Camping Les Ecureuils St. Hilaire de Riezsterstersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

8.4Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ecureuils St. Hilaire de Riez voor je op een rij gezet:

64 reviews over Camping Les Ecureuils St. Hilaire de Riez

• 8Van Dijk26-08-2019

Aanrader!

Een hele leuke gemoedelijke camping. De caravan was ok en schoon. Camping personeel vriendelijk, genoeg te doen in de mooie omgeving , de camping ligt aan het strand maar onze kids wilden eigenlijk gewoon iedere dag naar het (vernieuwde) zwembad. We hebben hier een top vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Tom16-08-2019

Heel mooi zwembad maar is meer voor kinderen t/m 10 jaar Ideaal strand zo dichtbij. De mobile homes hebben weinig privacy Camping is klein en overzichtelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9D.28-07-2019

Heerlijk

Zwembad was écht heerlijk en schoon, ook geschikt voor iets oudere kinderen. De camping is gemoedelijk en (gelukkig) niet te groot. Onze stacaravan was voldoende, maar ook niet meer dan dat.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Rademaker15-07-2019

Super, we zouden zo weer terug willen!

Mooie stacaravan, fijne kleinschalige camping met een zwembad wat net helemaal vernieuwd was.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Dirk Maes07-07-2019

Fantastische camping voor een gezinsvakantie

Alles heel proper en verzorgd. Een super zwembad en speelgelegenheid binnen en buiten. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom alles is aanwezig voor een aangename vakantie als ook de zon van de partij is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Ruud06-07-2019

In een woord fantastich

Dat ze een geweldige camping geboekt hebben met een spiksplinternieuw zwembad.Goede verzorging door het vriendelijke personeel

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Familie Veltman- van der Zwaag03-07-2019

Mooie camping in gezellige omgeving!

Wij verbleven een kleine week in een mobile home van een touroperator op deze camping. De camping ligt zeer dicht bij het strand, je steekt een kleine weg over, loopt een stukje en dan ben je er. Een prachtig groot strand waar je lang kunt wandelen. Het zwembad bij de camping is net nieuw en voor zowel groot als klein erg leuk en ook heel schoon en netjes, tevens is er een binnenbad aanwezig. Op de camping is een kleine bar, waar toen wij er waren een bandje speelde. Heel gezellig. Er is ook een camping winkeltje waar je kleine boodschappen kunt doen en bijv. broodjes kunt bestellen. De pizzeria die bij de camping zit is een echte aanrader, lekker eten voor een leuke prijs. De camping is niet zo groot, prima te overzien en erg leuk voor alle leeftijden. Via de touroperator is er animatie voor de kleinere kids. De touroperator ontving ons zeer gastvrij en de accommodatie was super! Het personeel van de touroperator was zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    7DVE01-08-2018

Prima camping om eenmalig naar toe te gaan

Prima vakantie gehad. Schone caravan. Leuke camping voor kinderen, je zit ook zo bij het strand. Groot nadeel zwembad: ook hier handoek leggers, die daarna gaan ontbijten e.d. Ondanks de borden, wordt hier niks aan gedaan. Er is daar geen toezicht op..

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Anique31-07-2018

Heerlijke vakantie

Nette camping, schone toiletten. In de buurt veel te doen, binnen het uur. Drukke toeristische omgeving. Leuke eettentjes. Stadjes zijn gezellig. Heel fijn was afwisseling strand en zwembad. Het enige nadeel zijn de mensen die bij opening zwembad al een ligbed claimen en de hele dag niet ziet. Wij huurden bij een touroperator en zij waren erg behulpzaam en vriendelijk. De normale staanplaatsen zijn heel erg ruim. (Grote caravan, voortent, bijzetten en auto passen makkelijk) Deze camping is vooral aan te bevelen met jongere kinderen, onze zonen hebben het naar hun zin gehad, maar weinig leeftijdsgenoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Ronny Hermans07-07-2018

Voor herhaling vatbaar aan de lastminute prijs

Alles was proper en functioneel werkend. Caravan was aan renovatie toe. Bed was niet goed, de plank boog door. Winkel had te weinig, juni is nog laagseizoen en daarom ook geen brood voor 8.30u . Zwembad zowel binnen als buiten was super

Gereisd met partner in juni 2018

5 tips over Camping Les Ecureuils St. Hilaire de Riez

• Babs , 16-06-2014

Op ongeveer een uur rijden zit een leuke dierentuin, met dolfijnenshow.

• Laura van Tol, 22-08-2013

Zo'n 30 kilometer naar beneden zijn de stranden mooier. Wij zijn naar sable dóllone gereden en dat was een leuke badplaats en een heerlijk strand.

• charlottedegenkamp, 12-08-2013

Eten bij Cafe de la Plage in Sion de l'Ocean, ongeveer 1 uur lopen via het strand, top uitzicht met een weergaloze zonsondergang bij het dessert!

1 vraag over Camping Les Ecureuils St. Hilaire de Riez

• Fam. Wind, 29-06-2014

Is er Wifi op de camping en wat zijn de kosten.

Christian ter Braack, 24-06-2015

Ja er is wifi, 2 euro per half uur.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • MobilehomesAanwezig