Tijdelijk €25 aanbetaling

Château de Chanteloup

We hebben de beste aanbieders voor Camping Château de Chanteloup voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 107 reviews
+37

7.8GoedScore uit 107 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 6.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

107 Reviews over Château de Chanteloup

• 3Caroline Moens07-10-2022

Waardeloos …. Grand orangerie gehuurd

Vies , incompleet , kapot , …. Duur . Kom hier al jaren . Maar dit slaat alles . Heel jammer .

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Eigenaar, 15-10-2022

Dear friend Thank you for taking the time for the 2nd or 3rd time to give your opinion on your stay. We obviously accept all the opinions which always help us to progress but only when they are factual and justified. Your opinions are totally different from all the opinions we receive on the many customer opinion websites! So I wonder about the value of your approach. Au plaisir

• 9Fam van de Sande26-08-2022

Schitterende camping

Schitterende camping.

We hebben hier 3 nachten gestaan als tussenstop van onze reis. Achteraf hadden er best een paar dagen bij gemogen. Via een prachtige entree kom je de camping op gereden en het kasteel (centraal punt van de camping) maakte het gelijk heel sprookjesachtig! Fantastisch! Service was netjes. We werden keurig naar onze plaats begeleid en kregen duidelijke uitleg over de camping. Grote plaatsen om een groot veld. Net en schoon sanitair en voor de kinderen eenvoudige maar leuke animatie. Zwembad was netjes maar voor oudere kinderen weinig uitdagend (geen glijbanen). De rust en ruimte die deze camping uitstraald is heerlijk. We gaan meestal niet snel terug naar een zelfde camping maar deze camping gaat de uitzondering worden op onze regel.

• 9Irene22-08-2022

Heel relaxte camping, maar een slecht ontvangst.

De camping oogt erg mooi. Het zwembad is wat fris, maar wel keurig. Er zijn voldoende speeltuinen, er liggen jeux de boules ballen en bij de tafeltennistafels liggen de badjes en pingpongballen al klaar. Het sanitair is goed voor elkaar. Het restaurant was geen aanrader. Het verliep erg amateuristisch. De bar en het terras zijn wel geweldig en daar werkt kundig personeel. Toen wij er waren waren er voornamelijk Engelsen, verder wat Nederlanders, maar ik heb geen Franse kampeerders gezien. Super relaxte sfeer en iedere kletst met elkaar. Wat voor ons wel een minpunt was dat was de ontvangst. Het meisje bracht ons met de golfcard, maar liet ons de hele camping overrijden met de caravan langs smalle paden en strak langs bomen terwijl onze plek gewoon dichtbij de ingang bleek te liggen met wel een goed begaanbaar pad waar je helemaal niet langs die moeilijke paden hoefde te gaan waar de bomen langs je caravan strijken. Dit was wel bizar.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Jonathan26-04-2022

De mooiste camping die we in jaren hebben gezien

Ik kwam erachter dat we nog geen review hadden geschreven over ons verblijf vorig jaar ;-)

Bij deze camping merkten wij als gezin wat voor ons écht kamperen is: rust, ruimte en vriendelijkheid. Chanteloup overtreft dit! De kampeerplekken zijn enorm groot en bieden een heerlijk groot ruimtegevoel omdat ze om een heel groot grasveld heen staan. De gastvrijheid is bijzonder. Hier krijg je geen aanwijzingen waar jouw plek is, maar iemand gaat voor je uit naar jouw kampeerplek. Wij gaan nooit twee jaar na elkaar naar dezelfde camping maar heb zojuist een nieuwe boeking gedaan voor aanstaande zomer - Bij het zwembad is het heerlijk vertoeven - Leuke kinderanimatie (eenvoudig, maar heel goed) - Een welkomsdrankje (apero) op bepaalde momenten van de week voor de nieuwe kampeerders - Ontzettend vriendelijke eigenaars en medewerkers - Sanitair heel schoon - Leuke uitstapjes in de buurt (stad, Le mans, circuit, ..) - restaurant wel beetje duur

• 9Anke30-08-2021

Relaxte sfeer

Fijne camping op een ruim en goed onderhouden terrein. Fijne, ontspannen sfeer. Goede voorzieningen voor sport en spel en zwembad. Leuke bar met terras. Prima restaurant en take away voor wat simpeler eten. Vriendelijke en behulpzame ontvangst. Le Mans is een leuke stad en het bezoeken waard. Verder naast het circuit+museum weinig benoemenswaardige uitstapjes in de buurt.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Marieke24-08-2021

Best Kept Secret of France

Twee jaar geleden schreef ik een lovende review, maar dat wij de omgeving te saai vonden voor een 2e bezoek. Ik voel me geroepen 2 jaar later nogmaals een review te schrijven. Want toen wij aan onze kinderen (nu 9 en 13) in de rare Coronatijd vroegen waar zij écht graag heen zouden willen... Riepen ze beiden unaniem: Naar Chanteloup!Het is grappig, want er is niet eens zoveel kinderanimatie. En het zwembad is redelijk eenvoudig.Wat je op Chanteloup treft is een eenvoudige camping op een fraai landgoed en met zeer gastvrij, enthousiast personeel; en heel veel kinderen. De camping lijkt vooral Nederlanders te trekken die graag ver van "glijbanencampings" wegblijven. Kampeerders komen amper de camping af maar lezen eindelijk dat dikke boek in één ruk uit... Overal hoor je van mensen dat ze er voor de 8e, 9e, 10e keer komen.Wij komen zelden ergens voor een 2e keer. Maar stiekem... Verheugen wij ons nu al op een derde...

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Ingeborg01-08-2020

Heerlijk ontspannen relaxte atmosfeer

Fijn verblijf op Mooie rustige camping met prima atmosfeer De gastheer en Gastvrouw en hun team Geven je een warm welkom Gevoel.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Johanna20-07-2020

Stijlvolle camping met relaxte sfeer.

Stijlvolle camping met relaxte sfeer, waar alles wat je zou kunnen wensen gewoonweg aanwezig is. Met zeer diverse en bijzondere ruime staanplaatsen voorzien van een goed water en electra punt. Sanitaire voorzieningen conform de vijf sterren. Iedere ochtend komt de bakker het chateau voorrijden met fantastische kraakverse croissantjes en broodjes. De bezoekers waren in onze week voornamelijk Nederlands, Brits, Frans en Duits. Goed tapbier, een goed zwembad en mooie ligweide met meer dan voldoende ligstoelen. Niet te vergeten, hondjes zijn er van harte welkom.

• 9Familie Geertsma13-07-2020

Wat ons betreft zoals een camping zou moeten zijn.

Heerlijke kamperen op een prachtig aangelegd en gevarieerd terrein. Het beste is de sfeer en de vriendelijke mensen. Er zijn plekken in het bos of langs de weiden. Hele mooie oude bomen op het terrein om ontspannen een boekje onder te lezen. Niet te grote camping. Zwembad eenvoudig maar prima. Omgeving inderdaad beetje saai maar is echt wel wat te doen en niet zo toeristisch. Le Mans op 20 min is fijn en heeft echt alles (2 decathlons bijvoorbeeld) en hele mooie oude binnenstad. Ieder jaar een bijzondere lichtshow. Er is pretpark op 30 min. We hebben een mooie kano tocht gemaakt vanuit La Ferté-Bernard.

• 9Arjan24-08-2019

Geweldig sfeervolle camping

We hebben een fantastische week gehad op deze sfeervolle camping. Met een enorm grote plek voor onze caravan en 2 tentjes, stonden we schuin voor het chateau en hadden een heerlijk vrij uitzicht over het veld. De gemoedelijke sfeer van de camping straalt af op de kampeerders en je maakt makkelijk een praatje met andere kampeerders. De voorzieningen zijn prima, mooi terras, gezellige bar, leuk restaurantje, en leuke activiteiten die worden georganiseerd zoals een gemeenschappelijke bbq, marktje voor kasteel, lasergamen, enz. Kortom een aanrader voor een relaxte vakantie, ook met tieners.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar