Camping La Courance

1 review over Camping La Courance in het Nederlands

mooie camping

steijl
12-9-2010

De camping is mooi gelegen een goed stuk van de autoroute.

de plaatsen zijn niet erg toegagkelijk er staat een boom of een lantarenpaal in de weg.

Gereisd met partner in september 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Courance in St. Brevin les Pins (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Courance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.