Vakantiepark Domaine de l'Ocean

• Onderkomen8
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8
  • Activiteiten2

We hebben een heerlijke vakantie gehad en we hebben ook genoten van de omgeving. Dit kwam niet door de uitmuntende service en kwaliteit van het park. Ik had hogere verwachtingen van het vakantiepark.

Het was zeker niet zo dat het allemaal slecht was. De huizen zijn leuk qua oppervlakte. Als je ervoor zorgt dat je een 6 persoonshuisje neemt als je met zijn vieren bent. Maar uiteindelijk ontbraken de puntjes op de i.

Men heeft de eerste week gesnoeid, maar het snoeiafval heeft een week op de grond gelegen voordat het werd opgeruimd. Verder kregen we een kapot kinderbedje, konden we pas na een dag ruilen. Traphekjes waren er niet. De kapotte speeltoestellen waren niet weggehaald of afgedekt en daardoor was het niet mogelijk om de kinderen alleen naar de speeltuin te laten gaan.

Het waren allemaal kleine dingen, die met een klein beetje meer moeite en inzet met gemak anders kunnen gaan.

Ik zou het op deze manier in ieder geval niet aanraden en ook niet afraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015