Camping La Plage

Gezellige en prima vakantie

Fam. Timmers
31-7-2017

Super vriendelijk en joviale Engelse ‘hostessen’ – Phil en Imelda

Hier heel weinig Nederlanders (en andere nationaliteiten- buiten fransen). De 2 mensen van het entertainment spraken niente Engels. Wij kregen snel een aantal Nederlanders als nabije buren, waardoor het een gezellige boel werd.

De stacaravan (nr. 180) was heel netjes en schoon, maar helaas weinig ruimte eromheen. Hier geen veranda (kennelijk hadden we dit bij het boeken –tegen bijbetaling- kunnen aanvragen) Gelukkig konden wij gebruik maken van de ruimte van een caravan tegenover ons.

De douche kregen we niet op een constante temperatuur te. Dan maar gebruik maken van de douches van de camping. Ook lekker.

Bij de meeste matrassen voelde we de veren goed zitten. Paar dekens over de matrassen heen en het ging wel weer.

Wifi is slecht. Ook bij bar/ restaurant. Met sommige mobiele telefoons ging het aardig (ook bij eigen stek), maar dan van eigen internet. In bar pas te eten vanaf 18.00 uur.

Dochterlief haalde in het zwembad haar rug open op 6 plekjes. Dit is gemeld bij de eigenaar, maar daarna niks meer van gehoord. Super slordig.

Hier ook 3 duikbrillen gegapt. Op hete dagen toch weer het welbekende badlakens –gedoe. Grote supermarkt op 1 kilometer afstand. In zelfde gebied zijn ook een aantal eettentjes. Vooral aan te raden: La Sirene.

Boulevard (en strand) van Saint Jean de Monts is leuk.

Toch een leuke vakantie gehad, omdat we veel dingen maar hebben opgevat met de joie de vivre instelling.

Echte franse camping

Zomer
16-8-2015

Het is een echte franse camping. Ze spreken daar geen woord engels. Wij zaten in een stacaravan van een touroperator.Deze was prima en goed. Het zwembad ziet er goed uit maar wel klein. Je moet er ook rekening mee houden dat als je naar de glijbanen wil dat je een trap op moet dat in verbinding staat met een brug aan de andere kant. Ben 1 x in het sanitaire deel geweest van de camping. Stinks , vies en erg verouderd. Het strand is heerlijk. Het is ongeveer 10 min. lopen. Dat is prima te doen. In de omgeving is zat te doen Aan animatie op de caming voor oudere kinderen zoals sport wordt niks gedaan. Ondanks boven staande hebben wij ons wel vermaakt. Maar zal er niet snel weer naar toe gaan. Wij hebben in de 10 dagen prima weer gehad. rond de 26 gr.

Franse familie camping

roelien
24-7-2015

Heerlijke camping met een lekker zwembad.

ingerichte tent gehuurd. Deze was keurig schoon.

Het strand is op loopafstand.

Helaas voor onze kinderen geen Nederlandse leeftijdgenootjes, het merendeel is Frans.

De WIFI alleen in de bar met helaas een zeer traag ontvangst.

De camping heeft wel een lekker en een goedkoop restaurant.

Vacanceselect

Echt een camping voor als het strandweer is.

Wilma Treurniet
15-8-2014

We huurden een tent van touroperator. Deze was prima. De camping zag er netjes uit, het sanitair wat minder.

Bij aanmelding bij de receptie werd ons nogal kortaf verwezen naar de medewerker van touroperator, niet echt een warm welkom na een dag reizen. De medewerker maakte dat weer goed.

Het sanitair wordt matig schoongehouden en is tamelijk basic. Wat ons erg stoorde was het feit dat de douches en wastafels na 11 uur werden afgesloten, volgens het bordje zelfs al om 10 uur 's avonds. Als je dan met tieners bent is dat niet handig.

De technische dienst kan ook beter, twee dagen achtereen was het hele toiletgebouw in duister gehuld, alleen met zaklamp kon je terecht.

Positief is het strand dat heel dichtbij is, maar bij minder weer is het er wel saai, weinig leuke stadjes in de buurt.

Ik zou er niet nogmaals heen gaan.

SUPER BUNGALOW TENT VOOR EEN LEUKE PRIJS

WILLEKE VAN GURP
24-8-2013

Super vakantie weekje gehad in een mooie ingerichte bungalowtent die we huurde bij een Nederlands echtpaar, die ons super ontvangen hebben, dus een aanrader. De tent was super schoon en netjes.

Helaas een tegenvaller

Fam. Kampen
13-8-2013

We hadden de recencies gelezen en gingen dus met met weinig verwachtingen naar deze camping. Toch viel het nog tegen. Voor het sanitair vonden we erg smerig. Tuurlijk ligt het aan de gasten maar de camping zou best vaker schoon mogen maken. Kinderen kwam soms kokhalzend naar buiten. Het eten in het restaurantje op de camping serveert matig eten. Men spreekt alleen Frans bij de receptie (tenminste tegen ons) en er wordt weinig moeite gedaan om een andere taal te spreken wanneer je iets niet begrijpt.

Camping ligt wel dicht bij de zee. (Soms wel veel last van vervelende vliegen bij de zee). Bij het zwembad veel losse en kapotte tegels waardoor ik zo door mijn voorraad pleisters heen was. Het idee van een apart zwembaden bad spreekt me wel aan. Jammer dat je hiervoor een weg over moet steken.

Geen winkel op de camping.

Jammer, voor ons zeker geen tweede keer.

Top locatie voor jonge gezinnen!

Daniel Zwanepol
30-10-2012

Vorig jaar hebben we hier een volledig ingerichte bungalowtent gehuurd van een vriendelijk Nederlands echtpaar. De camping zelf heeft alles wat je nodig hebt als gezinnetje en daarnaast werd er 2 keer per week een kinderochtend georganiseerd door de verhuurders van de tent. Met het strand dichtbij en in de nabije omgeving alles wat je nodig hebt is het echt een ideale gezinscamping!

Prima plek om kust en omgeving te ontdekken!

Ronald Smit
23-8-2012

Wij zaten in een stacaravan van to , uitstekende caravan op de beste plek van de camping volgens de beheerder. Caravan schoon, nieuwstaat en met veranda wat met de hitte zeer wenselijk is. Camping verder echt typisch Frans, veel vaste plekken voor Franse burgers en op een apart gedeelte van de camping de kant en klare tenten op staanplekken. Sanitair niet gebruikt maar zag er wel gedateerd uit. Strand op ca. 200m vanuit camping en voor de camping een prachtig naaldbos. genoeg plaatsjes in de omgeving om te bezoeken en voldoende vertier in omgeving, voor ieder wat wils. Zeker de moeite waard!

leuke camping

peter
18-11-2011

La plage is een leuke camping met veel leuke dingen in de buurt.

Zee en strand is echt kort bij en ook de supermarkt is ongeveer 10 min. lopen(super u).

Ook is er in de buurt een boulevard.

Wij hebben een schitterende vakantie gehad, wij hadden dan ook wel veel zon en lekker warm weer. +/_ 28 graden.

Wel waren er weinig nederlanders wat niet erg is maar de animatie was daardoor alleen in het frans.

Ook vond ik het personeel wel vriendelijk.

echte trekkerscamping

avb
    4-9-2011

het eten was erg slecht op de camping

water zwembad erg koud, jaccuzi erg koud,

uitzicht op de camping was 3xniks zat tegen een stenen muur te kijken leek net op een binnenplaats

de bar was ook niks als je niet oplet lichten ze je op

het is een camping voor overnachten niet om 2wkn op te verblijven

het straalde niks uit echt geen 4*camping

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.