Camping le Fief Angibaud

9Fenomenaal

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Gervais

Op vakantie geweest naar le Fief Angibaud?

9Fenomenaal

• 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

13 reviews over Camping le Fief Angibaud

• 2018
    9aj31-07-2018

super plek!

kamperen in de ruimte en de stilte, net buiten alle drukte en op fietsafstand van de passage du gois. Vriendelijke en behulpzame eigenaren, zeer ruime plekken, goed sanitair en heerlijk rustig. Ideaal voor lang kampeerders gezien de lage prijs. Voor ons ideaal omdat we hier de auto konden parkeren om verder te reizen per fiets. Na 2 weken fietsen langs de kust was het weer heerlijk om op deze rustige en ruime plek terug te komen. Parkeren tegen een zeer vriendelijk tarief.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

6chris v/d stelt17-08-2016

andere mening dan mijn voorgangers

het sanitair was zeer goed, zo ook de plaatsen en de stroomvoorziening, alleen wij stonden op plaats 11 dit is op 1 rechte lijn met een hoge heg ervoor als afscheiding naar het grotere veld wat er gezellig uitziet maar niet zo was, want de meeste mensen hadden al de grootste moeite om je goedemorgen te wensen en liepen meer naar de grond te kijken om zo het contact met de mede mens te ontwijken (en het waren niet alleen de Engelse die dit deden) dat moet ieder voor zich weten natuurlijk, maar ik heb in mijn hele kampeerleven nog nooit zo sfeerloze bedoeling meegemaakt als hier, en over de rust gesproken achter ons stond iedere nacht een jonge hond luidruchtig te janken (deze was v/d boer erachter)het werd onze buren na een paar overnachtingen te veel en zijn vertrokken, tevens was vanaf onze plaats ook het auto verkeer goed hoorbaar meestal al vanaf 06.00 uur en ook alle hanen begonnen dan tegenover elkaar te kraaien, persoonlijk heb ik dit opgelost met oordopjes alleen het geluid v/d hond kwam er nog doorheen, verder ligt de camping vrij afgelegen, en als je wat verder wil fietsen en dat moet je eigenlijk wel om wat te zien, dan kom je toch regelmatig op de drukkere D wegen uit, dit is onze eerlijke ervaring.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Jan en Ellie13-08-2016

Ruime plaatsen en heerlijk rustig gelegen.

Aardige (Engelse) beheerders. Sanitair is eenvoudig maar goed verzorgd. Er is goed te fietsen in de omgeving. Wifi niet altijd bereikbaar. Niet geschikt voor grotere kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Elly en Mark27-08-2015

Fantastisch, heerlijk rustig

Net terug van deze ontzettend fijne camping. Zoals gezegd heerlijk rustig en alle leuke plaatsen, stranden e.d. heel goed te bereiken. Keurig schoon, eenvoudig sanitair maar ruim voldoende !! Lijkt ons geen camping voor grotere kinderen want er is dus niets behalve een speelveldje. 1o km van heel leuke stad Challans met een gigantische supermarkt. Op 4 kilometer is een iets kleinere supermarkt ( met ruim voldoende assortiment ).

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Peter Teunissen18-07-2015

een heerlijke plek

Een fantastische plek om rustig vakantie te vieren met tal van fiets- en wandelmogelijkheden in de ruime omgeving. Zeer zorgzame eigenaren die rustig en weldra reageerden op elke vraag. Net iets verder van de kust om rust te hebben en toch de mogelijkheden van de vele stranden te kunnen benutten. Naar het strand op de fiets vanaf de camping is niet aan te raden ivm de enkele drukke wegen. Desondanks zijn er veel fietsmogelijkheden aan zowel de kust als op Noirmoutier. Dus fietsdrager mee! Zeer ruime plekken op de camping. Een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Hanneke en Rien02-07-2014

Een fijne gite op een mooie plek.

Wij verbleven in de gite op deze camping. Een mooie accommodatie, licht en ruim. Van alle gemakken en apparatuur voorzien. Perfect. Verzorgde buitenruimte in een natuurlijke omgeving. Een mooi vertrekpunt voor onze fietstochten in deze streek, die zoveel te bieden heeft qua flora en fauna. De camping ligt ook gunstig voor uitstapjes in de Vendee.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Braxhoofden/Lieuwen09-09-2012

Heerlijke, rustige camping

Schoon, rustig, 's avonds geen lichtvervuiling, geweldig vertrekpunt om fietstochten te maken, veel te zien en helemaal ideaal gelegen dichtbij de oesterkwekerijen. Kortom fantastisch!!!

Gereisd met partner in september 2012

• 8A. H.02-08-2012

rust en ruimte

Voor de tweede maal hier geweest en vertrekken wordt steeds moeilijker. Heel veel ruimte en eigenaren die vriendelijk en behulpzaam zijn. Sanitair is voldoende en er is altijd heet water. Omgeving nodigt uit om lekker (vis en schaal-/schelpdieren) te eten en te fietsen. In de omliggende plaatsen is vaak een activiteit.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 10MartineH05-09-2011

Grootste staanplekken ooit gezien

Met veel plezier stonden wij op le Fief Angibaud ( Vendee 10 km vd Atlantische kust) . Veel in de omgeving te zien en te doen op korte afstand, dichtbij gevarieerde stranden. De camping met de grootste plekken die wij ooit hebben gezien. Twee velden met 25 plaatsen, maar als zij er 50 van hadden gemaakt waren het nog ruime plekken geweest. Rustige camping van engelse eigenaren. Toiletblokken niet recent (deels gerenoveerd), maar heel schoon, wc papier , warme douches. BBQ en fietsen te huur. Er is een speelveldje voor kinderen geen andere voorzieningen behalve patat en ijs. Er is WIFI, broodservice, supermarkten op 4 km. Wij vonden het eiland Noirmoutier erg leuk (fietsen & wandelen), de grote strandboulevard bij St Jean de Monts, dagje Nantes, markten van Pornic, Noirmoutier en Challans. Mooiste strand Bois de la chaize. Rustigste strand bij Barbatre. Leukste havens Herbaudiere, Pornic en St Gilles. Er zijn veel fietspaden in de relatief vlakke omgeving. Een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011