Camping Le Biches

7.5Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

7.5Goed

497 reviews over Camping Le Biches

• 2019
    7Jacco11-08-2019

Voor een kampeerder is het geen 5 sterrencamping

Afwaswater vele malen niet warm. Douches vaak ook niet warm genoeg, niet qua warmte te verstellen en een waterballet in het gangpad ( hier misten putjes). Het toiletgebouw stonk altijd naar urine, bah. Dat hoeft anno 2019 toch echt niet meer.

Te weinig elektriciteit aansluitingen bij de tent en van inferieure kwaliteit.

De receptie ging pas om 9.00 uur open. En dat op een wisseldag, zaterdags! onvoorstelbaar voor een 5 sterrencamping in het hoogseizoen. Zodoende konden wij onze token voor de slagboom niet inleveren en hebben we onze borg niet teruggehad. Campingwinkel had heerlijk brood, overige boodschappen waren wel erg prijzig.

Verder waren de tenten helaas wel erg in de minderheid. Dit hadden wij niet verwacht. Geeft toch een ander sfeertje dan verwacht. We hadden wel een mooie plek. De nachten waren rustig. De ligging van de camping was mooi. Het fietspad naar de camping toe, is echt aan een flinke opknapbeurt toe: gevaarlijke hobbels!! De omgeving biedt veel vermaak.

Het zwembad was lekker warm.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2019

• 8Cindy05-08-2019

Super gezellige vakantie!!

Hele gezellige vakantie op een rustige kindvriendelijke camping. Ruime plaatsen en schaduw. Leuk bad en vriendelijke, behulpzame mensen bij de receptie.

• 7Eetgelegenheden

Marion à la réception Camping Les Biches, GERANT, 20-08-2019

Dear Madam,

We are very happy to discover that you have had a wonderful holiday with us! Our family campsite, located in the shade of a vast pine forest, is indeed ideal for children with its aquatic area and its many activities and entertainments. Thank you for your kind feedback on our teams, your word has been passed on to each of our members. Maybe we'll see you next year for another holiday in France on the Vendée coast?

Marion at the reception desk Camping Les Biches 02 51 54 38 82

Gereisd in augustus 2019

• 9van Eekelen01-08-2019

Leuke camping op goede locatie!

Een erg leuke camping op een goede locatie. Mobil homes / camping plekken gelegen tussen de bomen, erg schaduwrijk. Leuk zwembad, winkeltje, bar en restaurant. Vriendelijk personeel. In de buurt veel mooie stranden en andere activiteiten. Bezetting camping 80% frans / 10% nederlands / 10% engels

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8René26-08-2018

Leuke en gezellige camping

Een fijne en gezellige camping. De stacaravans zijn uitgerust met een BBQ, wat een prettige extra service is. In de omgeving is voldoende te beleven en het strand is op korte afstand. Op een uurtje rijden is het waterpark OGliss en het park Indian Forest, die absoluut een aanrader zijn.

• 8Francoise17-08-2018

• 8Eetgelegenheden

• 8Alexander14-08-2018

Leuke vakantie

Goede camping, mooie locatie. Twee weken verbleven met vrouw en 4 kinderen.Prima stacaravan, erg netjes toen we arriveerden.

• 8Martine13-08-2018

Prima

Mooie camping, zeer vriendelijk personeel, veel verschil in stacaravans. Wij hadden geboekt via een touroperator en hadden helaas een gedateerde stacaravan, oud terrasmeubilair etc. Caravan was bij aankomst wel schoon en bedden waren prima. Mooie omgeving, genoeg te doen. Aanrader voor kinderen is het Avonturenpark Le Grand Defi, echt helemaal top!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 4Henk12-08-2018

Ik kom zeker niet weer !!

Na 2,5 weken bij jullie op de camping als gast aanwezig geweest te zijn zijn ons een aantal zaken opgevallen welke ik met jullie wil delen zodat hier actie op ondernomen kan worden! Uiteraard gaan er dingen goed, mooi zwembad, heerlijk brood, mooie speeltuin, goede tennisbaan, en leuk personeel. Maar helaas zijn er veel zaken mis gelopen en of facilitair niet in orde,

• Bij aankomst zou onze plek midden voor de toegangspoort zijn terwijl wij 2 hele jonge kinderen hebben. na aandringen heeft de medewerkster dit goed opgelost alleen had dit vooraf voorkomen moeten worden!
    • Er was geen speciale gelegenheid om een chemische toilet te legen en na het melden zou ik een gewoon toilet mogen gebruiken. Dit is waanzin want mensen doen hun behoefte op dit toilet en als wij daar met chemische middelen bezig zijn zouden mensen hier ernstig ziek van kunnen worden. ( dit zou een gegronde reden kunnen zijn om per direct de camping te sluiten!) na 2 maal gemeld te hebben zijn jullie verstandig geweest om een papier op te hangen aan de deur om erger te voorkomen.
    • na het halen van pizza`s in de take-away bleek de buitenkant aangebrand te zijn en het midden was nog bevroren, hoe moeilijk kan het bakken van een pizza zijn ?
    • na het hanteren van de instructies bij de wasmachines deed deze het niet en na het melden is het keurig door de hoofd van de technische dienst opgelost, wellicht een idee om de instructies ook in het Engels op te hangen!
    • De jeugd is na 00:00 uur zoekende naar een plek waar ze terecht kunnen om samen rustig te kunnen chillen alleen jaagt de bewaking de jeugd uit elkaar en gaan ze zwerven over de camping !? jullie geven aan dat de camping geschikt is voor de jeugd alleen blijkt dat in de praktijk anders. Een afgesloten jeugdhonk/disco zou de oplossing kunnen zijn en maak al helemaal geen onderscheid tussen nederlandse en Franse jeugd!!!
    • na het sluiten van het hek werden regelmatig s nachts door de bewaking wel autos toegelaten ? waarom in hemelsnaam ?? er i
    • 1Eetgelegenheden

• 7Ivo01-08-2018

Positief maar geen echt camping gevoel

Begin Juli via touroperator nog een stacaravan kunnen boeken. De opmerkingen in eerdere recensies mbt verhouding huuraccommodaties en standplaatsen klopt. Wat mij betreft enigzins doorgeslagen. Mijn inschatting is dat 85% huuraccommodaties zijn. De standplaatsen zijn ook niet de beste, begin van de camping bij de ingang, bij de speeltuin of schuine plekken her en der. Wij hebben in onze stacaravan een prima verblijf gehad. Centrale plek en veel ruimte. Zwembad netjes inclusief glijbanen. Campingwinkel prima en snacks te verkrijgen tegen goede prijs. Grote supermarkt in de buurt, leuke plaatsen in de buurt. Wij gaan waarschijnlijk niet meer terug maar voor een vakantie met kleine kinderen is dit een prima optie. Veel Fransen op de camping. Eind juli ongeveer 20% NL’se gasten

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Fam Wiersema14-08-2017

Leuke Camping

Leuke Caming. Onze jongens hebben zich uitstekend vermaakt de 8 dagen dat we er waren. De jongens hebben niet mee gedaan met de kidsclub smorgens, daar waren ze net te oud voor ( 11 en 9 ). Locatie dichtbij een supermarkt en strand ( wel met Auto )

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017