Camping Château de Chanteloupstersterstersterster

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Pays de la Loire, Sillé-le-Philippe (Sarthe)

9.7Fenomenaal

• 9.4Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Chanteloup voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

99 reviews over Camping Château de Chanteloup

• 2019
    9Arjan24-08-2019

Geweldig sfeervolle camping

We hebben een fantastische week gehad op deze sfeervolle camping. Met een enorm grote plek voor onze caravan en 2 tentjes, stonden we schuin voor het chateau en hadden een heerlijk vrij uitzicht over het veld. De gemoedelijke sfeer van de camping straalt af op de kampeerders en je maakt makkelijk een praatje met andere kampeerders. De voorzieningen zijn prima, mooi terras, gezellige bar, leuk restaurantje, en leuke activiteiten die worden georganiseerd zoals een gemeenschappelijke bbq, marktje voor kasteel, lasergamen, enz. Kortom een aanrader voor een relaxte vakantie, ook met tieners.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Kim18-08-2019

Mooi landgoed

De camping is gesitueerd op een prachtig landgoed. De camping bied veel faciliteiten en activiteiten. Het sanitair was schoon genoeg. De omgeving heeft genoeg te bieden voor twee weken er op uit. Voor ons was het een nadeel dat het tussen 21.00 uur en 00.00 uur rumoerig is op de camping. Voor een ander entertainment en gezelligheid met een groep vrienden bij de tent. Tip: neem je kerstverlichting mee, dan val je niet op tussen de andere vaste campinggasten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Marieke26-07-2019

Best Kept Secret of France; omgeving helaas saai

Fraaie camping op bijzonder landgoed met mooi landhuis. Goed onderhouden, heerlijk rustig, maar toch levendig en gezellig. Zelfs de toiletgebouwtjes zien er leuk uit! Mooie staanplaatsen op het veld of in het bos. Lekker zwembad met grasveld om heerlijk te liggen. Winkeltje goed gesorteerd, heel gezellige bar met terras bij het landhuis.

In de omgeving is helaas weinig te doen. Wij houden ervan om regelmatig de camping af te komen om iets leuks te doen, maar afgezien van LeMans (20 min. rijden) en Chartres (75 min. rijden) is er er hier niet superveel te zien.

Voor rustzoekende gezinnen die het heerlijk vinden om de hele dag óp de camping te blijven is deze camping The Best Kept Secret of France.

Wij vonden het verblijf heerlijk, maar helaas de omgeving buiten de camping toch echt wat te saai voor een 2e bezoek.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Rob16-07-2019

Een nieuwe vast stop gevonden. Geweldig!

Ruimte, groen, leuke activiteiten, klein maar lekker zwembad , aardige eigenaar... ideaal als een tussenstop maar boek dan meteen voor een paar dagen. Helemaal top en ECHT vakantie..

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Struijk07-02-2019

Buitengewoon!

Jaren geleden met onze zoon hier geweest en dat was “buitengewoon”. Toen jaren niet en ik vind het daar zo heerlijk dat we in 2017 via omweg hier weer geweest zijn.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Annemiek06-02-2019

Geweldig!

Heerlijke camping in Frankrijk. Al vele zomers hier met kinderen doorgebracht. Gewoon doen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Marco van Loon06-02-2019

Volgend jaar komen we weer.

Hele fijne camping niet te groot en prettig ontvangst . Het camping Dreamteam zorgt voor een gezellige sfeer, en leuke activiteiten. Onze kinderen 17 en 19 hebben het prima naar hun zin ‘s avonds bij het kampvuur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Gerard Fens06-02-2019

Ideaal.

Zeker in het voorseizoen rustige camping. Voor ons ideaal. Ligging t.o.v. LeMans ideaal. Ruime plekken, sanitair altijd schoon, personeel vriendelijk, zeer behulpzaam. Bar, terras, restaurant prima. Voor autosport liefhebbers rondom de 24 uur perfecte camping.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10e.06-02-2019

tres jolie!

Tres jolie. De mensen zijn aardig, de plekken zijn ontzettend ruim en alles ademt vakantie. Chillen bij het zwembad of een beetje hangen onder de plantaan. De omgeving is niet zo wild, maar who cares? Boodschappen doen kan op de camping voor emergency chips of wijn, maar er is van alles op 30 min. rijden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Max van der Meulen06-02-2019

Deze camping is de perfecte plek voor mensen die opzoek zijn naar een relaxte camping. Niks hoeft hier en iedereen beleeft de vakantie in een lagere versnelling.

De camping verzorgd genoeg activiteiten voor jong en oud. Verder is het schoon en netjes, de camping is goed onderhouden. Ook het personeel is beleefd en aardig en staat altijd klaar voor alle mogelijk vragen van de gasten.

Het is een aanrader voor eigenlijk alle soorten families.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

7 tips over Camping Château de Chanteloup

• hyjh666, 12-08-2013

Plekjes op veld tegen de bosrand aan zijn heerlijk qua schaduw 's ochtends. Maar je krijgt wel veel troep (zaden, en bladeren) van de bomen op je tent. Die zijn er trouwens na een flinke regenbui wel zo weer vanaf. Je kunt lekker rondstruinen in oude centrum van Le Mans (om de kathedraal heen). Erg mooie kleine kronkelstraatjes met mooie huizen.

• elsmiek van der tuuk, 17-09-2013

Ga naar een evenement in Le mans, waarin in een bepaalde periode in de zomer lichten worden geprojecteerd op gebouwen. Prachtig! Ook de botanische tuin in Angers is prachtig mooi en zeer gezicht voor kinderen. Je kunt fietsen in de boomtoppen, dino botten opgraven en naar een 4d bioscoop.

• Christine en André, 19-07-2012

14 juli viering op camping en daarna fakkeloptocht voor groot en klein naar Sillé le Philippe met vuurwerk na;

1 vraag over Camping Château de Chanteloup

• Sjan, 01-09-2018

Fietsen vanaf camping

Kun je in deze streek mooie, reactieve fietstochten maken?

Camping Château de Chanteloup info

• Aantal sterrenstersterstersterster