Camping Les Tournesols

Camping Les Tournesols
8,5

11 tips over Camping Les Tournesols

Amy, 7-8-2015

Centre commercial vlak voor Le Mans is leuk om te winkelen (in juli is er uitverkoop in Frankrijk) ongeveer 40 minuten rijden van de camping.

Super U vooraan in het dorp Sille.

4doornbos, 20-7-2015
Er zijn diverse accommodaties te huur op de camping. Sinds dit jaar zelfs een aantal mooie Coco Sweet tenten. Nieuwsgierig... kijk maar even op de website
wilma, 15-8-2014
Prima ontvangst, prima plaats en de beheerders stellen alles in het werk om ook voor de kinderen iets leuks aan te bieden.

Ronald, 11-8-2014
Probeer inderdaad volgend jaar het zwembad te realiseren wat nog meer klanten aan zal trekken
noelle vree, 9-8-2014

Dagje naar het recreatiemeer. Huur eens een waterfiets of kano.

Dagje naar Le Mans, race circuit.

noelle vree, 9-8-2014

Bezoekje brengen aan het race circuit van Le Mans.

Bezoekje brengen aan het dichtbij gelegen meer/ recreatieplas.

J. Ettema, 13-7-2014

Prijs en kwaliteit goed

Geen tips

Veel routes ontvangen van Remon en mooie wandeltochten

Derk Eefting, 14-4-2014

Dorpje Grey heeft streekproducten-marktje,verder twee restaurants die dicht waren. Het Anton-Piek achtige kunstenaarsdorpje

Saint-Céneri-le-Gérei vlakbij,Le Mans is een leuke stad(vergelijk Antwerpen), grote markt met allerlei kramen aan de voet van de Basiliek,op het plein heerlijk geluncht voor weinig (13,-pp volle buiken),blauwe stenen te vinden in rivierbeekje vlakbij op mooie route,mountainbike-routes volop(vraag Remond).Vlakbij is meertje om te zwemmen met terras voor drankje(eten slecht)

Joop, 30-8-2013
Neem grote spieen mee als je een caravan hebt vanwege enkele schaduwrijke maar schuine plaatsen
Roeland en Marjolein, 15-8-2012
Autoroute 1 en 4 zijn zeker de moeite waard om te rijden. Ze bevatten een aantal leuke plekken in de omgeving die je gezien moet hebben.