Géén boekingskosten

Vakantiepark Le Domaine de Fontenelles

FrankrijkPays de la LoireSt. Gilles Croix de Vie (Vendee)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Domaine de Fontenelles voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 27 reviews

Meer vakantiepark info

27 Reviews over Le Domaine de Fontenelles

• 1Chris03-08-2016

Great Location run by incompetents

The villas were superbly furnished with good proximity to the golf course. Unfortunately the Madame Vacances management are totally useless - they have no customer skills at all and really appear not to give a damm about customer relations

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 7Marie03-08-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Huis van 74m was bij aankomst erg stoffig, veel spinnen, heb na dag 1 hele huis moeten stofzuigen. Huizen zujn slecht onderhouden! Likje verf hier en daar kan zeker geen kwaad. Park en zwembad en omgeving is prima, personeel redelijk vriendelijk. Moest wel 3x vragen om toilet te komen repareren.

• 8Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 9Martin24-07-2016

Heerlijke vrijstaande villa met eigen zwembad

Superschone villa en het afgesloten park beviel ons goed. Heerlijk verwarmbaar eigen zwembad wat we eerst maar onzin vonden maar later erg konden waarderen. Receptie bij ontvangst is inderdaad wat traag maar dat komt volgens ons vooral omdat veel gegevens opschreven moeten worden en handtekeningen! gezet moeten worden. Villa's op het park zijn veelal van Engelsen waardoor alle Engelse zenders beschikbaar waren en we eigenlijk meer Engels nieuws hebben gevolgd dan het Franse nieuws. Geen kinderanimatie, wel golf wat leuk kan zijn.

• 3Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 4Bob26-07-2015

Teleurstelling!

Wij hadden het huisje van 74m geboekt. Echter bij wijze van "upgrade" kregen wij een huisje van 64m. Heel apart. Nadat we hierop wezen kregen we een grote mond van receptionist Franck. Zonder enige vorm van compensatie of excuus werd ons de deur gewezen. Stijlloos! Overigens erg "harig" huisje. Komen ze overal tegen.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 9f.h. strasters28-06-2015

Zeer mooie plek

Wij hebben daar de afgelopen 2 weken in een prima appartement gezeten. Vanaf de eerste verdieping keken we rechtstreeks op het mooie zwembad, 3 tennisbanen en de 1 ste en laatste (18e) hole van het prachtig aangelegde golfterrein. Aardig personeel en waren altijd bereid te helpen.

• 7Activiteiten
  • 8Lisette Hegge21-06-2015

Leuke plek!

Le Fontenelles is een aanrader, zeker voor de golfers onder ons. Vlak bij Saint Gilles Croix de Vie en Aizenay. Het personeel is Frans en Engelstalig en zeer behulpzaam bij eventuele vragen. Het huisje was schoon en voor 2 personen ruim. De douchekop deed het niet en binnen één uur zat er een nieuwe op.

• 8Leon02-08-2014

Prima park!

Ook al is de afstand tot het strand (12 kilometer) niet ideaal, is dit park wat ons betreft een aanrader. Goed geholpen door receptie (ook Engelstalig), mooie en goed uitgeruste woning. Er is wel sprake van groot verschil in grote van de huizen. Zwembad en plaatsen er om heen zijn groot genoeg, ook omdat villa's op park eigen zwembad hebben. Gratis wifi alleen rond receptie. Beetje animatie voor (kleine) kinderen ontbreekt.Negatief; televisie duur en met alleen Franse zenders.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 10oldfield31-07-2014

vacances merveilleuses

ambiance reposante et campagne. Appartement spacieux et lumineux, très bien équipé. Nombreuses visites et activités sur place et dans les alentours. Personnel accueillant et dévoué.

• 10Activiteiten
  • 7M Boon10-08-2013

Rustig schoon park, prima uitvalsplek voor tochten

Schone bungalow, ontbrekende wasrek werd direct tesamen met een ligbed gebracht. Vriendelijk personeel, klusjesjongen snel en adequaat voor vervangen lamp maar ook een wc/ doucheverstopping. Goede uitvalsbasis voor Puy de Fou, La rochelle, boodschappen bij grote leclair in St Gilles waar ook een Lidl etc is. Open terras grenzend aan grasveld , lekkere restaurants. Frietkot en avondvertier ontbreken en helaas gaat het zwembad dicht bij sluiting receptie op 20.00.

• 8Onderkomen
  • 5Aahaavee05-08-2013

Huisjes OK, weinig te doen, service waardeloos

Ons huisje was redelijk schoon en lag niet slecht. Receptie is ongekend slecht: eindeloos (en nodeloos!) wachten bij aankomst, onvriendelijk, niet hulpvaardig, defecten en problemen worden NIET opgelost enz. Zwembad is vrij klein. Slechts Franstalige TV-zenders (in een resort met 50% niet-Fransen!). Parkeren vlakbij het huisje.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen