Hotel Du Beryl

8 reviews over Hotel Du Beryl in het Nederlands

Redelijk goed hotel

Kris Van Dam
24-8-2014

2 weken verbleven in dit hotel. Goed hotel, mooie kamer met zicht op zee. Goede ligging vlak aan het strand, mooie wandelingen gemaakt. Leuk dorpje met kleine en gezellige winkelstraat. St-Brévins-les-Pins is iets groter en ook leuk om rond te lopen op de markt. Vriendelijk personeel en de ondergrondse parking is een pluspunt. Wij hebben geen gebruikt gemaakt van de Spa. Het eten is behoorlijk goed voor volwassenen maar een tegenvaller voor de kinderen. Voor het avondeten (half pension) hebben de kinderen keuze uit gepaneerde vis, hamburger of chicken nuggets (met puree of frieten, weinig of geen groenten), ijsje als dessert.

Pluspunten: ligging/omgeving, vriendelijk personeel, ondergrondse parking, kamer met zeezicht en het avondeten voor volwassenen.

Minpunten: geen balkon of terras aan de kamer om even tot rust te komen, avondeten voor de kinderen, zwembad tegen betaling (20€ pp voor 2 uur).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Goed voor kort verblijf

Kempen gerda
10-8-2014

Dit hotel is uitstekend voor een kort verblijf , wij waren er een hele week.

Ontbijt goed maar geen variatie , eten is goed maar voor een hele week te weinig keuze . Deel van het personeel heel vriendelijk , andere dan weer niet.

Kamers zijn mooi en ruim , zeezicht zeker een optie.

Hebben in de omgeving wel mooie plaatsen ontdekt,

Gereisd met vrienden in januari 2014

hotel om terug te keren , prachtig

tas
23-6-2013

hotel Du Beryl heeft een prachtige ligging , in een mooie omgeving , met zeer vriendelijk personeel , kraaknette kamers , en zeer lekkere keuken , we komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Du Beryl voor je op een rij gezet:

echt genieten, en nog eens genieten......

Bossuyt E.
5-11-2012

We hebben erg genoten van ons 4 daags verblijf in dit hotel. Er is nu eens niets waar we ons konden aan ergeren.Het personeel is super vriendelijk, de service vakkundig, het eten voortreffelijk met keuzemogelijkheid uit het dagmenu of een kaartmenu met telkens vier keuzemogelijkheiden als voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. De drankprijsen zijn heel redelijk zowel voor frisdranken als voor de wijnen. de kamer ruim en modern, met alle voorzieningen.We bedanken eveneens onze reisorganistatie voor de prijs kwaliteitsverhouding die ze ons konden aanbieden in dit hotel aan deze prijs.

We gaan er zeker nog terug, en kunnen dit hotel zeker aanbevelen. Het nieuwe wellnesscomplex maakt het verblijf gewoon nog aangenamer, waarbij we gratis saunapantoffels en badjas aangeboden kregen.Er is inderdaad geen minibar...maar je kunt alles bestellen in de bar, en genieten van het zeezicht...

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Tweede keer en er zullen er nog volgen

Wolfs Brigitte
23-8-2012

Super hotel. Ligt aan het strand. Lekkere keuken. Zeer vriendelijke bediening. Rustig hotel. Veel ouderen die een rustige vakantie aan het strand willen. Ruime kamers met airco. Jammer geen minibar.

Wel bar in het hotel zelf. Iedere avond live muziek. Dit is nu de tweede keer dat we hier hebben verbleven maar er zullen nog verblijven volgen.

Gereisd met partner in augustus 2012

9/10 ZEER GOED !

Jonge koppel vanuit Antwerpen van 25 - 27 jaar
6-8-2011

Wij hebben een kamer genomen met uitzicht op zee !

Grote kamers !

Lekkere eten !

Klantvriendelijkheid !

Mooie steden in de omgeving !

Leuke fietspad langs de dijk !

Rustige buurt ( om te wandelen )

Voormiddag : groenten/fruitmarkt

Elke vrijdagavond : markt met souvenirs

Je kan in de buurt lekkere pannenkoeken of galetten eten ! :-)

Gereisd met partner in juli 2011

Zeer goed hotel

Wolfs Brigitte
31-7-2011

Grote kamers, lekker eten, goede bediening. Ligt aan het strand. Rustige buurt. Alles was prima. Waren wel aan verbouwingen bezig maar hadden daar niet echt last van. Er komt nu een wellnes bij.Omgeving is zeer mooi. Zeker een bezoek waard zijn de stadjes Normentier, Croissic, Guirande, La baule,...Gaan zeker nog eens terug. Kleine honden zijn in het hotel overal welkom.Zeer fijn!

Gereisd met partner in juli 2011

Zeer rustgevende vakantie

Chris
26-7-2010

Slechts enkele dagen op deze bestemming geweest, om eens aan de drukte van het werkleven te ontsnappen. Ook al waren we hier midden in het seizoen, toch was het opvallend stil in de kamers. Relatief weinig luidruchtige kinderen, want dit hotel is eerder ingesteld op gasten die rust zoeken. Alles wat je moet hebben is hier aanwezig: een goede kamer, zeer vriendelijk personeel en goed eten.

De ligging is iets minder, maar in de omgeving zijn genoeg plaatsen te bezoeken voor een wandeling en voor de shoppers zijn de "zones d'activités" in de omgeving met tal van winkels.

Gereisd met partner in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Du Beryl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Beryl in St. Brevin les Pins (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Beryl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.