Villa Notre Maison Bleue

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9.3Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

5 Reviews over Notre Maison Bleue

• 9van Delft02-08-2012

Heerlijk!

Heerlijke vakantie gehad in dit mooie huis. Het is van alle gemakken voorzien en de kinderen hebben genoten van het zwembad. In de omgeving is genoeg te doen. De stranden zijn top!

• 9André en Lenie Beijen04-10-2009

Heerlijk relaxed, echt super.

Mooi verzorgde bungalow met alle facaliteiten die je nodig hebt. Binnen mooi ingericht en goed onderhouden. Rustige ligging. Buiten een geweldig zwembad (verwarmd), mooie tuin, jeux de boulles baan, tafeltennis tafel etc. Veel zitjes buiten. Geweldig. In het plaatsje kan je 's-morgens bij de bakker lekker warm brood halen voor het ontbijt en de enorme supermarkt is op ca. 20 minuten met de auto. Absoluut een aanrader. In de omgeving heb je bos, stranden en leuke plaatsjes. Wij waren met 4 volwassenen en hebben het fantastisch naar ons zin gehad en komen zeker terug.

• 10Corine de Groot12-05-2008

We hebben een heerlijke vakantie gehad in deze schitterende villa welke van alle gemakken is voorzien. Een schitterend zwembad, prachtige zeer ruime tuin met heel veel zitjes en een heerlijke veranda.

Aan werkelijk alles is gedacht, aan de inrichting is met veel liefde en plezier gewerkt dat zie je aan alles.

Gelegen in een lief klein Frans dorpje met voor ieder wat wils op steenworp afstand (strand, bos, stadjes enz.)

Wat ook erg prettig is, het is prima in 1 dag aan te rijden.

Al met al een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!

• 9a.j. de koning09-05-2008

Een fantastische bungalow, van alle gemakken voorzien. Prachtige, onheinde tuin met super zwembad. Zeer volledig ingericht; je hoeft alléén je kleren maar mee te nemen. Het dorpje stelt niet veel voor; er is een bakker, maar dat heeft als voordeel dat het er heerlijk rustig is. La Roche-sur-yon, met grote supers (o.a. le cler) ligt op 20 auto-minuten evenals het oer-gezellige Tranche-sur-mer, met leuke stranden en dito restaurants en winkels. Voor mensen die rust, ruimte en kwaliteit zoeken is Notre Maison Bleue absoluut een aanrader. Wij hopen er zeker weer terug te komen. P.S. op tijd boeken want de vraag naar zo'n top-locatie is in het hoofdseizoen groot.

• 9gerhard01-09-2006

Het is een erg mooie villa, gelegen midden in de Vendee, in een heel rustig dorpje. De afstanden naar het strand, stadjes etc. zijn heel goed te doen. Wij hebben er een erg plezierige vakantie gehad, de villa is van alle gemakken voorzien.

Villa Notre Maison Bleue info

• Balkon / terrasAanwezig