Camping La Puerta del Sol

6.4Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

6.4Voldoende

• 9.6Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor La Puerta del Sol voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

190 reviews over Camping La Puerta del Sol

• 9Philippe11-08-2015

Volgend jaar opnieuw

Topvakantie! Zelden zo'n behulpzame/vriendelijke medewerkers geweten!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Familie Willems11-06-2014

Mooie familie camping met vriendelijk personeel

Wij zijn afgelopen Hemelvaart een paar dagen op deze camping geweest. We kregen een mooie stacaravan en alles was naar Franse begrippen erg schoon en netjes. Er was voor de kleintjes leuke animatie de meisjes zijn Nederlands. Over het geheel vriendelijk personeel en zeer behulpzaam( ook in het Engels en Nederlands) Mooi zwembad en kantine. We hebben er veel gefietst in de mooie vlakke omgeving en alle dorpjes aan de kust zijn ook dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 2Peter van Dalen14-08-2013

Eerste en laatste keer

Wanneer u hier een mobile home huurt moet u zich afvragen of u, zittend op uw veranda de buurman zijn behoefte wilt horen doen. En of u uw witte billen aan uw achter buurman wil showen. Deze mobile homes staan in 1 straat zo opgesteld dat domino D day hierbij niks is. Ze staan zo commercieel opgesteld dat je eigenlijk alleen de veranda hebt om op te zitten. Wanneer u met oudere kinderen gaat moet u rekening houden met de beperkte leef ruimte. Het is alleen maar Franstalig georiënteerd. Auto's mogen tot middernacht op de camping rond rijden. De stranden daar en tegen zijn fantastisch.

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 1M Baas12-08-2013

Vreselijk

Heel veel herrie is de samenvatting voor deze camping. Bar gaat door tot 1:00 en daarna lopen er nog lang schreeuwende mensen over de camping. Hier wordt niks aan gedaan door het personeel. Sanitair niet altijd schoon en ook hier altijd schreeuwende mensen tijdens het douchen. Strand en dorpje zijn best ver, 10 minuten autorijden. Eigenaresse is niet bijzonder vriendelijk.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Dequeker22-07-2013

Le meilleur camping dans la région!

Un camping que je peux conseiller! C'est un camping très propre et le personnel est très sympa. Le personnel peut vous aider en néerlandais, anglais et français. L'animation est supèr. C'est un camping qui est exploité par une famille, donc ça donne une sphère très familial et amical. La piscine est bien chauffée et est assez grande. Nous avons eu une semaine formidable grace à ce camping. Nous avons visité des autres camping pendant notre vancances dans le quartier et je peux vous garantir que c'est le meilleur camping dans la région.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 9BMR09-08-2012

We hebben genoten!

Heel mooi park, gelukkig net iets buiten het drukke St Hilaire de Riez, daar staan de bungalowparken/campings te dicht op elkaar. Veel te doen, vooral voor de kids, wel veel in het 'Frans', ondanks dat er "Nederlandstalige" dames van het animatieteam waren. Deze dames hebben ons goeie tips gegevens mbt leuke dagtripjes en waren overigens super behulpzaam! St Jean de Month (10 km) is een zeer gezellige badplaats met een superstrand, heerlijke golven. Chalet (waikiki) was netjes, en groot genoeg voor 5 personen (2volw.+ 3 kids). Veel Fransen maar toch ook ongeveer 20 % Nederlanders.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Fam Visser12-09-2011

Gezellige kleinschalige camping

Leuke overwegend Franse camping, vriendelijke personeel (div. medewerkers spreken ook engels, heel prettig!). Wij hadden een drukke week op een volle camping (85% fransen, wat engelsen en nog 1 nederlands gezin) en een rustige week en die combinatie was heel prettig. De animatie is tot 24.00 uur en op de hele camping goed te horen, is dus niet ideaal als je er niet aan deelneemt, wij vonden het niet zo heel erg. De caravan was klein (23 m2 ) met mooie veranda, maar het was mooi weer dus geen probleem en hij was schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Fam Bokkers06-08-2011

leuke camping onder vele bomen

Kleine gezellige camping,wordt veel georganiseerd en mensen namen ook veel deel aan activiteiten dat brengt dan ook meer sfeer. Jammer van de rioollucht die meermalen over het terrein waait. Wij hebben er een gezellige week gehad

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Bertus05-08-2011

Kleine gezellige camping

We zijn 2 weken op deze camping geweest. Onze kinderen van 15 en 17 hebben zich prima vermaakt. Om 24.00 uur was het stil. Het multi functioneel sportveld is een dikke plus voor de camping. Onze kinderen hadden een griende groep met Nederlandse en Franse tieners. Stranden met de auto makkelijk bereikbaar en een mooie omgeving om te fietsen. We hebben een prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Lotte29-07-2011

Leuke camping!

Een kleine, maar hele gezellige camping. Wij zijn er een paar weken terug geweest en ik moet zeggen dat het erg gezellig was! Er wordt veel georganiseerd en er is elke dag wel wat te doen om je te vermaken! Helaas moet je wel de auto pakken om naar de winkels of het strand te gaan, maar dit is nooit langer als een half uurtje. Leuk en aardig personeel! Verder waren de stacaravans zeer schoon! Voor zowel jongere als oudere is er genoeg te doen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2011

1 tip over Camping La Puerta del Sol

• BMR, 09-08-2012 Rapporteren

St Jean de Month + het eilandje Noirmoutier-en-l-'Ile. (met de brug bereikbaar) Je kunt ook naar het eilandje L' île-d' Yeu maar daar moet je met de boot naartoe en dat is niet goedkoop.

2 vragen over Camping La Puerta del Sol

• Ingrid van den Boom, 26-11-2012 Rapporteren

veranda

Zijn de veranda's bij de mobile homes overdekt?

Michiel Baas, 12-08-2013

Voor zover ik heb kunnen zien wel

• Marieke Groothuis, 18-07-2010 Rapporteren

Wie weet...

Wie weet of er in het huisje kussens en dekbedden aanwezig zijn?

BMR, 09-08-2012

Wij zaten in de Waikiki maar daar waren dekens dus geen dekbedden!

Anne , 27-07-2012

Ik ben dit jaar werkzaam als stagiaire op camping la puerta del sol, en ik kan u vertellen dat er in de mobiles kussens en dekbedden aanwezig zijn.

Groetjes Anne

Camping La Puerta del Sol info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages