Vakantiepark Les Fleurs de Lys

7 reviews over Vakantiepark Les Fleurs de Lys in het Nederlands

• Activiteiten2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

een erg rustig parkje waar buiten het zwembad om eigenlijk niets te doen is. veel ruimte tussen de huizen om lekker met de kids te spelen, huisjes zijn schoon en van alle gemakken voorzien.vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in augustus 2009

heerlijke vakantieplek

Xandra Blumenthal
13-9-2010
  • Onderkomen8

Wij zijn inmiddels 2 keer op dit kleinschalige park geweest en dat beviel zeer goed. Als je graag op een druk park met veel animatie zit, ben je er verkeerd, maar als je op je privacy gesteld bent, is het perfect. Fijne ruime huizen, veel grond eromheen om te spelen, eenvoudig maar prima zwembad (geen peuterbad, maar de trap loopt heel lang uit en daar kunnen de kleintjes leuk spelen). Perfecte locatie tegenover golfbaan en vlakbij de leuke badplaats La Baule met leuke winkels en een mooi strand, ook veel andere mooie plaatsen in de buurt (bijv Guerande)St Andre des Eaux zelfstelt weinig voor maar heeft wel een goede bakker en een heel leuke creperie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Huisjes zullen eind 70/begin 80 gebouwd zijn, inclusief zitkuil en oranje muren en bruine plafonds. Sedertdien lijkt weinig aan onderhoud en renovatie gedaan te zijn. Woning was bij aankomst ronduit goor. Dit ongemak wordt ruimschoots gecompenseerd door de schitterende ligging voor golfers t.o.v. van "mooiste golfpark van Frankrijk", het prachtige strand van la Baule en de pittoreske dorpjes van de presqu`ile de Guerande.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Ruim en rustig

A.
19-6-2010
  • Onderkomen8

Wij waren hier begin Mei 2008 met 2 volwassenen en 1 ouder kind in een appartement met zeer ruim terras. Het zwembad was nog niet open. Ruim voldoende ruimte in het 6-pers appartement. De vaatwasser was helaas defect. In de directe omgeving weinig te doen, behalve wandelen of golf. Met de auto is de kustplaats La Baule vlakbij met een gigantisch groot zandstrand. Hier zijn ook alle winkels en eventueel een Internetcafe of bibliotheek. Gunstig gelegen voor uitstapjes in de buurt naar Guerande (oud stadje), St. Nazaire (historische U-boot haven) of Nantes met kasteel, kathedraal en veel winkels.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2008
2008

Het park is toe aan vernieuwing

Fam. Kenis
18-8-2008
  • Onderkomen7

Dit is een zeer rustig park, maar is toch een beetje verouderd. Op de slaapkamers lag er nog tapijt, het bad had geen badstop en er hing een niet zo frisse douchegordijn. Enfin, het park is toe aan vernieuwing.

Het zwembad was wel heel net en verzorgd. Het personeel was ook zeer vriendelijk.

Gereisd familie in augustus 2008
2006

De 2-kamer appartementen zijn muf en uitgewoond (dus prijs/kwaliteit scoort een 2). Na een klacht werd een recent gewitte maisonette aangeboden. Villa's hebben wij niet aangetroffen, wel vakantiehuizen in een rijtje van 3. De voorzieningen bij de receptie (bar, zwembad, open haard) worden niet gebruikt, zelfs de koffiemachine staat niet aan. Een draaiende cementmolen eind juni/begin juli (bij het zwembad) begrijpen wij niet. De badplaats La Baule (op 10 autominuten) is een absolute aanrader. In het complex kan gebruik worden gemaakt van een wasmachine, die in een verschrikkelijk vies hok staat. Kosten van een wasje (programma duurt 29 minuten) bedragen 7 euro (!), daarin is waspoeder inbegrepen. De receptie opent 's middags om 16:00 uur (en niet om 15:00 uur, zoals vermeld in de reisbescheiden). Er is geen ambiance, wel veel rust en vogels.

Gereisd anders in juli 2006

2005

Schitterend park met prachtige huizen en heel groot speelveld. Helaas ver van zee en van bebouwde kom(men). Auto dus noodzakelijk.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Fleurs de Lys in St. André-des-Eaux (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Fleurs de Lys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.