Camping La Prairie

6 reviews over Camping La Prairie in het Nederlands

Goede camping vlakbij strand

Spkk
27-4-2014

Camping aan boulevard, door de duinen naar strand lopend. Auto kan op de camping blijven. Winkeltjes in de buurt, zwembad OK. Sanitair OK, trampoline aanwezig.

In de zomer van 2010 zijn we hier geweest met kinderen van 5, 8 en 9 jaar. Via Recre-a-France hadden we een bungalowtent gehuurd. We werden keurig opgehaald bij de receptie en persoonlijk naar de tent gebracht. Eerlijk is eerlijk, de tent was prima met alles erop en eraan. De plek waar wij stonden was erg afgelegen achter op de camping en met enkele behoorlijke bomen naast de tent en dus erg veel schaduw. Op zich niet erg, alleen koelde het 's avonds behoorlijk af en konden we eigenlijk vanaf 8 uur niet meer voor de tent zitten zonder extra dikke kleren aan te doen. De nachten waren koud en klam. Ondanks dat er was aangegeven dat de camping bij de zee lag, was het toch ruim een half uur lopen om er te komen. Met de auto niet altijd een optie, omdat de toegangsweg best druk is (files). Zwembad was geweldig voor de kinderen met alle glijbanen erbij. Het eten in het restaurantje stelt weinig voor, een snack, meer is het niet. 's Ochtends lekkere verse broodjes bij de receptie.

niet voor herhaling vatbaar

fam te Boekhorst
2-8-2010

Gereserveerd bij deze camping, waarvan de beoordelingen op meerdere vakantiesites zeer goed waren. Bij aankomst een plek aangewezen gekregen midden tussen de mobil-homes. Wij waren met een vouwwagen. Op verzoek toch nog een andere plek gekregen. De jongeren die er rond hangen zijn niet allemaal even gezellig, kunnen ze van de camping denk ik weinig aan doen (band lek laten lopen als je in het speeltuintje bent). 's Nachts niet rustig. Zwembad wel mooi. Ook voor de kleintjes is het verwarmde binnenbad handig. Toch is onze indruk dat de meeste camping aan deze straat inmiddels één pot nat zijn geworden, met heel veel dezelfde glijbanen, voetbalvelden etc.

Sanitair niet schoon. We hadden voor twee weken gereserveerd, eigenaren waren schappelijk met het afbreken van de reservering, want we hebben voortijdig de camping weer verlaten. Geen aanrader aldus ons.

We hebben een aantal aanbieders voor La Prairie voor je op een rij gezet:

We zijn hier geweest met 4 kinderen (5 tm 10 jaar). Ze hebben zich allen prima vermaakt. Tent gehuurd via recre-a-france. Perfect voor elkaar. Mooie grote en compleet ingerichte tent (zelfs koelbox en elementen aanwezig!) Grote en mooie plaatsen (met wat bomen voor hier en daar wat schaduw). Heerlijk zwembad en met de kinderen ca 10 minuten lopen van tent tot op het strand. Strand perfect; schoon en breed en licht aflopende bodem zodat de kinderen er lekker in de zee kunnen spelen

Zijn twee keer op deze camping geweest in een huur bungalowtent wat ons zeer goed is bevallen. door de nederlandse organisatie werd er leuke kinderspelen gedaan.waarom deze camping geen 4 * heefd is vreemd schoon sanitair mooi zwembad en een ordelijke eigenaar.

Tent gehuurd via Touroperator zeer goede tent compleet. Zeer mooi strand op stevige loop afstand, je kunt beter de auto even pakken. Animatie voor kinderen alleen in het Frans en gericht op jeugd. Sanitair verdient een opknap beurt, maar wel schoon. Prettig dat ze de tenten bij elkaar hebben gezet en niet zoals bij

andere tussen de stacaravans gedrukt. Flinke ruimte om de tent.

De kuststreek is super toeristisch gericht op fransen en engelsen. Uit eten gaan kun je beter hier niet doen. Wel een aanrader is om bij camping la plage mosselen te eten voor 7 euro compleet.

We hebben een aantal aanbieders voor La Prairie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Prairie in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Prairie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Prairie scoort een 8.09 uit 10 op basis van 93 reviews.