Vakantiepark Domaine de l'Ocean

VakantieparkWeer vandaag26°15°
Vakantiepark Domaine de l'Ocean

• Activiteiten3,2
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de l'Ocean voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark Domaine de l'Ocean in het Nederlands

Redelijk.

Ad
12-8-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

We hebben een heerlijke vakantie gehad en we hebben ook genoten van de omgeving. Dit kwam niet door de uitmuntende service en kwaliteit van het park. Ik had hogere verwachtingen van het vakantiepark.

Het was zeker niet zo dat het allemaal slecht was. De huizen zijn leuk qua oppervlakte. Als je ervoor zorgt dat je een 6 persoonshuisje neemt als je met zijn vieren bent. Maar uiteindelijk ontbraken de puntjes op de i.

Men heeft de eerste week gesnoeid, maar het snoeiafval heeft een week op de grond gelegen voordat het werd opgeruimd. Verder kregen we een kapot kinderbedje, konden we pas na een dag ruilen. Traphekjes waren er niet. De kapotte speeltoestellen waren niet weggehaald of afgedekt en daardoor was het niet mogelijk om de kinderen alleen naar de speeltuin te laten gaan.

Het waren allemaal kleine dingen, die met een klein beetje meer moeite en inzet met gemak anders kunnen gaan.

Ik zou het op deze manier in ieder geval niet aanraden en ook niet afraden.

Vacances au calme

polveche sylvie
1-5-2012
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

calme, propre, neuf et proche des commerces et de mer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de l'Ocean in St. Brevin les Pins (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de l'Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine de l'Ocean scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.