Camping Les Tournesols

8,5

67 reviews over Camping Les Tournesols in het Nederlands

V. Slot
15-10-2018

Wat een vriendelijk stel mensen de eigenaren Remond en Laëtitia, wat een gemak om in het Nederlands te kunnen praten en wat fijn dat ze zoveel informatie hebben over de omgeving. De omgeving is werkelijk prachtig, schilderachtige routes en dorpjes, en vergeet bij een bezoek zeker de stad Le Mans niet. Indrukwekkend en boven elke verwachting. Je rijdt er gemakkelijk op af en parkeren geen probleem. Heb je kinderen in de leeftijd tot 12 jaar? Dan is deze camping zeker een aanrader. We hebben zelden zoveel enthousiasme gezien bij de kinderen die we spraken over het spelaanbod. De velden zijn prachtig, met mooie lodges en mobil homes. Het achterste veld is nog 'under construction', ach ook zij kunnen niet alles tegelijk. We wensen hen heel veel succes!

Gezellige, kleinschalige, rustige camping. Zeer vriendelijke en hulpvaardige Hollandse eigenaar. Het zwembad is relatief klein maar aangezien de camping klein is stoort dat niet. Het water is zeer schoon en lekker verwarmd. De kinderen maken snel vriendjes en vriendinnetjes. Speelveld wat vergane glorie (oude zelf gemaakte doeltjes, gras niet op tijd gemaaid waardoor veel onkruid). Wel leuk springkussen. Midgetgolfbaan heeft opknapbeurt nodig. We waren van plan 1-2 nachten te blijven maar we zijn 5 dagen gebleven.

Mooie camping in een verrassend leuke omgeving

Familie Wisse/Klaasse
13-8-2018

Mooie sfeervolle camping op 40 minuutjes van Le Mans (prachtige stad!!). Wij stonden op plek 27 : mooie plek in het groen met genoeg schaduw. Eén sanitair gebouw inderdaad oud, het andere prima en alles altijd schoon. We hebben een mooie rondrit gemaakt in de omgeving met een prachtig uitzichtpunt. De eigenaren weten veel van de omgeving en we willen vooral Remond bedanken voor de super leuke kidsclub: leuk spelletjes doen waar onze meiden echt van hebben genoten. Het zwembad is klein, dat vonden we het enige minpunt van de camping. Verder echt een aanrader!

Een absolute aanrader

Janne
8-8-2018

We kwamen de camping oprijden en het voelde gelijk goed. Mooie en ruime plaatsen met veel groen . Het is een rustige en vriendelijke camping en de eigenaren doen erg hun best .

Een vriendelijk stel die ook ideeën hebben voor uitstapjes.

De bedoeling was twee nachten te blijven maar dat werden er zeven.

Het nieuwe sanitair gebouw is prachg ig , het andere moet nog maar alles werkt en is schoon dus voor ons ook prima.

Zijn langer gebleven dan de bedoeling was.

Pieter Lamars
8-8-2018

Mooie camping, eigenaar heel vriendelijk en behulpzaam.

Wist veel van de omgeving, had mooie (auto) tochten uitgezet langs bezienswaardigheden. Fiets en wandelroutes ook geen probleem. Snelle (gratis) wifi bij receptie, met zitje.

Zwembad was niet groot maar lekker warm water en schoon.

1 nieuw mooi sanitair gebouw en 1 oude, wat nog vervangen wordt. Alles was goed schoon. genoeg schaduw en zon op camping, voldoende privacy.

Heerlijk plekje

Nienke en Marieke
7-8-2018

Met veel plezier hebben wij een week op camping Les Tournesols gestaan. We hadden voor het eerst een stacarvan gehuurd aangezien we onze eigen tent net verkocht hadden. We zaten in een nieuwe stacarvan voor 4 personen. Prachtige, schone en fijne stacarvan. De camping hebben wij als zeer gezellig ervaren. Over de eigenaren is geen woord te veel gezegd. Het hele gezin staat voor je klaar en ze doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Van spelletjes met de kinderen tot het verzorgen van een heerlijk Frans diner voor de gasten. Het is er allemaal.

We hadden best wat langer willen blijven...

Dé perfecte camping voor jonge gezinnen!

Charlotte en Coen
6-8-2018

Een superleuke en overzichtelijke camping waar we ruim twee weken gebleven zijn. De plekken zijn groot, met veel groen en schaduw. Het zwembad is klein maar fijn. Het sanitair is schoon. Het is verdeeld in een nieuw en oud gebouw. Het oude gebouw staat het najaar op de planning voor een renovatie. Heerlijk verse broodjes iedere morgen en 's avonds mogelijkheid tot een eenvoudig menu. Geen 'knutselclub' maar geweldige sportieve/actieve animatie voor de kinderen. Genoeg te doen op de camping, maar ook in de omgeving van de camping.

Een aanrader voor jonge gezinnen!

Een prettige rustige camping en in een mooie omgeving. De bedoeling was dat we een paar dagen zouden blijven maar het werden er uiteindelijk 2 weken. De eigenaren zijn vriendelijke mensen, met tips voor de uitstapjes die je in de omgeving gaat maken. Op de camping zijn al veel verbeteringen aangebracht wo een toilet gebouw, een zwembad en ontvangstruimte. 1 Toiletgebouw moet nog worden aangepast die in de komende tijd wordt gedaan. Alles wordt goed onderhouden. Wifi is gratis, je moet er wel voor naar de receptie.

Fijne plek

ellen
10-9-2017

Deze zomer 2 weken in een lodgetent verbleven bij camping les tournesols. Eigenaren zijn zeer vriendelijk, spreken goed Nederlands en hebben leuke tips voor dagjes uit. Ook 2 van de autoroutes gereden die je op de camping kunt krijgen; Duidelijke routes met leuke stops. Er wordt van alles georganiseerd waaronder meerdere mogelijkheden voor een warme maaltijd en veel vermaak voor kinderen. Onze dochter was hier nog wat te jong voor maar heeft zich ook prima vermaakt in het zwembad, de speeltuin en op het springkussen. Iedere ochtend heerlijke verse croissantjes en (stok)brood op bestelling. Onze tent was simpel, maar prima voorzien van alles wat je nodig hebt. Het sanitair is wat verouderd maar wordt gerenoveerd en wordt wel keurig schoon gehouden. Al met al een fijne camping waar we 2 weken genoten hebben!

super

Dorien
8-8-2017

Wij zijn per toeval op deze mooie camping terecht gekomen, maar WAT een fijne plek is het gebleken!! Onze kinderen konden naar hartelust spelen, er waren veel andere kinderen in alle leeftijden tot 12 jaar. En engels, frans nederlands, ze speelden allemaal samen, zoals dat hoort! En als de kinderen het naar hun zin hebben, dan hebben wij dat ook als ouders. Een hele fijne, gezellige camping, waar veel mag en niets hoeft. Remond en Laetitia hebben er een mooie plek van gemaakt , en besteden veel tijd aan hun gasten, zodat iedereen het naar de zin heeft! Bedankt voor deze fijne vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Tournesols in Sillé le Guillaume (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Tournesols zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.