Hotel Du Golf International de La Baule

4 reviews over Hotel Du Golf International de La Baule in het Nederlands

rustig gelegen hotel

Marloes van der Velden
15-10-2009

Ik wil mensen wel waarschuwen. Bij vertrek bleek dat uit onze kluis in de kamer 2 Ipod Touchs verdwenen waren. Daar waar wij 100% wisten dat ze er lagen. Je komt dan in een welles nietes spel terecht en dan blijkt de gebrekkige engelse taal van de manager toch een hele irritante factor te zijn. Jammer voor hun weten wij dat er onder hun personeel zich een dief bevindt. Dus let op en kijk iedere dag uw kluis na of alles er nog wel in ligt. Zo niet meldt dit dan ook.

rustig sfeerhotel met een maar let op!

Marloes van der Velden
15-10-2009

Alleen jammer dat er tijdens ons verblijf aldaar 2 Ipod Touchs uit de kluis zijn verdwenen. Je zou aan jezelf gaan twijfelen, maar helaas weten wij dat het is gebeurd. Een waarschuwing dus! Ook is het jammer dat als er dus iets gebeurt en je in een welles nietes spel met hotel terecht komt de manager geen Engels spreekt en dat voor een hotel dat in de titel International heeft waar de bezoeker 70% uit mensen uit de UK bestaat.

Leuk hotel

Jac Lenné
1-7-2009

Ontbijt was zeker geen 19 eurowaard, het eten in het retaurant eveneens ondermaats.

Prachtig golfparcours, wel 4 KM vanaf het hotel met de auto.

Suites goed onderhouden parking te klein voor de auto

2008

Uitstekende accomodatie voor golfers

l.r.uri
6-2-2008

Uitstekende accomodatie voor golfers.Vooral deup-gradee kamers zijn bijzonder goed (naast slaapkamer, ook extra woonkamer+keuken. Personeel zeer adequaat.Te beperkte keuze restaurant. Soms moeten gasten naar het ongezellige en sfeerloze pool-restaurant als er speciale groepen zijn.(bijvoorbeeld voor bedrijfsbijeenkomst of cursus).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Golf International de La Baule in St. André-des-Eaux (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Golf International de La Baule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.