Camping Le Clos des Pins

Camping Le Clos des Pins
7,9

3 tips over Camping Le Clos des Pins

petra, 9-12-2012

Doe de boodschappen in de HyperU (10 minuten rijden richting Saint Hilaire de Riez) Daar kun je in het restaurant ook lekker en goedkoop eten.

Ga ook eens naar het strand van Sint Jean de Monts, leuke boulevard met veel eettentjes.

Als je de strandweg (Av de la Pege) afgaat richting St Jean de Monts, kom je bij een klein boulevardje met veel eettenten en een SuperU (supermarkt). Rijd je verder, dan kom je bij een waterpretpark en 's avonds een kermis.

carla, 12-8-2012
Bezoek Puy Du Fou, dit is een zeer geweldig spektakelpark.
christof, 8-7-2012

Het strand van Sion sur Ocean ( deel van St Hilair) bevat mooie riffen en rotsen die bij eb zichtbaar worden. Bij vloed is het amper te geloven wat er onder de zeespiegel leeft. Het een heel amusante bedoeling daar krabbetjes en andere zeedieren te vangen. Verder naar het zuiden zijn er grotere rotsen en grotten, heel avontuurlijke om er te wandelen!

Natuurlijk zijn er ook de plaatselijke marktjes waar je bv aan spotprijzen verse oesters kan kopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos des Pins voor je op een rij gezet:

Suncamp Holidays
Suncamp Holidays