Camping Le Bahamas Beach

6.6Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Gilles Croix de Vie (Vendee)

6.6Voldoende

• 5.5Eetgelegenheden
  • 6Staat v/h sanitair

Meer camping info

32 reviews over Camping Le Bahamas Beach

• 2018
    7Karlien26-01-2018

Gezellige camping

Nette en gezellige camping. Wij hadden een mooie plek met tegenover ons staanplaatsen. Als hier een grote camper op komt te staan is wel in 1 keer je uitzicht weg (dit gebeurde bij ons een paar keer). Het eten van de snackbar was goed te eten, ze spraken er alleen geen woord Engels. Het zwembad is niet heel groot, maar om even af te koelen groot genoeg. Een minpunt was dat wij een plek op een hoek hadden en de plek eigenlijk niet groot genoeg was om een auto van normale lengte op te plaatsen. 'S avonds kon je meegenieten van het bandje wat er speelde, dit was verder niet storend. Wij zijn een aantal keer via de achterkant van de camping naar het strand gelopen, hier doe je ongeveer 15-20 minuten over. We hebben 2 leuke weken gehad op de camping en het is zeker een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

6A12-08-2017

Wel aardig

Het personeel van de camping is bijzonder behulpzaam en vriendelijk en spreken frans en engels. Op de camping komen voornamelijk Fransen en Britten en hier en daar een Nederlander. Voor onze kinderen duurde het wel even voor ze hun draai gevonden hadden tussen de jeugd. Het zwembad stelt niet veel voor, het lijkt meer dan het is op de site. De camping heeft geen restaurant, wel een afhaal. Bijna elke avond is er een show / karaoke/ bingo. Helemaal op z'n Frans en naar ons idee een beetje sfeerloos. Je kunt er fantastisch fietsen in de omgeving. Ook naar het strand, want lopend is het toch wel meer dan de beloofde 600 meter. Het sanitair wordt goed schoongemaakt, goede douches, ruime hokken, douche en wastafel ineen, in het nieuwe gebouw. Het oude wordt komend jaar vervangen. Wij hebben ons prima vermaakt, maar dat was vooral op het strand en in de omgeving.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Gabri20-08-2016

Heerlijke fijne camping !

Het personeel van de camping is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er wordt zowel Frans als Engels gesproken. Het sanitair wordt goed schoongehouden. er zijn twee gebouwen waarvan er één nagenoeg nieuw is. Het andere is echt aan vernieuwing toe. Doordat iedereen wil douchen in de grote nieuwe douches is het op sommige tijden even wachten. er is voor de kinderen genoeg te doen en het zwembad is heerlijk. Heerlijke ligbedden en genoeg voor iedereen! Fijn dat het dak opengeschoven wordt bij warm weer. Het is groot genoeg voor alle gasten van de camping. Je kunt ook eten halen bij het restaurantje op de camping. Het is iets aan de dure kant ( voor Nederlandse begrippen) maar wel goed. Het avondprogramma is zeer afwisselend en stopt altijd uiterlijk om 24.00 zodat je goed kunt slapen. De camping is rustig en 's nachts echt stil met overdag een vrolijke gezelligheid. Het is er schoon en in de omgeving is genoeg te doen. het strand is dichtbij. Een super camping voor een hele fijne vakantie. De zon schijnt er bijna altijd!

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Connie17-08-2016

Heerlijk

Behulpzame receptie die Engels spreken. Veel vertier op de camping, maar geen nachtelijke onrust. Dichtbij strand en dorpjes. Mooie fietspaden die direct aan de camping liggen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9fam van haperen24-07-2012

fantastische plek

Gewoon een hele leuke camping genoeg te doen voor kinderen in de leeftijd van 9en10 jaar. Het strand ligt achter de camping en je kan linksaf er naartoe maar beter is rechtsaf wel iets verder lopen.gezeur over ze spreken geen Nederlands of weinig Engels, dan moet je in Nederland blijven. Wij vinden ze hier in ieder geval erg vriendelijk.stadje is ook erg leuk en er is in de buurt genoeg te doen. Al met al zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8a.vos01-09-2011

leuke gezellige camping

Overdag een levendige camping ,'savonds altijd wat te doen (hoogseizoen) en 'snachts stil (nachtwaker) Personeel aardig en kunnen redelijk tot goed engels.De camping geeft een vrolijke en gezellige indruk.Sanitair wordt met grote regelmaat schoongemaakt.Afstand naar het strand is iets meer dan in de beschrijving tot aan de duinen is het 600 meter dan moet je de hele duinen nog over.Mooi strand redelijk schoon maar niet bewaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 5fam Vervoort05-08-2011

ideale ligging

De ligging van de camping is ideaal zowel het stadje als het strand is lopend goed te bereiken. Het weer was helaas om te huilen en dit was te merken bij de eigenaar, wat een sacherijnig persoon, geen reclame voor de camping en de vendee. Op een avond heeft onze dochter(16) nog een half uur in het douche gebouw opgesloten gezeten ,deze worden namelijk om 24.00 uur afgesloten zonder controle of er nog iemand inzit.( Dat de gebouwen werden afgesloten stond ook nergens vermeld) Gelukkig was er een vriendelijke receptioniste die ons kon overboeken naar een camping bij de Middellandse zee.Daar hebben we nog een heerlijke vakantie gehad.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8petit08-08-2009

gemoedelijke camping

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een grote mobil-home. Het strand is op loopafstand (wel klein stukje door de duinen), maar het zwembad is ook goed voor elkaar. (kan worden gesloten) Onze kinderen van 2,5 en 6 en 7 hebben zich prima vermaakt. Ook op het voetbalveldje/ midgetgolfbaan/ tafelvoetbal/ poolen. Slechts een paar medewerkers van de camping spreken engels en de animatie is vnl gericht op de franse gasten. Er wordt veel georganiseerd, ook savonds vaak live-muziek, maar om 23.30 is het meestal weer rustig op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 6Mandy20-07-2008

Er wordt hard gereden op de camping. Verder wordt er geen Engels gepraat door het personeel. Kleine ruimte voor de entertainment voor 's avonds. Het zit al snel vol. En de rest moet buiten staan kijken.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7hofman03-09-2007

als je met kleine kinderen bent is het zeker geen aanrader want het zwembad met kinderbad kun je wel vergeten want het kinderbadje is net groter dan een badkuip .en op de camping spreken ze slecht engels alles is op franse mensen gericht caravans zijn prima en het personeel is ook hulpvaardig

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2007