakbij en er zijn voldoende te doen voor mensen die liever niet te lang op het strand blijven. Puy de Fou is een aanrader dan moet je wel anderhalf uur rijden, maar het is de moeite!! Nadelen heeft het park natuurlijk ook, we mochten pas om 17u in ons huisje en om 10u (de week erop) moest je er terug uit...zo verlies je natuurlijk een dag. Het tuinmeubelair was van ons huisje ondermaats, maar dat was toeval, de andere huisjes hadden een schitterend tuinset. De 20€ extra voor de elektriciteit en de 35€ voor de televisie waren teveel en zeker niet nodig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8MB18-09-2009

Prachtig huisje en strand op loopafstand

Park met ca 70 huisjes van franse en engelse eigenaren. We zijn vaker in huisjes in deze streek geweest, en waren verbaasd te zien hoe ruim, licht en goed ingericht deze was, prachtig. We hadden de 3 kamerwoning genomen en de kinderen hadden een hele eigen etage met eigen badkamer, eigen toilet een vide met een bank+salontafel (ideaal voor computerspelletjes) en een eigen slaapkamer met balkon. Beneden nog een slaapkamer, badkamer en toilet en een open keuken-woonkamer. Ruim terras met een muurtje erom (fijn als je kinderen nog klein zijn). Lekker verwarmd zwembad. Inderdaad geen speelveldje, wel een boel steegjes waarin je perfect verstoppertje kunt spelen, ook jeu de boules gaat prima. Voor het strand steek je de weg over en langs een bospad ben je binnen 10 minuten op het strand, relatief een rustig stuk strand. Wil je liever met de auto ben je in mum van tijd op het strand van St jean-de-monts.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Knevel26-08-2009

Gezellig

Wij hebben met z'n tweeen twee weken op het park gezeten. De receptie was zeer netjes en goed. Omgeving erg mooi. Vooral het strand. Het huisje was erg netjes en een lekkere ruimte (terras) om op te zitten. Het strand was ook erg mooi en schoon. Onze voorkeur gaat uit naar een lekker rustige vakantie. Daar is dit park ideaal voor. Overige pluspunten zijn: Mooie huisje, bijna geen insecten, supermarkt en bakker in de buurt. Zeker een aanrader om nog een keer naar toe te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Roma199618-08-2009

Met een beetje mazzel..

We ons prima vermaakt. Huisje prima, nu hadden ontzettend veel mazzel met dit exemplaar. Alles was aanwezig t/m een vaatwasser. En gelukkig schoon. Vriendelijke receptie. Wat al eerder is genoemd dat het niet echt een park is voor kinderen. Weinig tot geen speelruimte. Eigenlijk alleen een zwembad. Gelukkig is het strand op loopafstand. Omgeving is mooi maar niet bijzonder.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 5fam. Boeij13-08-2009

geen aanrader!

Wij - gezin met kids 6 en 7 - zijn hier een week geweest, maar komen er nooit weer. Ongezellig park. Huisjes van voornamelijk britten. Ons huisje was een echte plakboel en slecht schoongemaakt. De borg hebben we ook niet betaald. Een dag later is de boel enigzins nog schoongemaakt, maar tja... De tuin - klein terras en strandzand - was (net als bij de buren) overwoekerd door onkruid. Ook dat is trouwens wel netjes schoongemaakt.

Speelvoorzieningen zijn er niet en de looppaden op het park zijn van een soort grind, dat je de gehele week nog voelt tussen de lakens! Geen stofzuiger en andere schoonmaakmiddelen.

Gelukkig hadden we mooi weer en een week lang kunnen genieten aan het strand. Winkeltjes (bakker) wel vlakbij (5 min lopen ) evenals het strand (10min lopen) Meer positiefs weten we niet te benoemen, sorry!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

1 tip over Appartement Les Mas de St Hilaire

• Stel, 18-06-2013

Er is veel te bezichtigen in de Vendee, echter in juni zijn de openingstijden vaak pas vanaf 14:30 uur. Zeer lage bezetting over de gehele vendee.

1 vraag over Appartement Les Mas de St Hilaire

• Deboeck Sien, 23-02-2010

Welk huisje is aan te raden

Wie weet welk huisje (type 200) in Les Mas de St Hilaire aan te raden is qua inrichting en netheid voor een verblijf met twee personen van 57 jaar in september 2010? Blijkbaar zijn er veel verschillen in de accomadaties van zeer "basic" en vuil of overwoekerd , tot zeer uitgebreid en zeer confortabel ingericht. Zou nuttig zijn voor ons om bij de reservatie te kunnen vermelden welk nr van huisje onze voorkeur heeft!

Van den Berg, 09-08-2014

Nr 31 is heel compleet en keurig. prima ligging, niets op aan te merken