Camping Les Cyprès

Camping Les Cyprès
8,1

28 reviews over Camping Les Cyprès in het Nederlands

Anders

Leuke camping op loopafstand van het strand. Wij hebben ons dan ook uitstekend vermaakt en zijn elke dag naar het strand geweest. Wel zit er veel verschil in de kampeerplekken. Wij stonden met onze caravan en bijzet tent aan de rand van de camping tegen de duinen aan waardoor we de gehele dag wel de zon hadden maar er zijn ook hele kleine plekken en met veel schaduw. Er is animatie op de camping maar vooral op Fransen gericht. Winkeltje en snackbar hebben goede prijzen. Zeker een camping om nog een keer terug te komen.

Prima verblijf

Loes
15-7-2018

Stacaravan was vrij nieuw(cordova grand comfort). Heerlijk vers brood elke morgen. Personeel vriendelijk en fijne omgeving. Grote supermarkt op 5 min. Heerlijk wandelen in de omgeving (ook langs de kust). Strand bij de camping heerlijk rustig en door de hoge temperatuur in onze vakantie heel prettig dat we konden lopen daarheen. Wel door het mulle zand!!! Kortom we zijn tevreden. Enige minpuntje dat de stacaravans vrij dicht op elkaar staan, maar niet alles was gelukkig bezet toen wij er waren. Kortom wij zijn tevreden.

Achter de duinen van een prachtig strand

Gezin met 2 kinderen van 12 en 13
29-8-2017

Prachtige ligging tegen de duinen op 400, van een mooi strand met een mooie zee met golven.

Camping heeft mobile homes en kampeerders los van elkaar staan. Dit zorgt voor een fijne sfeer op het kampeer gedeelte. Animatie voor zowel kinderen als volwassenen is Frans gericht. Sfeer in de bar is gemoedelijk. Zwembad prima om nog even in of aan te liggen na een strand dag.

Suncamp Holidays

Fijne camping om zeker terug te komen!

Wouter VERMEULEN
16-8-2017

We hebben met veel plezier op de camping gestaan. De uitgang naar het strand was super. Zeker een camping om over na te denken naar waar we terug kunnen. Vriendelijke werknemers en zeer behulpzaam. Zag er allemaal netjes uit.

Mooi gelegen camping

Juliette VANDEWEIJER
26-7-2017

Verzorgde camping mooi gelegen in duinen. Vanaf camping 10 minuten lopen naar zandstrand. Vriendelijke ontvangst en goede service.

Graag het achterste washok een uur langer open houden

Christiaan DIRKSEN
9-10-2016

Graag het achterste washok een uur langer open houden.

Een glijbaan bij het zwembad zou echt mooi zijn! :-)

Badmeesters zijn te streng!

prima gezinscamping.

Aaltjo WUBBEMA
28-9-2016

Een mooie camping. Goed en aardig personeel. Wij komen volgend jaar weer terug.

Weer een top vakantie gehad

Jeroen VAN DER ZWAAN
27-9-2016

Top dat er een paar dingen zijn veranderd ook voor mindervalide. Service ook top verbeterpunt is iets grotere afwasplekken

Nooit meer een mobilhome via touroperator

Heuvelsland
6-9-2016

Afgelopen zomer hebben we vakantie geboekt via een touroperator. De stacaravan was op zich goed, maar de percelen waren veel te klein. Het perceel was zo klein dat alleen de caravan erop paste. Je kon er nog geen stoel naast zetten. We hadden totaal geen privacy. Je keek zo bij elkaar naar binnen. Alles stond heel dicht op elkaar, er waren geen vitrages voor de ramen en ook geen hogere afscheiding om de privacy te waarborgen. Ook ontbrak het beloofde afdak bij de caravan. Dit doen we dus nooit meer. We hebben tien dagen in de sigarettenrook van de buren gezeten. Verder was er geen wifi. Dat was ook een ramp.

De camping was op zich prima. Vriendelijke mensen. Gebrekkig Engels. De ligging was prachtig, vlak aan zee. Het zwembad viel tegen; erg klein met koud water.

Eindelijk

paul
8-11-2015

Na een uit een 3 sterrencamping te zijn gevlucht (Camping La Dune des Sables), omdat daar et name het sanitair te smerig voor woorden was; kwamen we wat wantrouwig aan op Les Cypres. De mevrouw die ons holp sprak niet zo goed engels, maar deed haar uiterste best om ons te helpen, en gaf ons een geweldige plek, vlak bij de poort naar de duinen. De douches waren tot nog toe de schoonste die we gezien hebben. Helaas zijn we niet meer in het zwembad kunnen gaan, dat er overigens geweldig uit zag. Het is even berg op berg af naar het strand, maar je bent er zo. We waren onze kurkentrekker vergeten, we zijn naar de receptie gelopen om te kijken of in het winkeltje er een te krijgen was. De meneer die daar was is speciaal de zijne gaan halen zodat we hem konden lenen. Verder is de camping leuk aangekleed en zijn er verrassend veel voorzieningen voor die prijs.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cyprès in St. Gilles Croix de Vie (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cyprès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.